dinsdag 14 februari 2012

Paaseieren [?] ***







Het is toch wat hé, zijn de schaatsen net weer in het vet gezet kom ik hier met PAASEIEREN aanzetten, hihi. Vorige week ben ik al op zoek gegaan naar piepschuim eieren omdat ik meestal te laat ben en het toch leuk vind om jaarlijks wat eieren te maken. Gelukkig heb ik ze gevonden en toen ze thuis op tafel lagen begon het meteen bij me te kriebelen en kon het niet laten om vast te beginnen. Heb er nu twee gemaakt, om het grote ei heb ik eerst een lapje tricot stof gespannen, een mooi oud kantje er omheen, wat pareltjes er sierlijk op genaaid, en afgemaakt met van lint gemaakte bloemetjes. Het kleine eitje heb ik eerst beplakt met een servet, daarna rondom lint aangebracht en afgewerkt met pareltjes. Ook zien jullie op een van de foto's een borduurwerkje die niet helemaal keurig gemaakt is zag ik achteraf, heb het gevuld met een soort zacht matrasje en daar kan ik mooi mijn naalden opsteken. Weer twee exemplaren voor bij mijn eieren collectie die over een paar jaar een mooie schaal vol eitjes zal opleveren***

♥   HAPPY  VALENTINE  ♥  ♥ 


  

20 opmerkingen:

  1. Ooohhhh lieve schat het zijn juwelen geworden jouw paaseieren,daar zitten weer heel veel arbeids uren in zo te zien. En dat borduurwerkje als spelden kussentje is ook leuk geworden.
    Ik ben trots op je hoe je steeds
    weer met nieuwe dingen bezig bent,
    heel veel liefs Mamske♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige paaseieren heb je gemaakt, Josephine, zo krijg je een mooie collectie !
    Bijna voorbij, maar voor jou ook een 'Happy Valentine' !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig geworden!!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn super schattige mooie paaseieren!Leuk hoor. Mooi gedaan!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja de JDL pasen ligt hier ook al naast me hoor.....en in de winkel......dusse.....laat het voorjaar maar komen......liefs van mij....xxx...Happy Valentine's day....♥.. ♥... ♥....Love Ria......♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige paaseieren! Volgende week hier al Krokusvakantie, dan is Pasen er voor je het weet. Jij bent er helemaal klaar voor!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LIeve Josephine.
    We krijgen ineens allemaal het voorjaar in het hoofd met onze plaatjes. hihihi Prachtige eieren Josephine, ware kunstwerkjes weer. Het klinkt zo eenvoudig zoals jij dat doet maar dat is het beslist niet. En ze staan ook weer zo schitterend op de foto. EEn lust voor het oog
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gemaakt zeg!
    Ik vind ze prachtig en wat een leuk idee om dat elk jaar te doen,
    zo krijg je een mooie collectie!

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze mooi Josephine,helemaal mijn smaak,zo romantisch en sjiek te gelijk!!!!
    Dit jaar gaan wij PASEN vieren in Griekenland,we zijn uitgenodigd door onze vrienden ,kijk er erg naar uit om dit mee te maken,het is het feest van het jaar!!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen zonnestraaltje,

    Deze eitjes zijn mooi!!!!!
    Zo mooi en sierlijk...
    Leuk die kraaltjes en die snoezige
    bloemetjes van lint.
    Het lint is geweldig om mee te werken,
    vind je ook niet ?

    Deze paaseitjes geven mij het gevoel,
    ofdat ze van Marie-Antoinette zijn geweest.
    En dat ze deze eitjes tijdens 1 van haar reisjes,
    uit haar tas heeft laten vallen...
    En jij ze hebt gevonden hihihi...

    Ja meis, dit zijn echte Marie-Josephine eitjes...
    alleen zoals jij ze kunt maken!

    Wens je een prachtige dag...
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Josephine, nu de sneeuw gesmolten is lijk ik wel overal vogels te horen en heb ik zo'n zin in het voorjaar. Wat zijn je eieren prachtig, ik ga op zoek naar de mijne :-)
    Dankjewel voor de inspiratie!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze prachtig!! heel mooi heb je dat gedaan!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lieve Josephine, het zijn werkelijk pareltjes geworden en met zoveel liefde gemaakt!
    wat leuk dat je ieder jaar een paar paaseieren maakt, zo krijg je een hele mooie collectie!
    en je speldenkussen vind ik ook zo mooi en handig!

    ik wens je een heerlijke dag!
    liefs van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echte juweeltjes zijn het geworden! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende PAASEIEREN zo mooi.jij kan er wat van hoor.je krijgt zeker een mooie schaal vol,maar wat heb je daar een mooi schaartje liggen zeker heel oud.

    alles goed met je,vind het helemaal geen lekker weer bah,ik ga nu op bezoek bij de dokter,ja moet ook zo af en toe,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige paaseieren Josephine, wat heb je er een kunstwerkjes van gemaakt.
    Ik heb de doos waarin ik de Paasspulletjes bewaar ook al weer tevoorschijn gehaald, even kijken wat ik allemaal heb en ook al wat eitjes op een schaal gelegd.
    Wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wahah lief mens wát ben jij vroeg aan de leg ;-)
    Dit mogen toch écht geen paaseieren meer worden genoemd. Dit zijn stuk voor stuk juweeltjes van koninklijke allure.
    Euh is dit nog maar het begin ?!
    Hoewel een dag te laat: Happy Valentine X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een hele mooie paaseieren heb je gefreubeld,kan je er al vast van genieten he.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat zijn die eieren schitterend zeg.
    gewoonweg juweeltjes en ze zullen zeker prachtig staan op een schaal .
    mooie foto,s weer en heerlijk genieten altijd van jou mooie posten.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi lieve Josephine,

    Paaseieren zijn door eeuwen heen uitgegroeid tot de meest kunstzinnige,ambachtelijke en sierlijke objecten die ontworpen zijn door creatieve mensenhanden.

    En als ik naar jou prachtig gemaakte paasei creaties kijk..... wil ik je een groot compliment maken....wat zijn ze MOOI!!!
    Stuk voor stuk juweeltjes!!!

    Lieve groeten:-)
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥