woensdag 26 januari 2011

"Soft Color ROSES" [2]...









Op dit moment reageer ik amper bij jullie omdat ik een flinke buikgriep te pakken heb. Jeetje zeg wat ben je daar beroerd van, maar troost me maar met de gedachten dat ik er niet alleen in sta, volgens de huisarts ligt half Nederland plat. Gelukkig vandaag weer de eerste dag dat ik me een beetje mens ga voelen.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Vorige week heb ik weer eens een bos rozen gekocht, de laatste tijd doe ik dat vaak ook al hou ik van veel soorten bloemen. Het valt mij op dat ze laatste tijd zoveel prachtige soorten hebben. En het maakt niets uit of je ze nu bij een dure Bloemenwinkel, Aldi of op de Markt koopt, overal zie je die mooie soorten. Net als deze.....het zijn toch werkelijk schitterende rozen, en ze staan ook nog eens behoorlijk lang...


29 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoor, de bloemen én de foto's!
    Een goede beterschap gewenst!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lieve Josephine,van harte beterschap,ik hoop dat je weer snel op zult knappen.

    Prachtige rozen.

    Dikke kus inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè wat vervelend voor je, buikgriep is niet fijn.
    Hopelijk voel je je snel weer beter.

    Wat heb je van die mooie rozen weer kunstwerkjes gemaakt.

    lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Josephine,
    je begrijpt natuurlijk wel dat deze rozen mij ook aanspreken, je hebt ze weer fantastisch gefotografeerd! Mooi hoor. En heb je mijn "engelse rozen" gezien? Beterschap!
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahummmmm.....eh ik weet niet hoor maar wat vertel je nu allemaal......tuurlijk maak het wel uit !!! een echte bloemen winkel daar koop je bloemen......wil niks anders meer horen nu ben er klaar mee......whahahahhahaah!!! ....lieverd.....ik ben Ria...je weet wel van die bloemenwinkel.....DE bloemenwinkel...zo verdrietig nu.....snik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beterschap hoor en niet te veel appeltaart met slagroom eten!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, klopt ik ken genoeg mensen die ziek zijn. Ik niet pffff (en klop het meteen even af op de tafel).
    Wat zijn je foto's weer prachtig.
    Beterschap.

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief ziek kippetje,

    Tjeetje meis jij hebt het aardig te pakken als je al dagen buikgriep hebt!
    Gelukkig dat je een beetje aan de betere hand bent meis..
    Hoop dat je snel weer de oude bent.

    Ja en deze rozen zijn supermooi...die kleur is helemaal geweldig..en dan ook nog eens zo gefotografeerd...mooie meis.

    Kippetje snel beter worden hoor..

    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik dacht al waar zit je......?
    En dan toch van die heerlijke beelden....?
    Snel maar weer onder de wol en beterschap dan maar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte beterschap hoor, je hoort het idd heel veel doe maar rustig aan.

    Wat een mooie rozen daar hou ik ook zo van.

    Lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze prachtig en je bewerkingen ook,lieve Josephine van harte beterschap,buikgriep is zo naar,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet alleen half Nederland ligt plat maar ook half België hoor want hier hoor je ook niks anders dan buikgriep.
    En na mijn voedselvergiftiging in het begin van het jaar weet ik als een ander dat dit helemaal niet leuk vind.
    Gelukkig heb je de meest prachtige bloemen rondom je, zo genees je sneller ;)
    Het is een prachtige fotoreportage,heel erg mooi met dat muziekpapier op de achtergrond.
    Verzorg je goed en een dikke beterschapsknuffel van mij,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach, lief mens, buikgriep is zoooo akelig, gelukkig ben je aan de betere hand. hopelijk ben je er snel helemaal vanaf,
    Je maakt me blij met je prachtige foto`s over rozen, iedereen heeft behoefte aan lieve warme kleurtjes...en dan zo bij elkaar...roos,muziekpapier beetje barok...het opent een vrouwenhart....


    BETERSCHAP!

    liefs

    loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Que hermosas rosas, espero que te recuperes pronto. Mucho animo para ti!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gelukkig knap je alw eer een klein beetje op.
    Mijn oudste kon bijna een week niet,nou daar word je ook niet blij van..ze was er ziek en misselijk van.

    Volgens mij heb ik hier nu dezelfde rozen staan zo te zien...deze zijn dit keer wel goed.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh......wat vervelend dat jij het ook te pakken heb lieve Josephine. Hier zijn we gelukkig alweer aan de beterende hand.
    Ik ben op dit moment ook weinig actief op blog, want momenteel wordt mijn PC opgeschoond, hoop dus dat straks alles het weer doet hihi. Zit nu even op manliefs laptop.
    Ik wens je van harte beterschap en geniet nog even van je prachtige foto's.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lieve josephine,,,,van harte beterschap hoor,zit ook niet lekker in mijn vel,dus,ik zit ook niet op internet,heb nergens zin in,je rozen zijn prachtig,echt mijn kleurtje,

    liefs van Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst wens ik dat je vlug weer beter bent, Josephine !
    Prachtige rozen en zo'n mooie beelden ervan gemaakt !
    Zo mooi hoe je het lijstje erbij zet !
    Het vierde deel van onze cursus PSP is deze week begonnen, we krijgen opdrachten en moeten daarop een variatie maken. Ik zit al met allerlei ideeën in mijn hoofd :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. “…porque metade de mim é partida e a outra metade saudade…”
    “…porque metade de mim é o que ouço e outra metade é o que calo…”
    “…porque de mim é amor e a outra metade também…”

    Beijinhos e boa semana!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Och....meissie toch...

    Neem je rust, want dat heb je echt nodig in die dagen dat je maag en darmen van streek zijn.
    Je voelt je dan zo slap en lusteloos.

    Je hebt prachtige rozen, ik vind de buitenste groene bloemblaadjes altijd zo mooi bij dit soort rozen.
    En je gaat ze vast weer drogen.

    Je hoort me nog wel......:-)
    Alvast van HARTE BETERSCHAP!xxx
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige fotoos, en mooiere rozen dan uit Nederland zijn er ,volgs mij, niet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé Josephine, wat een narigheid, ik haat buikgriep, als het eenmaal over is voel je je nog dagen slap en moe. Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. For some great shots, absolutely gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's met prachtige rozen. Da's even genieten hoor!! Fijn te lezen dat het iets beter met je gaat. Wel uitzieken hoor!!! Fijn dagje, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. LIeve JOsephine. War naar nou dat je zo ziek bent. Buikgriep is zo vervelend. Hopelijk ben je gauw weer beter. Wat een prachtige roze rozen en je hebt er weer kunstwerkjes van foto's van gemaakt. Helemaal Super.
    Ik ben ook niet veel on line. Heb een kleine burnout. Er komt niks uit mijn handen, lig alleen maar de hele dag te lezen. Gelukkig gaan we over twee weken een dag of tien een cruise maken, krijg ik hopelijk weer zin in fotograferen..
    Liefs en beterschap, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Josephine,
    Gelukkig te horen dat het weer wat beter gaat. Wat word je daar slap van, hè. wat je foto's betreft: dat heb je weer als vanouds prachtig gedaan. Rozen en muziek is een schoonheid van een combinatie. Heb nog even gekeken of ik kon ontdekken om welke componist het ging, maar dat is me niet gelukt.
    Verlang jij ook zo naar het voorjaar. 't Is toch saaiheid troef die maanden januari en februari. heb wel weer zin in het buitengebeuren! Wanneer ik mijn kippen mag geloven, en die geloof ik maar al te graag, komt er een omslag in het weer, want ze hebben de eerste eieren alweer gelegd. Nou, als dat geen goed teken is....
    Fijne zondag nog!
    Lieve groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Lieve Josephine,

    Gaat het een beetje met je? Buikgriep is zo vervelend, maar duurt meestal niet zo lang, hopelijk heb je niet de griep...?

    hoop snel van je te horen.

    Lieve groetjes

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥