zondag 27 december 2009

Oude en Nieuwe tijd...
















De oude tijd laat zich niet vangen
tussen jaarlijks opgeworpen muren
die ons dringend voorschrijven
wat niet terug te halen is...

De nieuwe tijd zal je in z'n prille uur
toch wel komen halen en neemt
je mee als goede buur naar...wat je
mag verwachten...een begin
vol VUUR...

Zoals een kind haar haar eigen bonte
vlinders zoekt en bladert in haar
tijdloos sprookjesboek en je
betovert met haar speelse verhalen

Volg haar creative idealen naar een
altijd weer verrassend avontuur...
@Paul

                 
"Carpe Diem"



16 opmerkingen:

  1. Jammer, op mijn scherm staan ze alle 7 stil, alleen die simpele rechts, die geeft de juiste tijd aan...en dat terwijl ik een vrij nieuwe PC heb!
    Hoop dat je leuke dagen hebt gehad en wens je er nog véél meer toe!
    (een Amsterdammertje...hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heej Josephine,

    Mooi gedicht, tijd laat zich de wet niet voorschrijven.
    Mooie foto bewerking.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fantastisch Josephine al die mooie en aparte klokken en het gedicht erbij . Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Na de kerstdagen gaan we weer op naar oudjaar. Ga je nog wat leuks doen?
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige klokken/fotobewerking en erg mooi gedicht.
    Tja....zo is het 2009 en zo staat 2010 al weer voor de deur. Inderdaad...de tijd gaat snel, gebruik hem wel.
    Wens je een paar heerlijke dagen toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zowel de oude als de nieuwe tijd hebben mooie uren, maar ik verkies wel het 'jasje' van de oude. Zoveel gezelliger, liefdevoller.
    En dat laatste wens ik je nu reeds van harte voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi josephine,prachtig gedicht,schitterend en, leuke aparte klokken.
    heb je fijne dagen gehad?

    lieve groetjes inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Time is ticking
    We tellen af.......
    EEn fijne jaarwisseling.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Die klokken zijn grappig..de één na laatste,die met de Jack Russels is helemaal te gek.Daar zou ik voor kiezen tenminste als ik moch kiezen..hihi..
    Ze rennen zo achter de tijd aan, dat heb ik dus ook wel eens, en ik kan je vertellen dit niet prettig is.

    Het is ook één van mijn goede voornemens om wat minder achter de tijd aan te rennen, en te genieten van het moment...dan gaat de tijd niet zo snel, naar mijn gevoel.

    Ik kan haast niet wachten op het jaar 2010...ik heb erg veel nieuwe creaties in mijn hoofd, en die wil ik natuurlijk ook gaan uitwerken.

    Liefs,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig dit Josephine met alle klokken en je gedicht,soms gaat de tijd mij iets te snel haha,maar ja het zij zo,of het zou ook kunnen dat ik gewoon teveel wil,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo Josephine,

    mooie klokken hoor,kan nu niet zoveel schrijven, ben zo benouwd en moe, verschrikkelijk, maar doe mij maar je hondjes past beter bij mij,ja,,, de tijd,,die vliegt en of dat zo goed is,,we willen nog zoveel meer he,
    als ik opge knapt ben????? doe ik wel wat meer.

    liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello my dear Josephine, your photos is very beautiful!!! I wish you and all your family a wonderful and happy new year 2010!!!
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ''Ook een klok die stilstaat kan nog tweemaal per dag de juiste tijd aangeven; men moet er alleen op het juiste moment op kijken,''

    Ik geniet voor de zoveelste maal van alle uurtjes dat jij creatief bezig was.......
    Mooie uurwerken,mooi gedicht!!

    Wel gemeende groetjes!
    Gezellige jaarwisseling!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine, de tijd gaat snel, en zo te zien gebruik jij 'm wel. Een creatief 2010, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine

    mag ik je langs deze weg een

    GELUKKIG NIEUWJAAR

    wensen,en dat je ons met veel mooie foto's mag verblijden,
    fijn dat je zulke fijne dagen hebt gehad.
    hoop dat we in 2010, veel bij elkaar kijken,

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥