vrijdag 18 februari 2011

Stapelen op Vrijdag ***





Voor het leuke idee van IRMA  http://allemaalkleurtjes.blogspot.com/  "STAPELEN OP VRIJDAG" ben ik ook eens aan het stapelen gegaan, alleen heb ik via mijn fotobewerkingprogramma een bijdrage in elkaar zitten knutselen. En heb een het een beetje in de kleuren van jou blog gemaakt.  Voor degene voor wie dit nog niet bekend is, kijk maar eens eens op haar prachtige en vooral vrolijke blog, daar zie je precies hoe dat in z'n werk gaat allemaal ***

* FIJN WEEKEND ALLEMAAL *


17 opmerkingen:

  1. Wat ben je daar toch bere goed in!!!
    Prachtige stapeltjes in zulke mooie zachte kleurtjes. Ja, past goed bij de blog van Irma. Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stapelwerk lieve Josephine en zo mooi in die zachte pastel, wat leuk dat je dit helemaal in de stijl van Irma heb gedaan. Echt Allemaal kleurtjes.
    Het is zo leuk om te zien hoe ieder z'n eigen bijdrage levert aan het stapelen.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dat leuk gedaan en die kleurtjes!!
    heel origineel!!

    fijn weekend!
    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest wel even twee keer kijken voordat ik de kuikentjes zag.
    Maar Josephine, wat heb je dat prachtig gemaakt en dan ook nog in de pastel kleurtjes van Irma, heel knap.

    gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere stapels heb je gemaakt, erg mooi! Heb jij ook van zo'n superhondje net als onze Wuppie, leuk. Ik ben stapelgek met dat beest, ze is ook 4. Die van ons is alleen niet zo mooi getrimd. Ik knip haar altijd zelf. Ik heb er wel eens zo'n potje van gemaakt dat onze kinderen er 2 weken niet mee durfden te wandelen. Binnenkort gaat ze voor het eerst naar een salon.
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,het zijn prachtige vrolijke stapels geworden,heel apart en mooi,fijn weekend,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stapel: origineel.
    Tot vrijdag, en dan weer stapelen?
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi idee deze bijdrage, Josephine !
    Schattig met de kuikentjes en de pastelkleuren !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch heerlijk creatief....zo mooi!!!
    En dan die lieve vrolijke zoete kleurtjes....
    ben er STAPEL dol op ;0)
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stapels heb je gemaakt, vrolijke kleurtjes een beetje voorjaar binnen want buiten is het koud en somber.
    Je vorige post van Toos is ook supermooi.
    een heel fijn weekend,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DAT IS EEN VROLIJK KUNSTWERK!!

    MOOI EN KUNSTZINNIG!!

    FIJN WEEKEND,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heej Josephine je bent een schat om het in de pastelkleurtjes te houden en wat een mooi ontwerp de eieren en kuikens zooooo lente, mooi hoor ik vind het zo echt jouw, liefs Irma en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine,

    Alweer een unieke fotopost van jou, anders dan anders en anders getapeld! Je bent gewoon uniek,ik ben er fan van en zou jou STAPELS Awards willen geven mits je het niet aan de zijkant van je blog had gezet....:Awords, no thank you(o.i.d.) Ik had jou wel in gedachte...bedankt voor je lieve opmerking,ik koester hem!!!

    Een heeeeeeeeeeeeeel fijn weekend

    xxxxxLoesje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan zeg die eieren en kuikens, helemaal lente en mooi pastel!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch programma met geweldige technieken vind ik, maar ben er zelf nog niet aan toegekomen Josphine, mooi al die aqua kleurtjes!

    Fijn weekend,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gaaf! en ik ben dol op de schattige kuikentjes,lief met de kleurtjes,voor morgen een fijne zondag,liefs Joke,nu ga ik zo gauw mijn bedje in,ben moe van het tuinieren haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Foto piękne. Serdecznie pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥