donderdag 3 december 2009

"Soft Color" bewerking + Award...

















Deze keer heb ik een lieve Vintage afbeelding van een meisje bewerkt. Heb de kleuren heel zacht gehouden. In elke afbeelding is heel subtiel een glittereffect verwerkt, tja......uiteindelijk gaan we al richting de Kerstdagen, en ik zie overal al zoveel Kerst sfeertjes dat ik ook maar besloten heb een kleine bijdrage te leveren.

Tevens heb ik mijn 8e Award gekregen, dit keer van Greet, http://scrappaginagreet.blogspot.com/ Lieve Greet, hartelijk bedankt, ben er blij verrast mee. En zoals ik al eens eerder schreef gun ik iedereen een Award en vind het moeilijk om een keus te maken, dus degene die hem wil hebben mag hem hier van mijn blog plukken, gewoon doen.


Lieve groet Josephine

13 opmerkingen:

  1. lieve Josephine.

    je verdiend hem hoor,ik vind je grafische foto's altijd erg mooi.zoals ook deze weer.
    Je dromerige meisjes,en dan dat beetje glitters erin,zo dromerig,
    het is altijd genieten bij je.ik zie hier altijd iets van mijzelf in terug,ik was een heel erge droomster vroeger.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sorry .je banner is nieuw he maar heel mooi.ben je dat zelf.

    heel mooi GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi josephine,

    gefeliciteerd met je 8 ste award,dik verdiend.wat zijn de vintage plaatjes mooi geworden.ik zag dat je ook aquarellen maakt.dit heb ik vroeger ook heel veel gedaan,tijdens mijn opleiding en voor mijn werk toendertijd,erg leuk om te doen.

    gr en liefs inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je mag best kiezen toch, mooi aardige vrouw!
    glimlach van Walter*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, je heb de Award welverdiend hoor, gefeliciteerd met deze mooie erkenning.
    Je foto's heb je weer prachtig bewerkt, zo lief dat koppie van het meisje en zo mooi die soft-tones.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een bekend meisje in blogland maar jij hebt er weer iets heel eigens van gemaakt, leuk!
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de glittertjes zijn niet zo erg te zien
    maar ik vind deze creatie wel weer erg mooi
    en ik ken het werk van ada al heel lang erg mooi vind ik haar schilderswerk ik ben echt fan van haar schilderijen!

    liefs en een fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die pastels, het gezichtje van het meisje zo puur, mooi gedaan hoor.
    En weer een welverdiende award, dank je wel voor al het moois waar je ons van laat genieten.

    lieve groet en een heel fijn Sint weekend, Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw vooral de bovenste 2 vind ik prachtig,gefeliciteerd met je award,helemaal verdiend,ik wens je een heel fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie avond Josephine. Je bent weer zo knap bezig geweest met je foto's. Ik vind dat zo geweldig. Mooie nieuwe header, ik vind de foto's zo mooi van kleur. Gefeliciteerd met je award. Je verdient hem.
    Lieve groeten van Riet en fijne Sinterklaas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,
    als eerste van harte met je award,helemaal verdiend want ook nu heb je weer een prachtige creaties gemaakt,de eerste vind ik persoonlijk het mooist.Je banner is trouwens ook erg mooi, een hele fijne zondag,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt van de foto's weer iets heel bijzonders gemaakt. Je hebt eigenlijk wel een bepaalde stijl ontwikkeld. Zou ze misschien wel zo herkennen als jouw werk. De foto ben ik in blogland wel eens meer tegengekomen. Dan is het des te meer bijzonder wat jij er mee hebt gedaan. Heel mooi! Trouwens dank je wel voor je reactie op mijn muzien en ratten verhaal. Voel me uitermate gesterkt!!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie bewerkingen....en die met die tulpen.....geweldig..... beetje futoristies(als ik het goed schrijf) gevoel krijg ik daar bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥