woensdag 15 mei 2024

Creëer een Collage Week 8 * * *


Heb weer een paar dagen heerlijk zitten werken aan de 8e collage. De woorden die deze week verwerkt gaan worden zijn: Groei-Roze-Zacht-Iets uit de natuur. Het eerste woord Groei, tsja. . .wat is dat nu precies?  Het kan zijn bijvoorbeeld, Vooruitgang, Toename, Opkomst, Uitbreiding, Rijpingsproces, Ontplooiing, vermeerdering en zo zijn er vast nog wel een aantal te bedenken. Zelf hou ik het op Persoonlijke groei.


Hier zie je het gedeelte vergroot dat ik ook in de collage heb verwerkt. Al deze woorden zullen je helpen bij de ontwikkeling van je Persoonlijke groei.


En natuurlijk even lekker spelen met fotograferen, en kijk nou toch, mijn hoofd draaide alle kanten op  en klikte de nodige foto's, toen ik de foto's op mijn computer gezet had zag ik opeens dit grappig bootje tevoorschijn komen, een klein geluksmomentje.


De kleur ROZE is duidelijk overal terug te vinden. Voor het woord zacht ben ik met kleine lapjes vilt aan de slag gegaan en heb dit kleine monstertje in elkaar genaaid, het is zo groot als mijn duim. Het monstertje is ook nog opgevuld dus lekker Zacht.


Hier en daar zijn ook nog een paar details toegevoegd met wat glitter. En iets uit de natuur zijn de bloemen in mijn fantasie vaasje, heb er van groen dun karton nog wat bladeren bij geknipt.
Vol verwachting kijk ik uit naar de uitwerkingen van de andere dames ♥ 

18 opmerkingen:

  1. Vanmorgen vroeg had ik je collage al bekeken op mijn telefoon, maar ik moet toch altijd even op de laptop om het beter te bekijken...
    Want elk hoekje en plekje is het waard om te zien!
    Mooi dat je voor persoonlijke groei hebt gekozen; ik heb er verder helemaal niet over nagedacht en het eerste 'gepakt' wat er in me op kwam...
    Oh, en dan zo'n klein priegelpopje; hij mag dan wel zacht wezen, maar ik vind hem beslist geen eitje zoals hij kijkt!
    De hele collage is best krachtig; je hebt een pittige kleur roze gebruikt. Wat een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zit ik ademloos naar te kijken Josephine . Wat mooi. Die " vaas" en dat monstertje, ze hebben echt jouw handtekening. Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leer je toch veel van de interpretatie van de ander deelnemers!
    Heel veel te zien, mooi uitgewerkt, persoonlijke groei heel mooi uitgebeeld. Geweldig resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een feestje om naar te kijken. Zo creatief allemaal. De vingerafdruk is super gekozen. Het " monstertje" ziet er meer uit als een gelukspoppetje in mijn ogen. Erg mooi gemaakt.
    Grappig wat je over het bootje schrijft

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met dat kleine 'monstertje' is het helemaal een echte Joséphine geworden! Ik bewonder iedere keer weer de mooie kleine wezentjes die je met zoveel aandacht maakt.
    De collage is sowieso helemaal in jouw stijl en er is weer veel te bewonderen. Persoonlijke groei, wat foed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zo geweldig, vooral dat "persoonlijke groei" deel.
    En steeds als ik kijk ontdek ik weer iets...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi, en wat een prachtig idee bij het woord "Groei"!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig helemaal jouw stijl. ( vingerafdruk) met de woorden is heel apart. Heel mooi de combinatie van alle onderwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, een typische Josephine collage, goed gevonden die woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, weer een echte Josephine! ik vind de vingerafdruk/vaas met 'groeiwoorden' erg mooi en goed gevonden. Het monstertje is ook gaaf en lekker zacht en de kleurencombinatie weer helemaal van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch weer, Josephine ... prachtige layout en details !
    Een geweldig idee die vaas met positieve woorden !
    Wat een leuk, zacht monstertje ... en fijn als je achteraf op de foto's dit grappig bootje ontdekt !
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gevonden en gemaakt. Ha, ha ik dacht dat jouw monster een klein lief katje was. Mooi alle woorden verwerkt in het vaasje. Weer een 10 Josephine. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach.... al dat roze... wat is dat weer leuk en mooi geworden.
    Ook al die woorden over persoonlijke groei, zo goed bedacht.
    Dat monstertje viel me natuurlijk direct op.
    Ben er niet bang voor hoor, het is een schatje, net als jij ! :-)
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een guitig monster heb je in de collage verwerkt. Het is een collage waarbij je steeds iets ziet. De vingerafdruk vaas met persoonlijke groei, het bootje, er gebeurt veel. Prachtig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankje wel Josephine voor je lieve bericht.
    Helaas niets in de spam, maar wel je laatste bericht ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik geef je wederom een groot compliment, zó mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een PLAATJE. Wat ontzettend mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥