vrijdag 9 oktober 2009

Blij verrast met een AWARD!

Dit is mijn eerste Award en ik hem hem gekregen van Joke van "Wonen en tuinieren met Musje" Ben er blij verrast mee Joke. Fijn te lezen dat mijn blog en mijn reactie's bij jou gewaardeerd worden. Deze rozen zijn voor jou.......





Nu mag ik er wer twee doorgeven, en dat vind ik best moeilijk. Alle blogs waarop ik reageer bekijk ik stuk voor stuk graag, juist  de totaal verschillende manieren waarop ieder mens dat op zijn unieke wijze doet spreekt mij zeer aan. Dus zou ik hem wel aan jullie allemaal willen geven. Ben ook zelf altijd heel blij met jullie altijd lieve reactie's. Maar nu ga ik er toch twee noemen, de eerste wil ik geven aan Riet  van "Quiltinnstitchinglady" omdat zij altijd van die prachtige foto's plaatst die ik graag bekijk. En de tweede wil ik geven aan Irma van "Allemaal Kleurtjes"  omdat haar blog zo sprankelend en vrolijk is. Nu maar hopen dat jullie hem willen hebben, :))) Dus dames, als jullie hem willen aanvaarden, pluk hem maar van mijn blog af.




Lieve groet Josephine

13 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, gefeliciteerd met deze welverdiende Award, ik mag altijd graag even bij je langs komen om je prachtige foto's en je verhalen èn je altijd lieve reacties.
    Geniet ervan.
    Alvast een heel fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie morgen Josephine.Gefeliciteerd met je award en dank je wel voor de award. Ik voel me heel vereerd. Ik zal hem graag komen plukken.:)) Nu moet ik dus weer twee mensen verrassen. Ga ik even over nadenken.
    Fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte zeg......
    Ah you made my day met deze mooie rozen.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, van harte gefeliciteerd.
    Altijd leuk als iemand je blog waardeert.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, van harte met je award hoor, hij is je van harte gegund. je blog is mooi, ik kom ook graag even langs! Fijn weekend, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd hoor,je verdiend hem.je maakt ook zulke mooie foto"s,steeds weer genieten.
    vandaag naar de markt geweest, en het was me toch koud, het heeft vannacht gevroren,het ijs lag op mijn dak.kunnen we weer plaatjes schieten.


    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je award!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt 'm echt verdiend deze prachtige award, Josephine.
    Zo'n prachtige en prettig leesbare blog.
    Een genot om jou een bezoekje te brengen.
    Geniet ervan!!!!!!
    Fijn weekend. Hobbygroetjes van Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ciao Josephine,

    as every evening before going to leto I look at my preferred sites, yours is one! today have seen also beautiful things!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    van harte met je Award,en verdiend hoor. Vind je blog erg leuk om te bezoeken met veel mooie foto's en vind het ook altijd erg leuk dat je ook bij mij langs komt.Geniet ervan.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lievertje,
    GEFELICITEERD met je welverdiende AWARD,
    Dat je zo veel mooiè dingen kan maken zonder ooit les te hebben gehad knap hoor.
    En mij heb je ook weer veel geleerd,wat blijft die "toverdoos" zo als wij de P.C.noemen toch een biezondere uitvinding.
    Zo zijn we met ze allen met de gehele wereld verbonden,met de wens er nog lang van te mogen genieten heelveel lefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Josephine, je hebt je award dik verdiend, en je kan hem met trots op je blog zetten.
    Bedankt voor deze award aan mij als blijk van waardering van mijn blog.
    Ik vind de onderlinge uitwisselingen van foto's, ideetjes en reacties zo leuk en geniet daar enorm aan.
    Bedankt voor alle gezelligheid en al het moois op jouw blog en dat we er nog maar heel lang van mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine,

    Van harte gefeliciteerd met je Award en de waardering voor je prachtige site. Je hebt het verdiend!

    Het is een lust voor het oog om je site te bewonderen en zo heerlijk geschreven. Wat een creativiteit!

    Van elk plaatje of voorwerp daar maak jij een heel bijzonder schilderij, waardoor het een lust voor het oog is om je site te lezen, bekijken maar bovenal te bewonderen. Wat een creativiteit!

    Liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥