donderdag 31 mei 2012

Hoeraaaa, BONO is jarig***





Morgen 1 Juni is BONO ons spettertje [zoals de trimster hem altijd noemt] JARIG, en dit lieve pluizenbolletje is dan alweer 6 JAAR geworden. Het prille begin ligt nog vers in ons geheugen, de jaren vliegen zo snel voorbij. Het leuke aan "WEST HIGHLAND WHITE TERRIERS" is dat ze tot op hoge leeftijd zeer actief en alert blijven. Het zijn echt honden met een sterke persoonlijkheid en zijn voor niets en niemand bang. Deze keer heb ik een aantal foto's van Bono verwerkt in een paar Nostalgische afbeeldingen***


Geniet van elk moment,
want er is ZOVEEL te beleven***

 

20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En ze blijven inderdaad leuk....al merken we aan Mickey na bijna 13 jaar wel dat hij snel ouder wordt. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bono...lieverdje...van harte met je verjaardag!!
    Laat je maar lekker verwennen morgen door je vrouwtjes!!

    Dikke knuf..Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOERA en PROFICIAT! Hij ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd (hihihi). Je hebt hem prachtig vereeuwigd. Ik heb naast twee Bouviers ook een Westy gehad... helaas zijn ze alle drie nu in de Honden-Hemel

    Ik wens Bono nog heel veel gezonde jaren toe.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang zal Bono leven, lang zal Bono leven, lang zal Bono leven in de Gloria, hieper de piep, HOERA!

    Een hele fijne dag voor Bono morgen!

    Dikke knuffel voor Bono!

    Lieve woef, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOI GEMAAKT ZO MET JE LIEVE PLUIZE BOL IN DE PLAATJES.
    MORGEN IS OOK MIJN ZUS JARIG!!

    BEDANKT VOOR AL JE BERICHTJES OP MIJN BLOG!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag schatje♥♥♥
    gefeliciteerd met het manneke alweer 6 jaar, ik weet nog dat hij net een handje vol was, en o wat is hij lief,en zo ontspannen altijd.
    En wat heb je dat leuk gedaan met die foto's.
    Mijn mailtje komt er aan hoor!!!
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve Josephine en lieve Bono, van harte gefeliciteerd!! en ik hoop dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten!! wat een schatje is het toch en wat heb je er weer prachtige genietplaatjes van gemaakt Josephine!!

    geniet van een heerlijk weekend!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd....wat moeten we toch zonder deze beestjes.....waar je zoveel liefde van krijgt......en altijd weer blij zijn!!!
    Onze Sam word al weer 12 jaar.....en ook nog erg vief ....ik hoop dat dit nog lang zo blijft.
    Geniet van je hondje Josephine & een fijne dag.
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang zal bono leven,Lang zal bono leven,Lang zal bono leven in de gloria.
    Hierperdepiep Hoera,
    Hierperdepiep Hoera,
    Hierperdepiep Hoera,
    Hierperdepiep Hoera,
    Hierperdepiep Hoera,
    Hierperdepiep Hoera
    Hartelijk gefeliciteerd met je witte maatje.
    Alsof het nostalgische plaatje echt is, zo knap gefotosjopt.
    Het is inderdaad een schetig pluizebolleke.
    Liefs en een fijne dag met elkaar Chrissie XXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hiep hiep hoera, dat je lieve vrouwtje je nog heeeeeeeeeeeeeel lang mag vereeuwigen in haar schitterende collages. liefs voor jullie allebei, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bono en het vrouwtje van harte gefeliciteerd .Het is feest vandaag. Wat heb je die foto's mooi gemaakt Josephine. Dat is genieten van de plaatjes en de lieve Bono.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haah geweldig leuk! Hier hadden we een 12 jarige maltezer die nu bij mijn dochter woont. ook zij is nog steeds super actief zo leuk!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig !!..gefeliciteerd hoor....6 jaar alweer....wat een mooie kaarten heb je gemaakt ...echt superrrr....liefs van mij....fijn weekend...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heey schatteke,

    Van harte gefeliciteerd met je kleine jochie...!
    Wat een feestelijke dag zal dit zijn..

    En Josephine wat trakteer jij ons toch op prachtige
    foto's ...zo mooi!!!!

    Die kleine Bono met zijn zwarte dropneusje en zijn ondeugende zwarte glanzende oogjes...
    Wat een plaatje is dit lekkere beesie toch..

    Ja de liefde die je voor een diertje kunt voelen is toch zo mooi...een onvoorwaardelijke liefde ..heerlijk om zo'n pluizig diertje te hebben.

    Ik zou zeggen geeft Bono maar een lekker extra kluifje en knuffel hem maar eens flink..enne geef hem ook maar een lekker knuffeltje van mij.

    Dag lieverdje ik wens jullie een heerlijk dag...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine,

    Proficiat met de jarige Bono!!!

    Dit lievertje heeft wel een extra feestelijk hondesnoepje verdient vandaag.

    Wat heb je er weer schattige plaatjes van gemaakt.......helemaal niet moeilijk eigenlijk;-).......met zo'n leuk eigenwijs pluizenkoppie als model.

    Fijne dag en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOEF Woef ..pootje van mijn Dionne♥
    Ooo wat een schatje Josephine en Gefeliciteerd .van .♥
    Mijn dionne is ook in sept 6jaar ..;)
    wat mooie foto's heb je weer gemaakt ervan ohhh ..;)
    zou dit ook wel willen maar daar ben ik niet zo handig in ha ha ..ieder zijn talent ..bloemetje voor jou..♥
    Nog heel fijn zonnig weekend Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met Bono en wat heb je 'm mooi in het zonnetje gezet met deze afbeeldingen. Wat een lief koppie heeft 'ie toch.
    Fijne avond,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, ik ben een dagje te laat zie ik maar zo heb jij toch een reden om die lieverd een extra hele dikke knuffel van mij te geven vandaag xxx
    Gefeliciteerd met Bono, zes jaar al, wat gaat dat snel hè!
    Ik hoop dat dat lekkere ding een fijne verjaardag heeft gehad ;))
    Mooie foto's heeft hij in elk geval op die dag want wat is die combinatie van de vintage plaatjes met jouw knappe mannetje subliem!
    Dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, ik ben te laat ... alsnog hiep hiep hoera voor die lieve Bono, geef hem een knuffel van mij :-)
    Toch fijn hoe je aan zo'n diertje gehecht raakt, Moesj is hier ook alles voor ons.
    Mooie nostalgische foto's gemaakt, Josephine !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alsnog gefeliciteerd met je kleine vriendje,een dikke knuffel voor Bono,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥