dinsdag 8 februari 2011

*** Lente bokaal ***







De bokaal die ik met de Kertsdagen gevuld had me tinkleurige kerstballen daar heb ik nu een lente bokaal van gemaakt. De slinger met pareltjes en kleine lampjes die in de bokaal hangen staan zo leuk 's avonds. Vandaag kocht ik een uit de kluit gewassen bosje witte crocusjes, [van stof, een neppertje dus] heb alle takjes los geknipt en ze in de bokaal samen met de parelslinger gerangschikt. Op één na de laatste foto zie je hoe het er 's avonds uitziet als het brand, lekker kitsherig dat wel, maar daar hou ik wel van . Tsja *** en Bono zat maar te zeuren hij wou ook op de foto de schat, nou vooruit dan maar ***


 

21 opmerkingen:

  1. Ook nog goedeavond....wilde net de computer afsluiten en zag dat er nog post was,van jou,gezellig.

    Ja, tuurlijk moet Bono er ook even bij, staat zo leuk op de foto!

    Ik bewonder altijd maar weer jouw stijl van fotograferen.Wat ik nu zo mooi vind: Zijn de frisse kleuren van je bokaal die super mooi is en dan die oude foto erbij(zie ik nu op de laatste foto dat het een luciferdoos is? Of vergis ik mij? in ieder geval...dat contrast met dat frisse kleurtje en die oude kleur van die foto, echt supermooi.

    Welteruste voor straks.

    xxxxLoesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier nog even...ik zag net bij de eerste foto dat het toch een labeltje is...maar die laatste ??ik twijfel, zeker weer een truukje van jou? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lentebokaal heb je gemaakt, Josephine, goed idee !
    Mooi met de pareltjes en de vintage foto !
    De laatste foto is super, je ziet dat Bono ook op de foto wil :-) zo schattig !
    Zoete dromen,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook hier vandaan de laatste reactie voor vandaag....wilde ook net de boel af gaan sluiten.
    Maar wat gaaf meis die bokaal....en Bono...dat is toch wel een lieverdje hoor...tuurlijk moet die ook op de foto...die willen we zo nu en dan wel even zien hoor!!
    Trusten voor straks....ik ga mijn bed eens op zoeken nu.

    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bono mag vaker zeuren hoor!! wat een schatje !!!......mooie foto's weer !! liefs van mij....welterusten....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat heet nou kitsch!
    Soms is "over de top" best wel leuk en het laat je daarna weer extra genieten van soberheid en eenvoud.
    Slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige lente bokaal josephine.
    bokalen lenen zich goed voor decoratie.
    en wat zijn je foto,s weer super.
    geniet maar van je mooie spullen en tuin.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk gedaan met die bokaal, ja zo kan je er elke keer wat anders mee doen hé.

    Wat een lieverd die Bono, mooi toch!!

    Fijne dag groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een goed idee van je om er nog wat lichtjes in te stoppen want hoewel het voorjaar om de hoek kijkt is het nog wel wat donker he? Bono mag van mij wel vaker zeuren, hij is een echt fotomodel x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan Josephine, het ziet er erg mooi uit! En wat fijn dat je Bono ook zijn pleziertje gunt, je doet er mij ook plezier mee hoor!
    Fijne dag, lieve groet, TIneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi vind ik dit, dat frisse in de bokaal vind ik zelf een heel mooie combinatie met dat oude prentje, het heeft weer iets romantisch. En tja, Bono, die denkt natuurlijk 'wat doet mijn vrouwtje daar weer allemaal, wat kan er nu belangrijker zijn dan ik:)
    En geef hem ongelijk, de schat!
    Fijne dag vandaag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé, ik heb weer eens weggeklikt voor die woordjes.
    Maar wat ik dus zei.. Dat bono zelf wel weet aan te geven wanneer hij aandacht wilt. En geef hem eens ongelijk.
    Je lentebokaal is geweldig.
    Heerlijk dat lentegevoel.

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig voorjaarstafereeltje in de bokaal Josephine, dat zal s'avonds een prachtig gezicht zijn als de lampjes gaan branden.
    Ik heb zo'n zelfde pareltjeslichtsnoer en die brand hier ook nog steeds.
    Ohh....en wat een heerlijk eigenwijs koppie heeft Bono toch. Je heb er weer prachtige foto's van gemaakt.
    Ik heb het voorjaar nu goed in de bol, zo'n prachtige dag als vandaag daar wordt je toch blij van.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Josephine,

    Mooi helder en transparant, net zo als het voorjaarslicht!

    Goede nacht,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha,die Bono fotogeniek,hoor,geweldig.
    Heerlijke lente bokaal heb je gemaakt Josephine,mooi,hoor,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Josephine, kwam toevallig op je mooie blog terecht en wil je graag volgen:)
    en wat een schatje is Bono!!

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hay lief meiske,

    Dit is met recht een sprookjesbokaal..
    Wat mooi met al die spulletjes erin ..en sávonds is het helemaal geweldig..
    En je foto's maken het weer zo prachtig allemaal.
    Wel gaaf dat je hondje ook weer zo lief op de foto staat..lekker boefie is het!

    Dag meis..fijne dag,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your photos are awesome!!! I like them all!!
    I love the arrangement you made using you flower vase!!
    Have a great day!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. nou zeg wat een mooie foto's ... ook de bokaal is super echt een leuk idee met de foto erin.. moet ik onthouden je weet nooit wanneer je het eens nodig hebt,, Alleen wil ik altijd zoveel onthouden hahahahaha !!!!! xx viana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig,wat gaaf bedacht om het zo te doen,hmm eens even kijken of ik ook zoiets kan frutselen,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥