woensdag 16 december 2009

Vintage Art...




















Nou jullie zien het wel ik ben weer een aantal uurtjes aan het werk geweest. Jaaaaaa....het  was weer eens tijd om me lekker te ontspannen ;~)  Het geeft me zoveel plezier om al die mooie Vintage afbeeldingen te berwerken, om er iets van jezelf in te leggen. En op deze manier ontdek je ook steeds meer mogelijkheden van een grafisch programma. Ben ook al bezig geweest met een aantal animatie bewerkingen, die overigens goed gelukt zijn, maar ben nog aan het ontdekken  hoe ik deze animatie ook daawerkelijk bewegend geplaatst kan krijgen. Heb daar wel al een uitleg over gevonden en ook al menig keer een poging gedaan,      maar het werkt alleen nog niet..?..?..???
Nou ja....ook dat gaat me eens lukken.

Lieve groet Josephine ♥

15 opmerkingen:

  1. Mooi Josephine,

    Heerlijk als je iets hebt waar je je creativiteit in kwijt kunt en je kunt ontspannen, is mooi geworden.

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Josephine

    Ik weet zeker dat het je gaat lukken,je bent creatief genoeg,
    En wat zijn deze mooie kinderkopjes schattig ,zo mooi bewerkt,heel mooi hoor.
    weet je,dit doet verder niemand,het verveeld dus niet,en je bent een ware kunstenares hierin

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine,

    Kind wat een bijzonder mooie foto's...vooral die tweede foto...zo geweldig.
    Dat jij dat kan..ik maak een diepe buiging!

    Ooit hoop ik dat je eens een mooie foto van één van mijn poppen of beren kunt maken, misschien in het nieuwe jaar..
    Dit zou dan toch echt een wens van mij zijn.

    Blijf vooal doorgaan met je te ontspannen, vooral als je ziet wat voor moois er dan uitkomt.

    Bedankt dat je het moois met ons wilt delen.

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lief plaatje
    en wat heb jij er weer iets moois van gemaakt
    knap hoor echt weer genieten bij jou

    liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest en wat een prachtige vintagefoto om te bewerken, dat lieve meisjeskoppie zo lief. Je heb er je hele ziel en zaligheid weer ingelegd zie ik, want het is weer heel erg mooi geworden. Wat fijn dat je hier zo je ontspanning in vindt. Ik weet dat het animatiefilmpje je ook gaat lukken, ik kijk er naar uit.
    Is je moeder helemaal gesetteld en heeft ze het naar haar zin?
    Ik geniet van die wondere witte wereld die ik vanmorgen zag toen ik de gordijnen open deed, ik heb gelijk wat foto's genomen en ga straks nog even met de hond naar het park.
    Ik wens je een hele fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo crea-bea, wat zien die foto's er weer prachtig uit! Ben je al even buiten in de sneeuw geweest. Hier sneeuwt het nog steeds, het gaat maar door, maar mij hoor je niet klagen hoor, vind het wel gezellig. En mijn man zit veilig thuis, die werkt hier (gelukkig). Fijne dag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n creativiteit.
    Echt geweldig deze creaties...een lust voor het oog. En...natuurlijk gaat het jou lukken..ben ik van overtuigd.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo

    Probeer de draad na al die ellende maar weer op te pakken en mijn gedachten op wat anders te focussen.
    Zeg maar een soort therapheutisch bloggen.

    Vindt je vintage plaatjes erg stylvol.
    Leuk idee van die annimatie.H
    Heb op een blog gezien dat ze via you tube filmbeelden op het blog plaatsten,maar hoe ????
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even een bedankje voor je opbeurende en steunreaktie,s

    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer kunstig bezig geweest Josephine. Ik kan er steeds maar naar kijken. Ik vind dat zo knap. En noou ga je nog animaties ook doen. Helemaal te gek. Wat makkelijk is is een testblog, alleen voor jou te zien maar je kan dan je probeerseltjes daar proberen. Doe ik ook.
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,je hebt weer prachtig werk afgeleverd.
    Fantastisch.
    Mag ik vragen op welk programma je dit mooie’s allemaal maakt?

    Fijne avond nog,gr Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze zien er weer super mooi en apart uit, en dat andere gaat je ook nog wel lukken...gewoon blijven proberen
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Josephine.Ik heb wel een paar foto's gemaakt vanmorgen maar er lag niet veel sneeuw, hooguit een centimeter. Vanavond heeft het wel gesneeuwd maar er ligt nu zeker wel 2 centimeter. hihi. Wat is er dan veel sneeuw bij jullie gevallen. 43 cm. sjonge dat is on Nederlands. Jij hebt nu toch wel foto's gemaakt? MIsschien dat er vannacht hier nog wat valt maar van mij hoeft het niet hoor, mensen moeten naar hun werk en zo.
    Groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb jij schitterende vintage creaties gemaakt zeg.
    de een is nog mooie dan de andere.
    ik vind ze super.
    fijne feestdagen met je gezin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Creatief hoor die foto's. Erg mooi.Vooral de 1e foto vind ik erg mooi. Het gaat je vast lukken om een animatie op je blog te zetten. Knap hoor.
    Fijne dag Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥