woensdag 16 mei 2012

Blommekes in de duisternis***








Beginnen jullie ook zo genoeg te krijgen van dit sombere en koude weer. Normaal genomen laat ik me er niet zo snel door beinvloeden maar het begint er nu toch een beetje op te lijken of we voor eeuwig blijven hangen in herfstachtige sferen. De halve tuin is doodgevroren, en alle bloemen die enorm hun best proberen te doen liggen geknakt  plat op de grond door de harde wind. Vandaag ontdekte ik ook dat mijn vlinderstruik die jaarlijks uitgroeit tot een ware boom met prachtige grote pluimen ook dood is gegaan door de vorst, zooooo jammer. Heb vanavond wat bloemenfoto's bewerkt om wat licht in deze sombere duisternis te brengen, hihihi. Fleuren jullie al een beetje op?




16 opmerkingen:

  1. heej Josephine, bah balen zeg hier al net zo ook mijn vlindrstruik hartstikke dood.
    Jouw bloemen plaatjes maken wel wat goed dat hebben we nodig,
    liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of ik van die mooie bloemen opfleur.
    Oh wat jammer Josephine, alles dood.
    Ik moet zeggen, hier valt de schade erg mee, de Rododendron en mijn Hortensia is weer gaan bloeien.
    Zelfs mijn border staat er weer heel netjes bij.
    Ik ben dol op Ranonkeltjes, wat heb je daar een pracht plaatje van weten te maken.
    Het zonnetje schijnt nu, dus het is te hopen dat ze blijft!!
    Knuffels en een fijne hemelvaart.
    Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie morgen lieve Josephine. Ja je blommekes maken me blij. En ik word zo "gallies" van dit koude weer en al die regen, het zal toch nog wel eens zomer worden. De zon schijnt nu even maar er hangt al weer een donkere lucht in de buurt. hihi.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige plaatjes weer....ik geniet !!...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hi Josephine..♥
    Van jou post word ik altijd vrolijk en zeker met die mooi bewerkte bloemetjes..♥
    Ja en het zonnetje blijft maar verstoppertje spelen ..:(
    we worden er altijd een beetje erdoor beinvloed en de natuur zeker zeker..
    en als je smorgens opstaat en denkt wat doe ik nu weer aan wintertrui of zomerjurkje wehhhhhhh..snifsnif !!
    Ja gelukig hebben wij dit toverkastje♥ nog ..al zit of werk ik liever buiten..;))
    Nog fijne week en hopelijk met beetje ZON ..LIEFS en warme groetjes Gaby..♥

    p.s Leuk de post bij MARIJKE ik heb er van genoten ..;)♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine,

    Gelukkig ben jij daar om wat fleur en kleur in ons leven te brengen!!
    Want van het weer hoeven we het niet te hebben.
    de zon schijnt hier nu, maar er is al weer aardig wat gevallen vanmorgen...gatver!!
    Morgen beloven ze een droge dag...maar eerst maar eens zien en dan geloven hoor.

    Ik wens je een fijne dag....en bedankt voor de mooie plaatjes.
    Mensen kinders..wat kan je dat toch goed!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Josephine, de ene na de andere prachtige foto, wat lief dat jij ons opfleurt. Je foto's werken magisch want ze toveren gelijk een glimlach op mijn gezicht.

    Heb je al rozen gemaakt van de filterzakjes? Vandaag voorlopig mijn laatste papieren rozen gepost. Ga me wagen aan het maken van stoffen hartjes, pfff zal nog wat gezucht opleveren (ben niet zo handig met de naaimachine).

    Fijne dag, de berichten voor het weekend zijn iets rooskleuriger.
    Lieve groet, B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze mooie bloemenpost fleur ik helemaal op, wat een prachtige kleurtjes!
    Wat jammer dat je tuin zoveel geleden heeft en vooral je vlinderstruik. Hier hebben we ook veel moeten vervangen en ik heb maar een klein postzegeltuintje meer.
    Van het gebrek aan zon heb ik geen last, ik vertoef nu in mijn hobbykamertje om.......je raad het al: taarten van stof te bakken.
    Ben helemaal besmet door de mooie creaties van Marijke ;))
    Fijne dag lieverd, hopelijk komt snel het zonnetje eindelijk kijken,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay lieverdje,

    Ja deze mooie kiekjes met jouw bewerkingen daar knapt toch ieder mens van op?

    En wat zonde dat er zoveel dood is gegaan in je tuin...zo jammer is dat.

    Maar als straks het zonnetje weer gaat schijnen dan ziet alles er ook weer wat mooier en beter uit, we moeten gewoon eens mooi weer krijgen...

    Meisje ik wens je liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag fleuropje♥♥♥
    dat zijn weer fleurige foto's die je geplaatst heb daar kan je alleen maar vrolijk van worden.
    Maar al schijnt het zonneke niet,
    jij bent voor mij het gehele jaar het ZONNETJE veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey die Josephine. Vorige week maakte ik nog een post maar toen ik die herlas, klonk die zo somber, omdat ik dat weer ook zo beu was/ben, dat ik hem zelfs niet postte. Jij hebt het ook gehad met dit weer lees ik. Wel prachtige bloemen en zo mooi gemaakt weer je foto's. Ja hoor, ze hebben mij in elk geval opgefleurd. Weet je, kijk jij maar eens naar de katten op mijn blog, die fleuren je vast ook wel op ;-) en er volgt meer ;-)
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi lief mens ben er nog hoor !!!
    Er waren even andere dingen waar ik me mee bezig moest houden.
    Nouh wordt helemaal blij van je vrolijke blommetjes :-)
    Jeetje heb er ook genoeg van hoor.
    Mijn lijf is helemaal stijf en stram van dit vervelende weer en ben toch echt nog geen oald wiefke hihi
    Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful photos. Beautiful flowers with delicious colors, I love the delicate light they give off. Greetings.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Josephine, jou bloemen creaties fleuren zeker op hoor!

    Het is echt bar en boos gesteld met het voorjaar. Vanmorgen hier het zonnetje, heerlijk de deur open en nu de deur dicht en ik heb de kachel even aangezet, moet echt niet gekker worden.

    Het is echt zo jammer van je planten, maar.... ik probeer altijd de positieve kant ervan in te zien: we krijgen gewoon een hele hete lange zomer.

    Hele fijne Hemelvaartsdag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien zit ik daarom niet goed in mijn vel....ik wil zon....en graag voor een paar weken....heerlijk de batterijen weer op laden....die van Griekenland zijn jammer genoeg leeg.
    Je foto laten het beeld wel zien.....heel mooi Josephine....nu nog in het eggie!!!!
    Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat kun je dit toch prachtig mooi,ik ben in de goede zin van het woord,jaloers op je,ik wou dat ik dit kon,schitterend je foto`s van de bloemen,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥