dinsdag 21 februari 2012

Paper Flowers [Vervolg]***






Ja hoor, Josephientje is helemaal in de ban van de papieren bloemetjes maken. Ben nog niet met verftechnieken bezig geweest maar dat komt ook aan de beurt dat is zeker. Ook wil ik nog op zoek naar verschillende materialen om steeds weer andere effecten te krijgen. Nu laat ik er vier zien die ik heb gemaakt van materialen die iedereen waarschijnlijk wel in huis heeft. NR: 1 is een klein pioenroosje gemaakt van crepepapier. NR: 2 een velletje keukenpapier losjes opgerold maar het geeft een erg leuk effect. NR: 3 is gemaakt van vijf kleine witte memoblaadjes, ziet er ook erg hoekig uit en werkt niet prettig, het resultaat is ook niet je van het, hihi. NR: 4 is een grote pioenroos, althans dat is de beddoeling, of jullie het er vanaf zien weet ik niet maar als je hem in de hand hebt lijkt het er wel op. Gemaakt van een aantal repen dun vloepapier, [inpakpapier] dat ook wel bij Xenos ligt als je glazen in pakt ,en dat werkte heel prettig en ook snel. En nu op naar de volgende probeerseltjes ***

20 opmerkingen:

  1. Oh lieve Josephine, ze izijn weer prachtig Je doet zulke leuke dingen, ik ga morgen even opnieuw kijken want ik ga nu naar bed.Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hé, zo dingen uitproberen en super als het nog lukt ook. Heel mooi gedaan! Kijk al uit naar meer.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverdje♥♥♥
    wat zijn jou blommenkens mooi geworden en die pioenrozen zijn bizonder goed geslaagd en dat voor de eerste keer SUPER.
    En je gehele post ziet er prachtig uit en ook je entree heb je weer mooi vernieuwd, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay Josephientje,

    Meisie die pioenroosjes zijn werkelijke adembenemend.
    En dan dat dichte roosje van een keukenvelletje... en dan krijg je dit resultaat!!!!

    De omlijsting van jou blommekes is zo prachtig...evenals je rozen....

    Je hebt het in je vingers...kan ik eerdaags bij jou ook eens blommekes komen maken, vindt ze super!!

    Zo meis ik ben patronen aan het knippen, maar ben nu een beetje moe...ik denk dat deze woelmuis maar even een slapie gaat doen...
    Misschien droom ik wel over jouw mooie pioenroosjes...en dan hele velden vol...

    Heel veel liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lieverd, die pioenroos, wat is die geweldig mooi! Wat ben je heerlijk bezig, zoekend naar materialen en elke keer een ander mooi resultaat, lekker hè, zo creatief bezig zijn.
    Daar komt het koppie ook lekker leeg van, vind ik tenminste altijd.
    Het gaat hier goed, mijn half uurtje huishouden vind ik lang maar dat half uurtje zitten én borduren, het vliegt iedere keer voorbij ;)))
    Heel veel liefs en dankje voor je lieve reacties, die doen zo goed:)
    Heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kun je dat goed, vooral het pioenroosje is net echt. Goede tip van het papier, allemaal op naar Xenos :-)
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha Josephine je bent helemaal los hè, zo leuk om al je verschillende probeerseltjes te zien, nou ja probeerseltjes.. dat is veel te zacht uitgedrukt hoor!! en wat heerlijk dat je hier zo van geniet, daar kun je dan helemaal in opgaan hè, heerlijk!!

    fijne dag!!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi paper girl wat zijn ze móói !!!!!
    Wow ben jij even bezig ...
    Prachtig die pioenroosjes en het roosje van keukenpapier. Niet van écht te onderscheiden :-)
    Dat wordt een run naar Xenos maar wel allemaal ook iets kopen hoor hahaha
    Fijne dag lief mens !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zijn ze! leuk zo bezig zijn en uitproberen!

    Fijne woensdag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer heerlijk bezig geweest.
    Je 'probeersels' zijn mooi geworden en dan ook nog mooi op de foto!.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi!
    Heerlijk he om zo van alles uit te proberen,...en dan natuurlijk superblij te zijn als het resultaat zo prachtig is.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben jij heerlijk aan de frutsel en knutsel en met heel mooi resultaat zeg!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal geweldig, wat mooi, en ze zien er echt niet uit dat je ze zelf hebt gemaakt, knap hoor,
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gedaan, Josephine, altijd spannend om het resultaat te zien als je iets probeert :-), net als het bewerken van foto's !
    Mooi met de kanten achtergrond !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk hè steeds weer proberen, en het is dan helemaal van je zelf iets wat jij gemaakt hebt. Ziet er zo leuk uit met die bewerkte foto's, prachtig! Berichtje van je vorige post nog gelezen?

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja daar ben ik weer. ~ze zijn prachtig en je hebt ze zo mooi gefotografeerd op dat ei met kant. Heel romantisch. Ken je dit blog?http://rozenboetiek.blogspot.com/.
    IK heb dat blog een paar keer bezocht. Dat is zo mooi, wat zij allemaal doet is geweldig. Nou moest ik even googelen want ik wist het niet meer, Heb dus ingetikt Papieren rozen maken blog en toen kwam er een hele rij tevoorschijn. Je kan je hart ophalen.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterend je hebt er plezier in hoor,je banner is ook veranderd zie ik mooi.

    ik doe niet zoveel meer , geen zin.
    komt hoop ik wel weer,

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. al een tijdje niet gereageerd, mijn leeslijst werkt niet naar behoren en kan ik op dit moment niet meer zien wanneer iemand publiceerd. allereerst nog (ik weet het is wat laat, maar ja beter dan nooit, gefeliciteerd met je moeders 90e verjaardag) verder kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat je de pefecte blognaam heb gekozen want kreatief ben je op diverse gebieden.Altijd bijzonder en leuk om te zien.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥