maandag 14 mei 2012

Marijke's Boekpresentatie***







Wat was het gisteren een FANTASTISCHE Boekpresentatie van Marijke [KLIK] de zon stond bijna de gehele dag hoog aan de hemel hetgeen deze dag een extra mooie gloed gaf. Het was allemaal tot in de puntjes voorbereid, en allen die Marijke kennen weten dat zij dat als geen ander kan. De locatie het  winkeltje "Het Brocante Huisje"  was gelardeerd met heel veel van Marijke's  prachtige schepseltjes, en zo samen met allerlei  mooie nostalgische spulletjes wereklijk een een heel fraai geheel. Wij kwamen ongeveer om half elf aan, het was heel erg druk.  Zo mooi om nu eens de vrouw achter alle kunstwerken in het echt te kunnen bewonderen, een bijzonder mooi, lief en warm mens. We waren er beide gewoon emotioneel van om elkaar nu in het echt eens te ontmoeten. En haar schitterende boek in het echt in je handen te voelen en te bewonderen is een belevenis. En ik kan jullie zeggen het is echt een SUPER mooi boek geworden, gewoon een boek die je zeker moet hebben. Ook zo leuk om andere bloggers en vooral de mensen die ook een bijdrage aan het boek mochten leveren eens in het echt tegen te komen. Zo heb ik eerste instantie kennis gemaakt met Chrissie en Elly, en wat later met Sonja [KLIK] zij kwam wat later omdat ze een beetje pech hadden en in een file beland waren. Sonja is een lieverd en een mooi mens, ze heeft ons enorm verwend met een presentje, zo prachtig gemaakt en met lieve woorden omringd, kijk maar op één van de foto's zie je een PRACHTIG speldenkussentje, lieflijk met roosjes geborduurd, en zo prachtig verpakt met allerlei kleine details. Nogmaals BEDANKT lieve Sonja. Ook wat later kwam Riet[je] [KLIK] van het mooie fotoblog, ZOOO leuk om jou tegen te komen, je bent een lieverd en een heel charmante en knappe vrouw. Deze dag was een feest, de toespraken, het prachtige Boek uit handen van Marijke overhandigd te krijgen, het kennis maken met medebloggers en de hele sfeer er omheen. Er waren ook heel veel heerlijkheden aanwezig, mooie cupcakes en een gigantische taart. Allerlei hartige hapjes en heerlijke drankjes, wat heb je ons verwend lieve Marijke,  en vooral met je enorme hartelijkheid BEDANKT***

13 opmerkingen:

  1. Oh lieve Josephien, als ik nu je prachtige foto's zie en je verhaal lees ben ik zo weer terug bij zaterdag!
    Wat zal ik nog lang namijmeren over deze bijzondere dag.
    Het was zo super om ook jou te mogen ontmoeten en terug te gaan tot ons eerste blogontmoetingen, wat hebben we gelachen hè,
    de hele dag was gewoon echt een klein feestje:)
    En het boek, al twintig keer heb ik het doorbladert, zo een prachtig boek alleen al om naar de prachtige foto's te kijken. Ik zie steeds nieuwe dingen en mijn handjes jeuken hoor van al die leuke patroontjes die erin staan!
    Dankjewel voor je hartelijke woorden hoor lieverd, jij bent een , zo zeggen wij in België, Topvrouw xxx
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Josephine...♥
    Geweldig om je post te lezen over het .♥.BOEK.♥.van Marijke..
    Fantastisch dat jullie het mogen meemaken ..en blij dat alles goed en zonnig verlopen is ..;)))
    Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden naar het boek..;))
    Je foto's zeggen al genoeg..Prachtig!!
    Lieve zonnige groetjes ..GABY...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh meis...wat had ik daar graag bij geweest!!
    Maar het is zo'n eind hier uit de buurt, en we hadden al van alles op het programma staan.
    Ik ben zo benieuwd naar het boek...ik kan dan ook niet wachten hoor!!
    Fijn ook voor Marijke dat het zo'n geweldige dag geworden is.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Josephine, wat een heerlijke post en prachtige foto's. Wordt nu wel nieuwsgierig naar Marijke's boek. Je beschrijft het als een geweldige ervaring, ik geloof je op je woord en zou willen dat ik erbij was.

    Lieve groetjes, B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief schatteke♥♥♥
    je heb er ook een mooië mini post van gemaakt, want lieve blogger Jozephine heeft mij ook een boek cadeau gegeven.
    En je weet echt niet wat je ziet het is zo'n bizonder mooi verzorgt dik boek,hier blijf je in snuffelen.
    Marijke je mag met recht hier trots op zijn.
    En op jou bij dragen lieverdje ben ik ook heel trots dat heb je geweldig mooi gedaan veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve lieve Josephine,

    Meisje wat was het geweldig om jou te mogen ontmoeten!
    Het heeft me doen huilen, en heeft me veel emoties in mij losgemaakt..
    Het was heerlijk om mijn boek aan jou te overhandigen, en ik zag hoe blij je ervan werd.

    Mijn boek is zo prachtig geworden en heeft zoveel meer glans gekregen door jouw prachtige ontworpen cover van mijn boek.
    Iedereen is er helemaal weg van, en ik denk dat jij ook menig complimentjes in ontvangst hebt mogen nemen.

    Wat was het toch een heerlijke dag om jou en veel meer te mogen ontmoeten het voelde zo vertrouwd ,
    alsof we zusjes zijn..gelijk gestemde zielen!

    Lieverdje, voor mij moet het rusten nu gaan beginnen, ik ben nu mijn stem kwijt en mijn oren tuiten...dus dat betekent, rust nemen...
    Ik mag eindelijk gaan rusten!

    Meisje nogmaals veel dank, ook voor je prachtige mand met planten, het werkelijk te gek...

    Liefs en goeds,

    Je sissie..Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bijzondere post ...een moment om te koesteren..heerlijk... liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LIeve Josephine. Wat heb je mooie foto´s gemaakt en ze zo prachtig in een lijstje gezet. Ja, wat was het feestelijk daar in het geweldige winkeltje met die schitterende poppen en beren van Marijke. Wat een kunstwerken. Ik kan er niet over uit zoals zij ze kan maken. Ik ga beslist binnenkort een keertje naar haar toe om overal van te genieten, Er was Zaterdag teveel om te bekijken
    zoals jou natuurlijk. Wat heerlijk om je te mogen leren kennen .Ik heb het idee dat we gelijk soul-sisters waren. Ik had uren met je willen praten, je bent prachtig.
    Vandaag zijn we met kasten aan het slepen geweest want ik wil iets moois bij Marijke kopen, maar er moet eerst ruimte komen. hihi.
    Ik loop daardoor wel achter met visite's lopen.
    NOu lieve Josephine dat was het weer even.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal prachtig uit, Josephine !
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hadden, voor altijd een bijzondere herinnering !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieve Josephine,
    Daar ben ik dan eindelijk om je blog te bezoeken,
    Ik vond het zo leuk dat ik je in het echie heb gezien en wat hebben we toch een lol gehad,
    Alleen al die omslag van het boek is een waar feestje.
    Wat ben je toch knap dat je dit zo kunt.
    Ik heb het boek op een standaard op mijn dressoir gezet en kan er haast niet vanaf blijven.
    Het strikje is nu nog wat verder uitgeraffeld, dus misschien kun je nog eens komen knippen hahaha.
    Ik heb al iets gemaakt, een speeldoosje en op mijn blog heb ik de foto gezet met het boek erachter.
    Zo mooi.
    Het was een reusachtig mooie dag die we niet snel meer zullen vergeten.
    Maar wat ik wel ben vergeten ( denk ik) om iets in jou boek neer te zetten.
    Daar baal ik wel van hoor.
    Ik hoop dat we elkaar niet uit het blog oog verliezen.
    Dikke knuffels en fijne Hemelvaartsdag Donderdag.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lieve josephine.
    ik ben in gedachte afgelopen zaterdag toch bij jullie geweest.
    ik had marijke al eens omtmoet , maar was graag bij de boek presentatie geweest.
    en sonja, jou en chrissie in het echt te ontmoeten.
    ik vind het zo leuk om toch dit mooie verslag met foto,s te kunnen zien.
    hier kunnen jullie op terug kijken op een bijzondere dag.
    hartelijk bedankt voor je medeleven op mijn blog en ik wens je hele fijne dagen.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow prachtig om te lezen en om je te ZIEN in de blog van Marijke. Prachtmens :-)
    Ik moet snel het boek bestellen want dit wil ik natuurlijk ook in handen hebben en besnuffelen. Heerlijk om ook anders blogsisters tegen te komen. Zo bijzonder lekker nagenieten nog !!!
    Groetjezz lfs mij X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Josephine,

    Ja....lieve....niet dat ik daar aan twijfelde;-)....maar nou weet ik het zeker na het lezen van deze feestelijke post én de post op het fantastische blog van Marijke zelf, waar ik vannacht naar opzoek ging omdat de klik-jes mij niet verder brachten,
    Ik had wel de hele nacht door kunnen lezen en kijken, en het kan niet anders dan dat het een dag geweest is....die boekpresentatie en de leuke ontmoetingen om nog lang aan terug te denken.
    En als mooiste herinnering het prachtige boek van Marijke's kunstwerken waarin jij ook je bijdrage mocht leveren.
    Ja, nu ik het een en ander van en over die creatieve mooie vrouw gelezen heb weet ik zeker dat zij met haar oog voor detaille en sprookjesachtige romantische stijl niet de eerste de beste uit zal kiezen om de cover van haar boek te ontwerpen......en dat jou die eer te beurt viel zegt veel,héél veel over jou creatieve talent, Josephine.

    Wat zal het leuk geweest zijn om ''bekende'' mensen uit blogland te ontmoeten,zo leuk om te lezen dat jullie sinds die feestelijke dag er een paar lief en aardige sisters bij gekregen hebt.

    Enne.....wat een prachtige mensen daar op al die foto's bij Marijke.....maar mijn oog ging wel wat extra vaak terug naar die ene vrouw met haar warme gloed in de haren en lieve warme uitstraling!!!:-))

    Fijn zonnig lang weekeind gewenst!!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥