vrijdag 28 mei 2021

Post plaatsen lukt niet * * *

Ben al een paar uur bezig om  een Crea 2021 post te plaatsen maar het is niet mogelijk om foto's te plaatsen. 
Blogger.com meldt het volgende:
Sorry! Er is een onverwachte fout opgetreden bij het verwerken van je selectie, probeer het later opnieuw.
En die melding ben ik wel twintig keer tegengekomen. Waar het aan ligt is me een raadsel, misschien is Blogger weer eens een zogenaamde verbetering aan het aanbrengen??? Voor de rest werkt alles op mijn laptop normaal. Heb ook al een paar keer opnieuw opgestart maar het lukt gewoon niet. ben benieuwd of meer mensen daar last mee hebben. Morgen ga ik een nieuwe poging wagen * * ** *

6 opmerkingen:

  1. Klopt had ik ook last van maar vanmorgen doet blogger weer wat wij willen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is waardeloos. Voor jou, maar ook voor ons. Iedere keer ben ik weer nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt. Hopelijk komt alles weer goed. Succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen hadden meer mensen daar gisteren last van (ikzelf ook), maar nu werkt alles weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat balen voor je! Zelf had ik mijn blogje al eerder geplaatst.... Gisteren heb ik wel een YouTube filmpje geplaatst en dat ging wel goed (maar dat is natuurlijk anders dan foto's..).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat jammer! Hopelijk lukt het nu alsnog.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥