donderdag 24 december 2009

Christmas Flowers...

















Vandaag nog even de finishing touch wat betreft de kerstdecoratie gemaakt. Net voor dat  het begon te sneeuwen had ik een een aatal bessentakken  plus bonte hulst geplukt om er een soort van tafelversiering van te maken. In twee hoge lila/paarse vazen heb ik alles verwerkt. Bovenop staan twee grote opengewerkte aardewerk bollen waar licht in brand. Gewoon van die ordinaire geslepen kristallen die op batterijen werken. De kleuren passen perfect bij mijn kertsboom waar deze tinten weer in terug komen. Nu nog de voorbereidingen voor een geslaagd kerstdiner, en daar ik gek ben op koken is dat voor mij beslist geen straf.  Geniet van heerlijke dagen in goede harmonie.


Lieve groet Josephine ♥

16 opmerkingen:

  1. hoi josephine,dat ziet er heel mooi sfeervol uit.

    wij willen hele fijne kerstdagen en een goed/gezond 2010 toewensen.

    hele lieve groetjes inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    door hetgeen ik in korte tijd van je gezien heb, weet ik bijna zeker dat het daar sfeervolle dagen gaan worden.
    Veel plezier en alle goeds! Laat ik maar eerst 2010 benoemen dan (smile)
    groetjes van...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat gezellig en sfeervol, bij kerst horen voor mij rode besjes.
    Hele fijne dagen x Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine,

    Wat een mooie vazen, en dan die rode besjes!
    Ook dit heb je weer met zoveel passie vastgelegd..toppie!
    Geniet lekker van deze dagen...en we spreken elkaar weer 2010!

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ***Gezelligheid ken geen tijd***
    Dat moet in huize Josephine geen probleem zijn als ik al die sfeervolle creaties bekijk.
    Ik wens je fijne feestdagen met veel lieve mensen om je heen!!

    Met vriendelijke groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Josephine,,,je bent een ware kunstenares,,echt waar,wat jij met je bloemen doet,je brengt ze tot leven,waarachtig.IK doe het je niet na hoor,tot?????????

    greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er prachtig uit,heerlijk is dat,het zelf maken,ik word daar altijd zo rustig van,dit jaar wat minder dan haha,oh kun je goed koken,wat een geluk,ik dus niet en heb faalangst,dus durf ook niet te koken en al helemaal niet voor andere mensen,ik zeg altijd maar dat ik geen keukenprinses ben en het niet kan,maar het bang zijn voor het falen is het ergst,haha dus worden het luxe warme broodjes met allerlei beleg en vers fruit en salade en van alles erom heen,lieve Josephine hele fijne dagen voor jullie en een gelukkig en goed 2010 en hopelijk weer een gezellig nieuw blogjaar,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige foto's van prachtige kerststukken Josephine. Ik wens jou en je familie heel fijne Kerstdagen.
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet het er prachtig uit.
    De foto's die je ervan gemaakt hebt zijn erg mooi.
    Ik wens je heel fijne Kerstdagen en veel geluk en creativiteit in het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Wat een mooi log heb je gemaakt zeg! Ik wens je mooie en sfeervolle kerstdagen met iedereen die je lief en dierbaar is. Dank voor al je mooie logjes dit afgelopen jaar. Het was steeds een feestje om bij je op visite te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Josephine,

    What beautiful Christmas flowers and photos.
    May you have a blessed and joyous Christmas.

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heej Josephine,

    Ik wens jouw en je familie al het goeds van de wereld toe voor het nieuwe jaar, en ik hoop dat we nog vele mooie blogposts met elkaar zullen delen.

    Lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens jou en je familie hele fijne Kerstdagen toe !
    liefs,
    trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gemaakt hoor! Het is ondertussen 2e kerstdag maar ik hoop dat je genoten hebt van deze dagen en wens je nog een fijne zondag toe.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Josephine, wat een mooie stukken. Jij kan er wat van zeg. Heel mooi! Heb je ook leuke en gezellige kerstdagen gehad? Wij hadden dit jaar heel rustige dagen. Gewoon lekker thuis op één etentje met man, dochter en moeder. Lekker buiten de deur, dus geen gedoe in de keuken alleen maar genieten. Ik heb veel gelezen, was stapels tijdschriften en boeken achter. Veel inspiratie opgedaan voor het komende jaar. Lekker bij het invullen van mijn agenda weer lekker veel plannen gemaakt. Wanneer dan de jaarwisseling voorbij is, kan ik eigenlijk niet wachten. Heb jij dat ook? Eerst verlang je naar die rustige dagen, maar dan ben je plotsklaps compleet uitgeslapen en gelouterd door lekker eten en een wijntje. Dan mag het van mij allemaal wel weer beginnen. Kan niet wachten. Ben mooie vioolmuziek aan het in studeren, mijn essay gaat komend jaar verschijnen en heb voor de Culturele Kring Hoeksche Waard twee boekjes voor kinderen in voorbereiding. 'Vlieg je mee naar het museum' en 'Vlieg je mee naar het atelier'. Kortom ik bruis...
    Wens jou hetzelfde met veel mooi zaken op je blog, want ik blijf van de visites die ik aan je breng genieten!
    Prettige jaarwisseling en een inspirerend, goed en gezond 2010 voor jou en je gezin!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥