woensdag 30 december 2009

Koppige klok...




Dit is voor 2009 mijn laatste post en heb daarom deze koppige klok gemaakt. Het was weer een genot om het in elkaar te knutselen. Wij vieren oud en nieuw dit jaar bij ons thuis. Vandaag hebben we de garage omgebouwd tot een romantisch restaurant, vol met lichtjes en kaarsen. Het was nog een behoorlijke klus maar het ziet er nu mooi en gezellig uit allemaal. Met 6 volwassen personen en 2 kinderen gaan we gourmetten. Morgen nog een aantal salades maken en het vlees marineren en dan zijn we zover klaar. De champagne hebben we al koel gezet, heerlijk mmmmm. Het is een traditie bij ons in het dorp, en jaarlijks wisselen we van garage. Is er bij jullie ook weer sneeuw gevallen? Hier was het vanmorgen toen ik waker werd weer sprookjesachtig mooi, en zo met de jaarwisseling geeft dat toch wel een extra dimensie.


Allen wil ik een onvergetelijke jaarwisseling toewensen, en een gezond, inspirerend, creatief en liefdevol, en nog VEEL meer, 2010.






18 opmerkingen:

  1. Weer mooi gemaakt en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Lieve groet,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lieve josephine,wat een schitterende klok heb je gemaakt,heel leuk idee en apart.
    wat leuk dat jullie de garage omgebouwd hebben tot een restaurant.
    wij blijven met zijn tweeen lekker thuis bij de dieren.

    jullie ook een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar.

    lieve groetjes inka en andre xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige klok, erg leuk !!
    Hier was het vandaag niks als regen, maar ik had vanmorgen een tante aan de telefoon en bij hun was het ook wit, zij wonen in Harderwijk, dus niet eens zo heel ver hier vandaan...
    Wat gezellig dat jullie de garage al helemaal hebben omgebouwd tot iets romantisch !
    Wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2010!
    Liee groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieve Josephine.

    mooie foto op de klok,ja de tijd klikt verder,en dat is maar goed ook,het is nu 8..uur.en heb geprobeerd om te vegen buiten,,maar dat valt niet mee,
    weer sneeuw gevallen.blijf vandaag lekker in mijn warme huisje.

    mag ik jullie een hele fijne avond toewensen,
    en een heel goed begin,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een garagefeest, wat leuk. Wij praten zomers wel eens over kerst of oud en nieuw in ons tuinhuis te vieren maar het is er nu zoooo koud :-)
    Ik wens je een mooi, gezond en creatief 2010!
    liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh dat klinkt heeeeeel erg gezellig, gourmet I LOVE IT
    ik wens jouw al het goeds van deze wereld en volgend jaar weer een heerlijk blog jaar,

    lieve groet Irma
    je klok is zoooooo leuk, knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een originele klok.
    Dat heb je beslist niet in één, twee, drie geklaard.
    Ik heb zo het vermoeden dat die garage er supergezellig uitziet, nu jij ze onder handen genomen hebt:-)
    Dat wordt beslist een aangename avond.
    Ik wens je het allerbeste voor 2010!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Time is ticking.
    Genieten hoor vandaag en vanavond. Voor je het weet moeten we weer een heel jaar.
    Fijn 2010 en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zie ik weer een creatieve uitspatting.....leuk,leuk!!
    Enne....van ''de tand des tijds'' heeft dit mooie gezichtje nog geen last!!!

    Bedankt lieve Josephine voor je aardige reacties op mijn blog!

    Fijne en gezellige jaarwisseling en dat 2010 veel goeds mag brengen!!!
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke klok Josephine.Je bent weer heerlijk aan het knutselen geweest.
    Dat wordt een gezellig garagefeest , leuk hoor zo met zijn allen. Wij gaan vandaag voor het eerst niet weg, het sneeuwt en het vriest en het is al glad. Ik heb oliebollen en appelflappen gebakken en morgen zullen de kinderen wel komen. Vanavond dus gezellig samen.
    IK wens je een fijne jaarwisseling en een geweldig 2010.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke klok, en wij hebben geen sneeuw. En ik moet zeggen dat ik dat helemaal niet erg vind. Wij vieren het ook altijd met vrienden, en het kan mij nooit druk genoeg zijn. Natuurlijk wens ik njou ook een heel gelukkig, gezond en creatief jaar.

    lieve groet, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephine,
    Wat heb je dat leuk en toepasselijk gedaan met die klok. Klokken en terugblikken zijn nu gewilde items. Ik heb zojuist een halve middag besteed aan een enorme terugblik. Smulde eerlijk gezegd weer van al het moois dat achter me ligt. In mijn hoofd is het nu trouwens al weer voorjaar, ten eerste omdat ik niet zo weg ben van de winter, maar ten tweede hebben we redactievergadering gehad en heb ik het april en meinummer in voorbereiding. Ik zit nu bloesemfoto's in mapjes te stoppen en een artikel te schrijven als aankondiging voor de Fair aan de Maas. Heerlijk! Maar straks moet ik nog voor dat het vuurwerk losbreekt nog met de honden een rondje maken en mijn konijnen en kippen verzorgen, sta ik zo weer met twee benen op de uiterst koude grond!
    Geniet van een mooie avond en een fijne jaarwisseling. Alvast een goed, gezond en creatief 2010 gewenst!!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Happy New Year 2010!!!

    Love:)
    ^_^Piitis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Op de valreep nog even een bezoekje bij jou .
    De laatste maand heb ik bijna niets bezocht en mis dat wel , maar ja ziek is ziek .
    Nu staan de koffers gepakt voor onze vakantie in Portugal en wel 85 dagen .
    Ik hoop daar ergens te kunnen internetten en dan weer eens bezoekjes af te leggen in blogland .
    Ik wens je een super gezellige jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig nieuwjaar !
    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi josephine,de allerbeste wensen voor 2010,

    lieve groetjes van inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Josephine, het kan haast niet anders dan dat jullie een fantastisch oud en nieuw gehad hebben. Ik wens je heel veel gezondheid, geluk, liefde, creativiteit en heel veel mooie blogjes voor 2010.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben iedere keer weer verbaasd wat je steeds met je foto's doet. Geweldig.
    Ik wil jou en allen die je lief zijn een prachtig 2010 toewensen.
    En zeker ook veel creatieve inspiratie.
    Hartelijke groet,
    Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. pfffffffff daar ben ik eindelijk om je alle goeds voor 2010 toe te wensen. Wat ben jij toch crea met foto's . Ik ben al blij dat ik ze er een beetje leuk op krijg.. Lieve groet Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥