maandag 5 maart 2012

Ranonkel schoonheden***





Hier kan ik toch zo enorm van genieten, deze prachtige Ranonkels zijn voor mij echt bloemen die de lente aankondigen. Zo jammer eigenlijk dat ze maar zo kort te koop zijn. Eigenlijk wilde ik ze combineren met kersenbloesem takken maar die waren jammer genoeg uitverkocht dus nu staan ze te pronken samen met gipskruid, ook heel erg mooi. Op nog geen dertig centmeter vanaf mijn laptop kan ik er continu een blik op werpen en genieten van deze schoonheden ***

***Een fijne LENTEachtige week allemaal***

24 opmerkingen:

  1. Dag lief blommeke,
    wat zijn ze mooi en ook heel mooi op de foto genomen,je kan er wat
    van.
    Dat gipskruid past er ook heel goed bij hoor!!!
    En leuk dat kleine bloemen manneke
    LINKS onder aan, ik ga nu snel naar mijn mandje heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bloemen van dubbele ranonkels doen me als ik er bovenop kijk altijd denken aan mandala's,dat heb ik trouwens ook met waterlelies.

    Hoop dat je mooie witte ranonkels lang staan zodat jij er veel plezier van hebt.

    Ik geniet wel van je prachtige foto's hier op je blog:-)

    Als ik de regen op dit moment op mijn serre dak hoor vallen is het goed weer voor de plantjes.....en dan morgen wel wat warme zonnestraaltjes....graag!!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie morgen lieve Josephine. Wat schitterend je ranonkels en ze staan weer zo mooi op de foto. IK denk eigenlijk nooit aan ranonkels als de lente, ik ga er eens op letten.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine, mooi hoor die ranonkeltjes, ze zijn ook in van die mooie poederkleuren verkrijgbaar.
    Mooie nieuwe week, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schoonheid van een bloempje.....zo prachtig wit......staat bij jou te stralen......in het mooie ochtend licht....de lente zal nu echt vlug komen.....want voorheen waren het alleen nog maar van dromen.....het gaat nu echt gebeuren .....zet open al die deuren....en zeggen WELKOM LENTE....VAARWEL WINTER.
    Fijne blogweek & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een schoonheid.
    Ik vind ranonkels geweldig...en die staan dan ook rewgelmatig hier op de vaas hoor als ze er zijn.

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen lieverd, wat verras je ons vandaag met een heerlijk lentesfeertje! Wat zijn die ranonkels met dat gipskruid mooi, zo heerlijk teer! Het is genieten van de foto's alleen dus ik kan geloven dat dit voor jou heerlijk is om op te kijken.
    Ik wens je een heel fijne week toe, heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dat weer mooi gemaakt, ik verbaas me over jouw creativiteit én vooral je eigenheid, echt geweldig!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ranonkels zijn zo mooi !!..prachtige foto's.....fijne week ! liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n mooie bloemetjes dichtbij je pc, geniet er maar van!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieve josephine wat zijn je foto's weer mooi,dit is genieten hoor.ik vind het ook een mooie bloem, zo sierlijk zijn ze.ik heb hier witte druifjes staan ook mooi,om naar te kijken voor mij tenminste.

    fijne week greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dan heb jij een mooi uitzicht op die bloemen,ze zijn zeker zo mooi om te zien, en hebben natuurlijk, hihi...

    fijne blogweek
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. met het gipskruid staan ze ook prachtig! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig zijn ze.. echte schoonheden om van te genieten!! ik ben er ook zo gek op en hoop van de week nog even ergens een bosje te kunnen halen.
    fijne week Josephine en lekker genieten van je prachtige bloemkes!!

    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O ja .Ik vind ranonkels ook zo mooi.
    Heb ze vorig jaar ook in de tuin gehad.
    Onvoorstelbaar dat hij zoveel blaadjes heeft! Ik had er zelfs een die zich zo ontvouwde dat het een taart leek.
    Hoe mooi is dat.
    En deze mooie witte met gipskruid, genieten!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik "loop' net tegen je eieren projekt aan, wat zijn ze moooii.
    Weer zoveel inspiratie!
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JA, DE BLOEM VOOR IN DE VAAS OP DIT MOMENT.
    IK HAD ZE VORIGE WEEK IN HET ROZE OP DE EETTAFEL STAAN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig zo puur en helder wit, ik vind het voorjaarslicht zo mooi!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hay lieve Joswphine,

    Meiske wat een mooie foto's zijn dit weer...
    Zo helder..zo fris...zo mooi!!!

    Ja die witte ranonkeltjes zijn zo lief en tere bloempjes,
    en ze brengen ons vast het voorjaar..

    Heerlijk we gaan naar het voorjaar...de mooiste periode van het jaar!

    Jou post brengt me al helemaal een voorjaarsgevoel..heerlijk!

    Dag meisje...ik wens je een fijne week,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zijn je ranonkels, en zo heerlijk om naar te kijken! Net als je ei, wat een schatje....dat heb je mooi gedaan! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze staan zo verschrikkelijk lief Ranonkels en helemaal met het Gipskruid erbij.

    Hele fijne week!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ranonkels ook mooi, Josephine, deze witte zijn echte schoonheden samen met het gipskruid !
    Geniet ervan :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig zijn je foto's!
    Ik vind ranonkels ook zo mooi, wat kun je daar heerlijk van genieten!

    Fijne week,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  24. TIENE USTED EL BLOGUER, MAS BONITO, ARTÍSTICO, ORIGINAL QUE HE VISTO¡ NO ME CANSO DE MIRARLO. ENHORABUENA.
    UN SALUDO DESDE ESPAÑA.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥