zondag 30 januari 2011

Galanthus Nivalis ...





Van de week begon alles zich weer te herhalen dus de buikgriep is eigenlijk meer een gewone griep, en mijn lief ligt momenteel ook in bed met een flinke griep, arme schat. Gelukkig kan ik sinds gisteren weer normaal wat eten en voel ik me weer een stukje stabieler. Bedankt voor al jullie lieve woorden, dat deed me goed. Zo'n twee weken geleden had ik een foto genomen van uit de keuken van de volle maan in de schemer. Door het glas wat er tussen zit zie je dan ook twee manen, maar ik vond het best een mooie foto geworden. Ook de andere twee foto's heb ik wat eerder op de avond genomen.  Samen met de "Galanthus Nivalis"  [Sneeuwklokje] heb ik ze gecombineerd. Het geeft zo'n heerlijk voorjaars gevoel, en Sneeuwklokjes zijn zulke lieve bloemetjes, je blijft e gewoon naar kijken. Er staat aan de voorkant van het huis een pol, wat verscholen onder een struik. En elk voorjaar kijk ik of de Lente zich al weer laat zien...

Geniet allemaal van een heerlijke week...


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's, Josephine, in combinatie met de donkere bomen is het alsof het sneeuwklokje pas ontluikt !
    Iedereen lijkt wel de griep te hebben, hoop dat jullie snel weer beter zijn !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat het weer gaat,niet leuk he,ziek zijn,hoop dat je man weer snel opknapt,en je samen weer leuke dingen kan doen,mooie foto.s hoor,ook je banner is nieuw he,ik heb ook sneeuwklokjes,maar het zijn nog sprietjes,ben benieuwd of het nog wat wordt,
    lieve Josephine,voor nu een welterusten,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooo meisje ik heb je post gemist dat je zo ziek was.... Nou bij deze wens ik jullie heel veel beterschap en denk niet te snel dat het over is... ziek goed uit , anders ben je over een week weer ziek... Wat een geweldig mooie foto's heb je weer inelkaar gezet super hoor !!!! liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay lief kind,

    Gelukkig ben je weer een beetje beter...ik heb je wel gemist meis!

    Wat zielig dat je ventje nu weer ziek is, gelukkig heeft hij jou dan kun je hem toch nog een beetje verzorgen..wens hem beterschap van mij en een dikke knuffel..

    Je foto's zijn subliem..die tweede foto heeft iets mysterieus, en dan dat lieflijke sneeuwklokje maakt het weer zo ...mooi!
    Bij deze foto kun je een heel mooi verhaal bij maken!

    Beterschap en liefs...

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je zelf weer een beetje bent opgeknapt. Nu je ventje maar goed in de watten leggen zodat hij er ook weer snel bovenop raakt. Je hoort het overal hè,als er één lid uit het gezin ziek wordt volgt de rest automatisch .
    Maar je bent er weer helemaal zie ik aan je prachtige foto's, een zucht naar het voorjaar.
    We snakken er allemaal al naar :)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwwww...ik vind ze prachtig gelukt hoor!! en hoop dat je snel weer de oude bent !! liefs fijne week van mij....xxx....xxx....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine, heel mysterieus zijn jouw foto's!
    Ja en dat maanlicht werkt daar ook aan mee hè? Zo mooi die sneeuwklokjes, zo mooi puur wit zijn ze. En je nieuwe header is ook al zo mooi, is dat jouw hondje rechts bovenin? Grappig,

    Fijne dag,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Meisje,

    Gelukkig dat je toch weer wat opknapt nu. Ik heb je vraag beantwoord in mijn blog, dank je wel voor de erg leuke reactie.

    Bij je foto`s voel je echt het voorjaar....lekker al iets langer licht en sneeuwvlokjes, een beetje mysterieuze foto, met die takken...daar hou ik van.

    Je header is wederom ook weer PRACHTIG!!
    zo knap hoe jij dat doet.

    Fijne week en beterschap voor je lief.

    lieve groetjes

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat het beter gaat en och je arme man,prachtige bewerkingen weer Josephine,sneeuwklokjes zijn zo geweldig,ik heb er een paar en 1 staat bijna in bloei,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha lieve Josephine. Gelukkig voel je je weer wat beter.Die grieop mkan je aardig te pakken hebben hè en nou je lief de griep. Vervelend toch hè. Je foto's zijn weer wonderschoon. Je maakt er ware kunstwerken van. Geweldig.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh....lieve Josephine, heeft het buikgriepvirus ook bij jullie toegslagen lees ik nu, ik weet inmiddels hoe beroerd je er van kan zijn. Hopelijk knappen jullie snel weer op.
    Net als je vorige post, die ik bijna gemist had, met de prachtige rozen hier nu ook alweer zo'n genietmoment met het tere sneeuwklokje, wat een prachtig bloemetjes zijn het toch. Ik kijk iedere dag wel in de tuin of ze al opkomen, maar ik denk dat ze er dit jaar de brui aan geven.
    Wat heb je trouwens een prachtig lettertype.
    Ik wens je lief en jou veel beterschap.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK BEN ER OOK WEER.
    IK HAD OOK DE GRIEP GOED TE PAKKEN.
    IK VIND JE FOTO'S ERG MOOI GEWORDEN


    FIJNE AVOND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥