zondag 20 december 2009

Sneeuw Gorilla...












Weet niet hoe het bij jullie was maar hier was het vandaag behoorlijk onguur weer. Er stond een venijnige wind en het sneeuwde af en toe behoorlijk.  Heb weer een heleboel foto's gemaakt want ik kan er geen genoeg van krijgen. Vanavond stond ik lekker te kokkerellen en toen ik in het schijnsel van mijn lamp naar buiten keek zag ik dat de sneeuw op mijn tafel wel een heel apart model had gekregen. Misschien slaat mij fantasie weer eens op hol maar ik zie er toch echt een gorilla in. Zien jullie het ook??? Zonder flits en door het glas heen genomen is het toch goed zichtbaar geworden. En tevens heb ik nog de nodige foto's van de ijspegels genomen die ik van de week vergeten was, het zijn echt giganten. En gelukkig hangen ze boven een stuk tuin want ik moet er niet aan denken dat bij dooi zo'n exemplaar op je hoofd terecht zou komen. En.....oke dan, ook nog eventjes een klein detail van mijn lieve kerstboom.


Lieve groet Josephine ♥

20 opmerkingen:

  1. zeker zie ik de gorilla!
    Apart hoor..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,ja,ik zie er ook een gorila in.
    Grappig.
    Wat een ijspegels,jeetje,die hebben we hier nog niet.
    Doet me een beetje aan wintersport vakantie in Oostenrijk denken.
    Ik dacht net dat er bij ons vuurwerk afgestoken werd maar het was een onweersklap en een flinke flits.
    Afwachten wat daar nu weer uit zal komen.
    Mooie foto’s,hóór.

    Liefs Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeer zeker een gorilla Josephine. Geweldige foto's. En je kerstboom met lila kerstballen is ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor,hij is het echt,en ik zou hem niet tegen willen komen,en die ijspegels,wat een joekels zeg,als die op je hoofd vallen ben je nog niet klaar hoor,kijk maar uit.

    Je boom is mooi,met zachte kleuren,heel mooi.

    je foto's zijn zoals altijd weer geweldig,

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaaa! wat gaaf zeg....en echt, het is gewoon een gorilla :)
    Soms denk ik ook weleens dat mijn fantasie op hol slaat, ik zie nl in mijn bloemetjesgordijnen op de slaapkamer altijd cavia-gezichtjes aan de bovenkant ( bij de plooien weetjewel), maar toen ik mijn vriend erop wees vandeweek in bed zag hij ze ook!! hihihi

    Je hebt prachtige foto's gemaakt, werkelijk wonderschoon! Genietse!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha een sneeuwgorilla, hoop dat ze lekker binnen zitten in Artis. Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tuurlijk zie ik het ook.....
    ........maar zie nog véél meer op al die mooie blog's:creativiteit in de handen en fantasie in het hoofd....
    En die combinatie doet mij elke dag weer opnieuw genieten!
    Als kind(lang geleden)brak ik de dikke ijspegels af en likten eraan alsof het een lolly was...........denk dat het nou niet meer kan met al die troep in de lucht......
    Laat ons nog maar vaak genieten van al je mooi's!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieve Josephine, wat weer een prachtige foto's. Ja ik zie er ook echt een gorilla in, wat apart hè en dan je mooie kerstboom, zo mooi versierd en dat ondeugende koppie van de poes, hopelijk is hij niet echt van plan om er zo'n mooie kerstbal uit te graaien hihi.
    Je header is ook weer betoverend met die mooie vintageplaatjes.
    Ik neem nu even een blogpauze tot in het nieuwe jaar, man en zoon hebben nu vakantie. Ik wil je bedanken voor je prachtige posten, ik geniet er iedere keer weer van en ook je altijd trouwe en lieve berichtjes op mijn blog vind ik zo fijn.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en hopelijk zien we elkaar weer in het nieuwe jaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik zie er ook een gorilla in. Wat leuk, bij mij blijft alles netjes plat liggen. En genoeg sneeuw heb ik ook.
    Wens je fijne dagen en zeker tot volgend jaar.
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke sfeerfoto's heb je gemaakt. En met een beetje fantasie zie ik er ook een gorilla in.
    Lieve groet, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he dat je met een hoop fantasie ergens dingen in kunt zien.
    Hele fijne feestdagen alvast toegewenst en tot volgend jaar.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's Josephine.
    En ja hoor...ook ik zie de "gorilla".
    Geweldig!!!
    Josephina ik wens je prachtige vredige kerstdagen toe en kom volgend jaar weer dikwijls bij je buurten.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die ijspegels, wat mooi. Zo lang. Ijspegels heb ik hier niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello dear Josephine,
    I wish you and all your family Merry Christmas and happy new year 2010
    With love Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh haha je fantasie op hol,dat zegt mijn vriendin altijd tegen mij,als ik weer eens een verhaaltje zit te vertellen als ik een geluid hoor of wat zie,maar ik zie ook wat jij ziet,moest wel goed kijken naar de foto,je boompje ziet erook super uit en de ijspegels vind ik ook zoo mooi,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Dear Josephine,

    It was lovely to have a visit from you today ~ thank you.
    I love all your Christmas photos and your header is really lovely.
    I hope that you have a merry Christmas and best wishes for 2010.

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Josephine...

    I am anchors quì to look at your blog!

    few words to say that that he breathes Art in every thing!

    be exceptional!

    Merry Christmas

    Rosarita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Josephine.

    mag ik je van hieruit een

    ZALIG KERSTFEEST

    toewensen.

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je weet van elke foto steeds iets gezellig en warms te maken, echt een lust voor het oog.
    Je bent een echte sfeerschepper.

    Ja een gorilla, dat heb je goed gezien.
    Maar of ik het zonder het begeleidende fotootje zou gezien hebben, dat weet ik niet zo zeker.

    Ik wens je natuurlijk een avond vol sfeer
    en voor morgen een zalig Kerstfeest.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥