zondag 16 januari 2011

Garden Pictures...







Vandaag was het weer zo prachtig dat ik even lekker door de tuin ben gaan struinen en een paar tuinkiekjes heb genomen. Het gras begint met deze temperaturen al weer te groeien, niet te geloven toch. En kijk de grote bonte specht eens lekker van de pinda's genieten. Deze foto heb ik binnen genomen door de ramen heen, dus niet zo erg duidelijk jammer genoeg. Het was vandaag zeer druk met vogelvisite, wat een soorten ben ik weer tegen gekomen,  en het bijft een continue genieten om dat alles te bekijken...

Geniet allemaal van een heerlijke week...


25 opmerkingen:

  1. ja, Josephine,,het was heerlijk weer vandaag,maar ik ben binnen gebleven,heb de hele dag foto's geplakt,want ik was zo achter,en vond het vandaag wel een leuk werkje,mooie tuin foto's,je vogeltjes die willen wel.
    jij ook een fijne week,lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prettige pictures hoor..en slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha lieverd:-)

    Jij weet de vogeltjes wel te lokken met al die lekkere pinda's en vetringen.
    Ze waarschuwen elkaar natuurlijk onderweg tijdens hun vlucht....zo van......daar in die tuin mot je wezen....het is één luilekkerland bij ''Huize Josephine'' hi,hi.

    Het was een stralende zondag, Harry en ik liepen een heel end langs de Maas waar hier en daar wel wat hoog water te zien was.

    Daarna hebben we in het witte stadje Thorn op het terras gezeten met koffie en warm appelgebak.
    En we voelden de eertste warme zonnestralen, heerlijk!

    Ik snap er eigenlijk helemaal niks van....Har kan lopen als een kievit en heeft nergens last van, gelukkig maar natuurlijk, maar toch zit er daar van binnen iets ''goed'' fout.
    Maar het is zo woensdag en gaan ze het een en ander weer goed doorgankelijk maken.

    Fijne (blog)week en liefs!!

    Slaap lekker!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ja ik weet het het is bijna twee uur in de nacht :-))
    maar ze zeggen altijd hoe later op de avond hoe schoner het volk, nou dat gaat zeker op wat een super foto's en die specht wat bijzonder om die in je eigen tuin te zien,
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o zo gezellig die vogeltjes in de tuin hier heb ik ze al een paar dagen niet gezien, jammer!

    fijne blogweek gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie je wel....de lente is echt in aantocht!
    Heerlijk niet....
    En wat heb je die vogel prachtig in beeld gekregen......
    Fijne week
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh die kleine specht, wat een geweldig bezoek! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de vogeltjes komen graag naar jou lekker dingen en prachtige tuin.
    wat een super mooie foto,s weer

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk !!.....en de lente komt eraan....dat merk je aan alles !!...fijne week ....liefs van mij.......xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOh wat een prachtige foto's weer! Wat een heerlijk sfeertje! en die bonte specht is echt super! Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om er een foto van te maken, ze zijn ook zo schuw!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze foto's lijke wel een sprookje..
    De kleuren zo zacht...vooral de eerste foto...wauw...meisje hoe krijg je dat toch iedere keer weer voor elkaar..
    Ben er weg van!

    Toedelssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephine, wat heerlijk, zo'n vroeg rondje door je tuin, zo zie je maar dat er in alle seizoenen wel iets te beleven valt!

    Fijne dag verder, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Josephine,

    Niet zo scherp die specht? Meisje, ik vind het een fantastische foto!! Er zit beweging in,en knap dat je het zo heb weten vast te leggen. Evenals die andere foto`s, zo scherp!! Op mijn beeldscherm zijn ze zo werkelijk...dat ik ze bijna kan pakken,zo echt...Jij hebt volgens mij toch wel een super verukkelijke tuin! Wat is het dan heerlijk om alles weer te zien veranderen hè? De tijd gaat zo snel,en de natuur doet daar aan ook mee, er staat ons straks weer een prachtige tijd te wachten...

    Wat heb je mooi geschreven gisteren in mijn blog,Dank je wel voor dat mooie gedicht...en ja, zo is het ook!Ik bedoelde natuurlijk mezelf in het stukje, niet dat ik ernstig overgewicht heb,maar het zal wel wat minder kunnen...maar zoals al gezegd: echte schoonheid zit van binnen.en die heb ik bij jou zonder je ooit gezien te hebben al lang ontdekt. Door je mooie blog en vooral je prachtige teksten, iedere keer maar weer.

    Alvast een hele fijne avond Josephine.

    lieve groetjes,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou snap ik waar al die vogels zitten...bij jou dus!!!!
    Prachtige foto's weer.

    Het weer was gisteren idd beter dan vandaag...in Almere bijna de hele dag regen.

    fijne avond...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dol op je tuinfoto`s Josephine,het zijn net schilderijtjes,super!fijne avond,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je foto's zijn prachtig, Josephine, zo'n mooie kleuren !
    En zo mooi bewerkt, heb je er een filter opgezet ?
    De vogels staan er zo lief op, dat is me nog niet gelukt tot nu toe.
    Gisteren scheen hier de zon en het voelde precies als lente.
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige tuinfoto's lieve Josephine. Dat is voor vandaag een aangename verrassing, want na die mooie zonnige zondag was het vandaag een troosteloze dag.
    Wat mooi zoals jij de vogeltjes op de gevoelige plaat heb vastgelegd. Ik probeer het ook weleens, maar het is meestal gedoemd tot mislukken. Misschien moet ik daar echt de tijd voor nemen hihi.
    Prachtig ook je eerste foto met een enkel verdord bloemblaadje van de Hortensia.
    Het was gezellig even bij je langs te komen.
    Ik wens je een hele fijne week.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een heerlijke bezoekjes van de vogeltjes heb je in de tuin,gezellig.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. WAT HEB JE FOTO'S WEER MOOI BEWERKT.
    MOOI HOOR!

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Josephine, prachtig die verstilde kleuren en de bloemetjes van de hortensia. Heb je mooi weergegeven,

    Fijne avond,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi,hi, lieve schat ergens...tusen de regels door kriebelt het voorjaar. Daar kan geen vetbol tegenop!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige foto's! Wat een sfeertje!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je er weer een plaatjes van gemaakt, knap hoor. Die specht, zo mooi.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat maak je toch een prachtige foto's lieve Josephine. Die specht aan het knabbelen. Prachtig.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥