zondag 21 februari 2010

"Soft Color Roses"...











Wat een bosje rozen een mens toch op andere gedachten kan brengen. Van de week een aantal foto's gemaakt van een prachtig bos rozen die bij mijn moeder staan te pronken. Een heel mooi soort.  Maar ja zoals bij jullie inmiddels wel bekend is kan ik het niet laten om er weer wat anders mee te doen. Ben er vanavond [inmiddels gisterenavond] mee begonnen en kan dan niet meer ophouden, nu laat ik er vijf zien maar ik heb er wel twaalf gemaakt. Zoals je kan zien is het nu bijna kwart over twee 's nachts, tja........zelf noem ik het een prettige afwijking...



20 opmerkingen:

  1. .......en omstreeks 3:49 bewonderden ik als avond/nachtmens....
    ....a rose is a rose is a rose....

    Wat ben je weer heerlijk creatief bezig gweest zo tijdens dit nachtelijk uur....
    Als ik een grote witte muur zou hebben in een huis met een lichte ruimte dan zou ik een van deze prachtige rozen creaties tegen de wand willen als blikvanger..........en verder hélemaal niets!!!
    De rozensuikerschep op 1 heel mooi bedacht in het rozengeheel.

    En Bono heb je ook in de bloemetjes gezet,hi,hi.

    Zal na deze mooie post vast wel slapen als een roos!!

    Lieve groet en buona notte!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine, wat heb je dat weer prachtig gedaan. Schitterende bewerkingen zeg! Welk programma gebruik je daar voor?
    Wens je een hele fijne zondag, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Josephine,

    Mooi mooi moooi die zachte kleurtjes erdoor heen en het mooie witte doorzichtige patroontje op de achtergrond, hoe gaat het met je mams in haar nieuwe woning, is ze gewend??

    veel liefs Irma en alvast een heerlijke blogweek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een kunstwerkjes heb je er weer van gemaakt Josephine. Schitterend. Mooie roze rozen.Jij bent een nachtmens geloof ik. Ik ben er vannacht wel een poosje uit geweest om naar het schaatsen te kijken en onze gouden winnaar te zien. Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verleidelijk hè, om van alles met zo'n foto te doen! Ik ken dat ook wel, en bloemen...daar ben ik gek op. Elke bos die ik aanschaf moet minstens een paar keer op de foto, niet zo romantisch als de jouwe..Maar verschil moet er zijn!
    Fijne, creatieve, maar ook rustige zondag toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke hobby Josephine en je maakt er ook nog anderen gelukkig mee. Die van Bono verdient een lijstje x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi lieve nachtbraakster, wat verwen jij ons met prachtige rozen. Hier doe je mij in ieder geval een groot plezier mee, ben gek van rozen. De bewerkingen zijn prachtig geworden, zo mooi met je kleine Bono en de volgende die net op geschilderde rozen lijken.
    PRACHTIG.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu bijna kwart over twee 's middags ben ik er om te zeggen dat het prachtig is geworden. Tijd gaat snel als je met iets bezig bent hé. En bono staat zo mooi tussen de rozen.

    fijne zondag nog
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhhhh,,wat ben ik jaloers,dat je zoiets moois maken kan,ja ik zou ze ook ophangen hoor,dat lieve koppie van Bono.ben je niet trots op jezelf,ik zou naast me schoenen lopen.mocht ik je tegenkomen,dan sleep ik je van de straat,en even voordoen .(geintje hoor)
    je verdient ook GOUD.

    fijne middag nog GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  10. in een woord prachtig !
    fijne zondag nog
    groetjes Manja
    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Josephine,vooral die met Bono en de roosjes zijn zekers supermooi van kleur,ohh nachtbraker haha,maar de tijd gaat ook veel te snel als je voor de pc zit,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meis wat een mooie rozen...ik ben ook helemaal weg van rozen!
    Maar foto van Bono omringd door roosjes...dit is zo schattig...
    En s,nachts werken is zalig...ik heb er ook nogal eens last van om in de nacht te werken, zo rustig en stil en alle tijd is dan voor mezelf..

    Doegiesssssssssssssssssssssssssssssss,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ...creativiteit kent geen tijd
    en laat je vermoeidheid vergeten...
    Mijn slaapuur ligt tussen 12 en 1.

    Mooi hoor, en Bono zo lief!
    Groetjes,
    en deze avond vroeger onder de wol?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmm, hele prettige afwijking lijkt me inderdaad. Bloemen, zo prachtig. Die zachte kleuren.... LENTE waar BLIJF je?
    Een leuke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende fotos en zo mooi bewerkt.
    die ene met je hondje er in is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Josephine,
    haha, je hebt er echt nachtwerk van gemaakt maar het resultaat is werkelijk prachtig. Rose rozen blijven één van mijn favoriete bloemen en de lente kan voor mij niet rose genoeg zijn.
    Fijne week,groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hello my dear Josephine, Oh, your roses are amazing!!! Perfect pictures!!!!!!!!!!!!!
    I love Roses!!! Bono is very sweet:)))
    Have a nice day and very nice week
    Hugs Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat heb je er leuke bewerkingen mee gemaakt en ik hou zo van rozen:))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi, gisteren heb ik me inderdaad op je blog aangemeld en ook een reactie geschreven, maar ik denk dat er inderdaad iets mis is gegaan, want ik stond er niet bij als volger. Hopelijk nu wel. Overigens, ik vind het heel leuk dat je mijn blog volgt en jouw blog vind ik heel anders dan alle anderen. Prachtig. Succes et a bientôt. Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig hoe jij een bos rozen kunt bewerken!
    Het zijn plaatjes die je zo aan de muur zou hangen.

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥