dinsdag 23 februari 2010

Photography by "LILYA CORNELI"...












Misschien hebben jullie wel eens van Lilya Corneli gehoord, ze is geboren in 1978. Haar werk waardeer ik bijzonder. Het maakt iets in mij los, en hoewel het een uitgesproken stijl is [haar stijl] heeft ze toch veel
verschillende thema's. Hier laat ik een aantal uit een groene serie zien. De achtergrond heb ik wel veranderd en de afbeedingen heb ik er wazig in gezet. De orginele waren mij iets TE groen...
Op het ogenblik reageer ik even iets minder want ik ben wat grieperig en voel me erg slap. Dus doe ik het even wat rustiger aan...



19 opmerkingen:

  1. Haar werk ken ik niet maar het ziet er mooi uir. Wordt gauw weer beter Josephine, ik had je al gemist. Ik ben ook erg laat na de teleurstelling van het schaatsen. Oh wat jammer. 'Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte beterschap hoor,,ja ik had je ook al gemist,En nu even over je foto's,het zijn statige dames,mooi en apart,lijkt iets op de tijd van begin 1900.

    vriendelijke groeten GREET

    erg he van het schaatsen,kon wel huilen???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's..dat heb je heel mooi gedaan! Het 'groene' zie je nog een beetje en da's inderdaad wel heeel groen als alles zo is dus dat heb je prachtig opgelost zo :)

    Ik hoop verder dat je je snel weer wat beter voelt, zoveel mensen om mij heen zijn grieperig, zelfs mijn eigen partner die echt nooit wat heeft...dus het hangt weer in de lucht...sterkte ermee

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heej Josephine,

    mooi mooi mooi, weet je dat als je zou zeggen dat jij het gemaakt zou hebben ik dat zo zou geloven, je bent een echte kunstenares en maakt de mooiste dingen.
    Leuk hoor al die kunstenaars die we dankzij jouw leren kennen.

    Veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, ik heb net even gegoogeld naar haar, maar wat een bijzondere foto's maakt zij en nu zie ik ook hoe prachtig jij deze heb bewerkt. Geweldig.
    Leuk om zo door jou zoveel verschillende kunst te leren kennen.
    Vervelend dat je in de lappenmand ligt, hopelijk voel je je snel weer wat beter.

    Beterschap en denk goed om jezelf.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine, weer hele bijzondere kunst ontdekt via jouw blog, dank je wel!
    Ik hoop dat je goed opknapt en de tijd ervoor neemt. Beterschap lieve Josephine x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. inderdaad, dit zijn bijzondere portretten.
    Veel beterschap...
    we hebben ondertussen allemaal een beetje zonne-energie nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay ziek vogeltje...

    Haar werk is echt amazing!!!!
    Ik ben er helemaal weg van...
    Zo'n mooie wereld...wauw te gek.

    Knap maar snel weet een beetje op..ik weet hoe je,je voelt..ik heb dit ook en ben ook aan het herstellen van een flinke griep.
    En ook het slappe gevoel ken ik ..bha..

    Liefs van een ander ziek vogeltje..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe rustig aan en ziek goed uit!
    Beterschap en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine,

    Wat een mooie blog heb je. Prachtig vormgegeven. Hoe vind je al die mooie dingen. Ik probeer tijd te vinden om alles te lezen.
    Graag volg ik je.Wat leuk overigens dat je mijn blog volgt. En knap dat je mijn grapje zag. In werkelijkheid heeft hij een wit-zwarte kat die bij ons op zolder zijn visitekaartje heeft achtergelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,
    Ben even opzoek gegaan naar deze sprookjesachtige fotografie van ''Lilya Corneli'' wat heeft ze 'n geheel eigen style in haar digitale werk.

    En jij weet er ook weer iets ander mooi's van te maken!
    Pas je een beetje goed op jezelf en doe het rustigaan....

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb nooit van haar gehoord maar leuk om zo iets nieuws te leren kennen.
    verder beterschap gewenst.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie beelden weer.
    Doe maar rustig aan hoor en veel beterschap.
    Fijne rust dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had nog nooit van haar gehoord. Heb snel even op Google gezocht. Inderdaad een bijzondere kunstenares. Ik hoop dat je je gauw weer lekkerder voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Josephine, allereerst heel veel beterschap. k kende deze dame nog niet. Bijzondere kunst! Ik ga nog eens wat beter kijken... Groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Josephine,
    kende deze mevrouw nog niet maar ik vind het wel heel bijzonder.Het sprookjes-achtige vind ik heel mooi maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de dames hier iets te streng vind kijken. Vervelend trouwens dat je je niet helemaal lekker voelt, doe maar lekker rustig aan hoor, kopje thee erbij en ik wens je heel veel beterschap.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Josephine,
    Bedankt voor je uitleg v.w.b. mijn kopjes. Maakt me ook niet uit hoor of ze handgeschilderd zijn maar voor een leek als ik zag het er zo uit, en zo zie je maar weer leer ik ook nog wat!!!! Lijkt me wel heel leuk werk om te doen trouwens! Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ken haar ook niet,maar weet bijna niets van kunstenaars enzo,het ziet erwel aardig uit,maar ik heb er niet veel mee haha,maar als je zoals jij zo bezig bent met bewerken,snap ik wel dat je het gaaf vind,ik wens je beterschap en doe het lekker rustig aan,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik ken haar werk ook niet, maar ik vind het schitterend wat ik hier zie.
    ook mooi bewerkt door jou .
    beterschap en doe rustig aan he!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥