maandag 26 oktober 2009

Computer art...










Wat heb ik weer een paar heerlijke uurtjes gehad,  kreeg weer eens de kriebels om het een en ander op de computer te gaan  maken.  Het is heerlijk rustgevend om te doen en kan mezelf daar helemaal in verliezen. Dat zelfde heb ik met muziek maken, als er wel eens probleempjes zijn en ik begin aan zoiets dan ben ik daar zo intensief mee bezig dat ik al het andere vergeet. Nee......nu heb ik gelukkig geen problemen hoor maar had gewoon zin om weer eens iets te maken.


Lieve groet Josephine

18 opmerkingen:

  1. Hallo dear Josephine, your computer pictures are fantastic!!!
    Really amazing!
    Have a nice week
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lieve Josephine, wat een prachtige plaatjes, met een prachtige kleurstelling. Ik vind het echt superknap dat je dit allemaal kan. Heerlijk om ergens mee bezig te zijn en zo alle zorgen even van je af te zetten.
    Ik wens je een hele fijne week toe met tal van dit soort prachtige momenten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe je de technieken van nu met een oud plaatje verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey josephine

    mijn antwoord wordt een beetje eentonig heb ik het idee hahaha maar ja dit is dan ook weer zo'n mooie creatie
    leuk om te lezen dat je er zo'n plezier mee beleefd ik zie je dan ook helemaal voor me achter je pctje
    het is dan ook idd heerlijk om crea bezig te zijn want het ziet er hier nogal donker uit
    ik kijk al weer uit naar je volgende blog
    lieverd heb een fijne dag

    warme groet xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg........Kunst met de hoofdletter K.
    Enne wat heerlijk ook bij jou sneeuwt het al lekker, straks warme choco melk...hmmmm.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zoals steeds weer ,,het blijf mooi en heel apard, ik vind je kleuren ook zo mooi,
    er ligt zeker al een dik pak sneeuw bij je, want het blijft vallen,,ik kijk steeds naar buiten ,maar hier ligt niets hoor..

    liefs van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie middag Josephine. Wat een mooie kunst heb je weer gemaakt op je PC.Ik zit met verbazing te kijken en vraag me af hoe je dat nou voor elkaar krijgt.Schitterend. Alle complimenten.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap dat je dat kunt en heerlijk om jezelf daar zo in te verliezen.

    Bedankt voor de sneeuwvlokjes tip ik ga het snel uitproberen!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,
    eindelijk even tijd om bij te lezen op je blog. Je bent heerlijk creatief bezig geweest en ik geniet van al het moois je hier laat zien.
    En wat gezellig dat het hier al sneeuwt...
    Fijne week,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het een prachtige post Josephine ,de kleuren zijn ook heel erg mooi !
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knap gedaan hoor!
    welk fotoprogramma gebruik jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lievetje,
    je heb je weer lekker uit geleeft hè, wat ziet dat er weer prachtig en kunstig uit.
    En ook weer met van die mooièn kleuren een genot om naar al dat mooi's te kijken.
    En wat leuk dat je ook die foto's heb ge plaatst die Leo had gemaakt veel liefs je Mamske.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat schitterend gedaan zeg.
    super zijn de kleuren en hoe ze overlopen.
    je kan er wat van

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi josephine

    als 1e dank voor al je lieve complimenten ;)
    dat is altijd een gezellig begin van de dag

    ik heb eigenlijk geen idee hoe het komt dat je geen foto's van mij te zien krijgt
    maar over dat stipje kan ik je wel uitleggen
    ik heb bij de andere blogs (van mij) alleen een punt(stip) in de banner gezet zodat mijn blognaam niet door een mooi plaatje komt te staan ikzelf vind dat ook wel wat lastig maar
    wel vreemd want ik zie dat bij jou niet *(zie ik nu)
    he??hoe heb jij dat dan voorelkaar gekregen?
    haha ik moet dan even kijken of ik het ook kan aanpassen :)

    lieve groet xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Josephine,

    Wat een mooie kunstwerken maakte je op de computer. Knap zeg! Ik doe het je niet na. Heerlijk hè om jezelf zo lekker te verliezen in de 'kunst'en het creëren?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ♥нι gιяℓѕ...νιѕιтιиg тнιѕ cυтє вℓσg,ρℓz νιѕιт му cυтє вℓσg тσσσ..нυgz♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Josephine. Op deze nieuwe blog had ik nog geen sneeuw toch? Ik vond die zwanen en geiten nog niet aan sneeuw toe zijn. hihi we hebben nog tijd zat voor de winter echt aanbreekt en ik heb de link nog geloof ik.
    Die griezel hier netboven met vreemd commentaar kan je verwijderen denk ik. Zo in de prullebak.
    Ik heb geen idee of er nog meer mensen sneeuw hebben maar dat moeten ze zelf weten.
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Josephine. Ben blij dat je m'n luchten mooi vindt. Ja dat is iedere keer mazzel omdat de zon wou schijnen . Ik denk dat dat voorlopig afgelopen is , alles is nou grijs. Deze foto was van vorige week. En ja ik zie nou meer sneeuw, hihi, was toch een goed idee hè. Jij wil alles wel inlijsten he`heb ik het idee maar ik heb zoveel om aan de muur te hangen, de helft staat in de kast. Mijn vader was een verzamelaar, zodoende, maar het zijn goeie ideeen. En nou gaan we volgend jaar verhuizen naar een huis met nog minder muren dus wordt het nog moeilijker om te kiezen.
    GRoeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥