donderdag 22 oktober 2009

Meisje van 16.....













Op zoek naar iets heel anders kwam ik deze foto weer tegen. Ze zijn genomen toen ik een meisje van 16 jaar was. Mijn broer had voor die tijd een behoorlijke camera gekocht en wilde meteen wat foto's maken. En natuurlijk mocht zussie als model fungeren. We hadden wat witte lakens opgehangen en een statief met belichting klaar gezet. En daar begon de foto sessie. De bontkraag had ik van mijn ouders gekregen en was er helemaal verliefd op. Echt een hippie was ik in die tijd, alhoewel ik er op deze foto's toch wel erg braaf uit zie. Vinden jullie het niet schattig zo'n klein meisje met dat brutale koppie.


Lieve groet Josephine

18 opmerkingen:

  1. wat een leuke fotos van toen.
    je was een knappe meid hoor.
    echt leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige foto's...ik ben helemaal onder de indruk!
    Wat ben jij een beauty!

    en wat heb je fantastische sneeuwvlokjes op je blog, wil je dat geheim met mij delen? ( voor kerst lijkt me dat super! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi de volgende sneeuwvlok liefhebber kondigt zich aan. Het is ook super , net zoals jou mooie foto's. Prachtig zijn ze met een mooi mens erop. Leuk om naar te kijken. Fijn Weekend. Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Mooie foto's zeg, 16 jaar en toen al zo fotogeniek. Je uitstraling heb je behouden.
    Ik vind je mooi van binnen en buiten.
    liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, wat een mooie foto's van een knappe meid, als een echt model poseer je.
    Wat leuk hè om af en toe wat foto's van vroeger te bekijken.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie opnames zeg.Wat ben je een pracht meid!!! Broerlief heeft je geweldig op de plaat vastgelegd. Ik las de reactie van Janet (...)Is dat niet nog belangrijker, Josephine.
    Ze moet wel gelijk hebben want alleen al het altijd positieve commentaar en de interesse die je toont op mijn en andere blogs geven een "mooi" mens weer.
    Wens je een heerlijk weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik vind je foto`s prachtig,je lijkt gewoon op een model,je was echt knap en nu nog,want dat ben jij in de banner toch,heb ik me al is vaker afgevraagd,maar vergeet het steeds te vragen,ik heb in 2007 een fotoshoot gedaan,omdat ik nooit leuk op foto`s sta en door die shoot heb ik wel wat leuke waar ik blij mee ben,ik wens je een fijn weeekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine,
    Wat leuk om zo'n prachtige serie foto's van jezelf te hebben. Je bent je roeping als model misgelopen. Het leuke is dat je met de jaren gewoon minder spontaan wordt, hè. Als zestienjarige durf je eigenlijk alle poses aan. Jammer eigenlijk hè?!
    Fijn weekend!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I don't understand the words,but the one who's in the pictures looks like Avril Lavigne. Especially in the 3rd pic.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto's , wat een geluk datje broer zo'n goede camera had :)
    Mooie leeftijd -16 jaar-mijn jongste dochter is nu 16 , nog zo heerlijk tussen kind en volwassene in, nog zo'n lekker bol koppie.
    fijn weekend
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello dear Josephine, beautiful photos! You are so pretty model and your brother is good photographer. You have got nice memory. Have nice weekend
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's en ik ben ook een fan van je sneeuwvlokjes!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh Josephine, wat een mooie foto's van je, ,je bent niet veel veranderd hoor.prachtig die zwart ,wit foto's.heerlijk he die oude plaatjes.ik kijk er altijd graag naar,wat zou dat toch zijn,het verlangen naar vervlogen dagen??????ik heb nooit meegedaan met de hippy's,was een country girl, beetje een tutje,zouden ze nu zeggen.

    groetjes van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve |Josephine. Ik begrijp niet dat ik je post gisteren gemist heb, zag je ook niet in mijn lijstje. Nou ja hier ben ik. Wat een leuke foto's van jou als fotomodel. Je ziet er schitterend uit en al zo mooi in de oogmakeup. Daar was je vlot mee. Mooi. Je zag er uit als een flower power meisje.
    En je nieuwe banner is schitterend. Weer zo kunstig gemaakt. Knap!
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie foto's en wat een geluk dat je ze opdiepte uit de oude doos daar kunnen wij nu van genieten Josephine !
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel voor de link! Nu heb ik ook van die prachtige sneeuwvlokjes...ik vind 't super :) Zo af en toe veranderen hou ik van!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke foto's ! je broer heeft goed zijn best gedaan met de camera om je er mooi op te zetten !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi foto model
    want ja zo zie je er echt uit schitterend!!
    die bont kraag staat je erg mooi
    wat een prachtig foto's
    ik denk dat je broer wel wat rolletjes heeft geschoten met jou als model
    erg leuk om te zien

    en ik zie wederom een nieuwe banner die is ook superrrr

    heerlijk genieten altijd op jou blogs

    liefs xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥