donderdag 15 oktober 2009

Echt een "Must have"...?



















Tsja.....zeg nou zelf. Als ik denk aan theater dan zeg ik ja. Een aantal ontwerpen van de Britisch fashion Designer "Alexander McQueen"  hebben ook het label "Clowneske" alhoewel het toch zijn bedoeling is om deze ontwerpen te dragen. En dat laatste begrijp ik niet helemaal, of liever gezegd helemaal niet. Want wie wil er nu schoeisel dragen waarbij je, [nog geen stap gezet] je benen  breekt omdat het niet draagbaar is. Zelf hou ik wel van extravagantie, maar deze ontwerpen vind ik zelf van zodanige gekheid dat ik het niet echt als serieus kan beschouwen. Net als de hoeden overigens. Wel heel mooi gemaakt allemaal. Als je de voorlaatste foto bekijkt, iets uit zijn nieuwe voorjaars collectie van 2010. Zien jullie jezelf daar al mee lopen???


Lieve groet Josephine

16 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, pffff....mijn voeten hihi. Nee daar zie ik mij niet op lopen, ik hield ook altijd wel van apart schoeisel, helaas ben ik nu veroordeeld tot degelijk schoeisel. Dit is wel heel èrg extreem en dan die mannequins, zo foeilelijk opgemaakt.
    Echt een hoog theatergehalte.

    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje horror deze modeshow.
    Ik vind hakken bij anderen erg mooi staan maar draag ze zelf niet, veel te gevaarlijk!
    Ik heb zo mijn bedenkingen of dit model schoenen de nieuwe trend gaat worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is alleen maar om op te vallen denk ik zo en dat doen ze. Ik ben gek op hoeden en schoenen maar dit gaat mij even te ver. Ik ben niet zo gek op de Engelse ontwerpers. Geef mij maar de Italiaanse en Franse,veel eleganter, maar smaken verschillen natuurlijk.
    GRoeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahahahaha nee al zou ik willen ik zou er geen stap op kunnen zetten, maar ik vind het wel heel knap ontworpen want ook dat doe ik hem niet na.

    Groetjes Irma en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou, ik zie me hier niet mee lopen hoor, op die schoenen zouden binnen een meter mijn enkels gebroken zijn en die hoeden....
    Ik ben het helemaal met je eens, een beetje apart is leuk, maar dit....
    fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach Josephine , ik zie me al met schoenmaat 42 en de nodige knobbeltjes op mijn voeten , haha .
    Maar vind het toch leuk om het even gezien te hebben op jouw blog , dank daarvoor .
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whahaha ik lig in een deuk hier,wat is dat nou zeg!Nee ik vind het vreselijk,ook al zou ik erop kunnen lopen,dan zou ik het nog niet willen haha,dit is echt een te grappige post Josephine,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik hou het liever iets simpeler. Geloof dat ik zo in het ziekenhuis zou liggen als ik op die schoenen moest lopen. En door die hoeden kun je niet eens zien waar je loopt.
    Nee ik hou het wel op safe, maar wel leuk om te zien.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *Proest* ... mijn hemel. Dit is echt Vivienne Westwood tot macht 10. Hoewel ik moet toegeven dat die laars met gedraaide hak en bloemkes best te doen is.
    Nah ... geef mij maar Marc Jacobs ... steekt hier lekker degelijk bij af hahaha

    Wat een super leuke post!

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi...ik begon met lezen en plaatjes kijken en dacht "mensenlief dit ga je niet menen dat ze dit mooi vind?" maar gaandeweg begon ik je post te begrijpen...
    Ik hou ook wel van wat aparts, maar dit gaat mij te ver hoor, ik vind 't gewoonweg bizar, meer richting kunst

    Ik vind je post daarentegen super-origineel, zo zie je nog eens wat anders! :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. maar goed dat je zelf zegt,,rariteiten,
    want dat zijn ze beslist,prachtig vind ik het,zie me zelf al lopen vooral met je eerste rode schoenen.hoe kan een mens daar mee vooruit komen,maar dit zie ik wel graag,ik kijk graag naar mensen,want ieder mens is uniek,en dat vind ik geweldig.Je hebt het mooi uitgebeeld,mooie foto's hoor.


    groeten Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lievertje,
    wat leuk dat je dat zelfde soort schoenen op de foto heb gezet,die ik nog in de kast heb staan kan je ze nog herinderen ???
    Heb ze meteen voor de dag gehaald{was ze eigenlijk al vergeten}
    Ja dames ik ben de Moeder van Josephine en ik ben 87 jaar, geloof het of niet maar ik ben er gisteren mee op straat geweest, wel achter de rollator het was even wennen maar het loopt zalig.
    Gekke hoeden zet ik nu niet meer op, maar onze schoen tik die houden wij er in hè???
    veel liefs spinneke.***

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OH Josephine natuurlijk vind ik dat niet erg. Ik ben blij dat jij dezelfde smaak hebt. Ik vind die vlokjes ook zo gezellig in deze tijd van het jaar. En nou zie ik ineens dat spinneke je moeder is. Ze is een keer bij mij op visite geweest maar ik had geen idee wie het was en bovenaan stond anoniem dus ik kon niet terug op visite. Ik ga nu slapen, Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vind het wel grappig om te zien hoor, denk als ik dit zou dragen dat ik hier in het dorp wel een bezienswaardigheid zou zijn haha
    al lopen ze hier op Zondag met zodanige grote hoeden naar de kerk dat ik er misschien wel tussen zou passen hihi
    neuhhh, ik houd het ook liever wat simpeler... :-)
    groetjes en een fijne Zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. inderdaad heel kunstig en artistiek gemaakt, dat vergt veel inspiratie!!!
    maar of het ook verkoopbaar is en ook nog eens draagbaar?
    ik ga me er in ieder geval niet aan wagen!!!
    fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoeden en schoenen...hoe gekker hoe leuker.
    Zal ze natuurlijk nooit kopen en/of dragen maar ...wat hou ik ervan...!!!
    Het zijn toch stuk voor stuk prachtige exemplaren!!!
    Wens je een heerlijke week. Groetjes van Trudie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥