vrijdag 12 februari 2010

Lovely Dogs and Cats, + Award...



















Nee hoor.....het is nog lang geen dierendag, maar ik ben gewoon verzot op al die  lieve en grappige afbeeldingen van dieren. En vind het leuk om jullie er een aantal te laten zien.
En tevens heb ik weer een Award gekregen, dit keer van Inka & André, http://inkaenandre.blogspot.com/
Hartelijk bedankt Inka & André, heel lief van jullie.
Iedereen gun ik van harte een Award en vind het dan ook moeilijk om een aantal blogs uit te zoeken. Bij iedereen kom ik graag langs, en waardeer alle blogs juist omdat iedereen weer zo zijn of haar eigen stijl heeft. Dus.......als iemand graag deze Award zou willen hebben dan mag je hem hier vandaan plukken en op je blog zetten. Gewoon doen...

Wens jullie allen een fijn weekend...


20 opmerkingen:

  1. Je foto's zijn weer erg leuk
    vooral die met die katjes, hoe doe je dat
    toch allemaal, knap hoor !
    fijn week-end
    groetjes Manja
    Brocante de Kotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In plaats van een award pluk ik wel een bosje bloemen voor je! (@@@)
    Fijn Valentijsweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,wat een leuke foto’s.ik vind vooral de zwarte kat en, de laatste foto de hond in de autostoel helemaal top.
    je hebt ze weer prachtig bewerkt.

    heel fijn valetijnsweekend,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi! Daar ben ik weer eens...meteen even bij jou langs :)
    Wat heb je er superplaatjes opgezet, mooi bewerkt en zo grappig!
    Hee en weer een award, heel erg leuk voor je, je werk wordt gewaardeerd en terecht.
    Ik vind je achtergrond ook nog steeds prachtig...echt helemaal mooi!

    Fijn weekend Josephine

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tandjes van de hond op de eerste foto.. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar doe je een dierenliefhebber als mezelf een groot plezier mee!
    Die Award, ja die heb ik net al gekregen, daarvan zie je volgende week wel meer op m'n blog. Dag Josephine, nog een aangenaam weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto'sn Josephine en het zijn allemaal van die schatjes.
    Fijne dag verder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet ook altijd zo lachen om sommige dieren plaatjes. Zo als die beesten kunnen zitten.

    Heerlijk, fijn weekend
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Josephine wat heerlijk al die leuke, grappige en ontroerende dierenfoto's, ik blijf ze ook mooi vinden.
    Gefeliciteerd ook met je welverdiende award.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    Dieren humor is vele,vele malen leuker om naar te kijken......
    ........dan de ellende van dierenleed.
    En dat laat jij hier heel grappig zien!
    Proficiat! met je award.
    Lief dat je de hartjesfoto op je blog geplaatst hebt.

    Maak er een gezellig weekeind van!
    Liefs,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OHHHHH,,Josephine,,wat doe je mij hier een plezier mee,wat enig al die hondjes en katten.hoe kan een mens het verzinnen,maar ik zie het helemaal voor me hoor.Mabel kan soms ook zo gek liggen of zitten.dieren kunnen echte komieken zijn.dat poesje in het oor bij die hond,wat een lieverdjes.


    ps, ben gisteren weer met sirenes naar het ziekenhuis gebracht,een paar flinke stroomstoten en de volgende dag weer naar huis,BALEN.mabel is er ook weer,

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieverd,
    je heb er weer iets heel moois van gemaakt wat een schattige foto's.
    En weer heel mooi bewerkt en ik weet dat daar vele handelingen voor nodig zijn,en eindeloos geduld,maar daar ontbreekt het bij ons gelukkig niet aan.
    Heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha de eerste foto vind ik helemaal geweldig,zoo leuk deze dierenfoto`s,ik wens je een fijn weekend en een fijne valentijnsdag,lieve groet Joke.

    En natuurlijk gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha.....hier knapt een mens van op.....
    EEn beetje vrolijkheid in het leven, heerlijk.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh gossie Josephine, wat een leuke foto's! Die ene zwarte poes in de stoel is precies mijn Ieniemienie!
    Wens je een fijn weekend, groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Josephine, er zitten wel hilarische foto's tussen zeg. Dat beagletje. En die poes die precies tussen die twee stoelen in ligt. En en. Ach, eigenlijk zijn ze allemaal leuk. Het was weer genieten, zoals eigenlijk altijd. Dank je wel voor weer een mooi stel foto's. Een fijne zondag voor jou gewenst hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hei Josephine,
    Nice and beautiful photos:)))

    Happy Valentine's Day!!!

    Hugs to you:))
    ^_^Piitis

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappige foto's! Vrolijkheid ten top!!
    Vrolijke Valentijnsdag,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk al die dieren-bloopers, daar ben je toch zeker wel een tijdje mee bezig geweest om ze te verzamelen? Grappig ze zo allemaal bijelkaar te zien!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb erg gelachen om sommige foto's!!!
    Groetjes en fijne dag Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥