vrijdag 18 mei 2012

Marlaine Verhelst***







Van de week zat ik een mapje kaarten bij mijn moeder te bekijken, het zijn allemaal foto's van poppen door verschillende kunstenaars gemaakt.  Ook was er een foto bij van een pop die vervaardigd is door "MARLAINE VERHELST".  Ben eens op zoek gegaan of ik meer van haar poppen kon vinden. Dit zijn er een aantal die ik zo tegen kwam. Guitige en bijzondere wezentjes vind ik het, wezentjes waar je een heel verhaal bij kunt bedenken, heerlijk wegdromen in je fantasie, geniet ervan ***


***FIJN WEEKEND ALLEMAAL***




14 opmerkingen:

  1. Hi Josephine..♥
    Die foto's zijn wel apart die kunst poppen..best wel mooi hoor ..;))
    Ik zou willen dat ik meer tijd had ..wil ook nog zoveel doen..;))
    Ik heb zoveel in mijn hoofd hihi...ben veel te creatief een verslaving word het ..;)))
    en ...Jij ook nog heel fijn ♥ ZONNIG♥ weekend ..;))
    Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely and beautiful! Have a happy day!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen meis,

    Ohhh..wat leuk dat je het werk van Marlaine laat zien..super!

    Ja wat mooi mooi is dit werk toch!
    Je snapt natuurlijk wel dat ik ook fan ben van het werk van Marlaine..
    Zij maakt ook veelal dierfiguren en dan die mooie mensen met hun grappige mondjes...mens en dier zijn zo verbonden met elkaar...hoe mooi is dit ?

    Ik ken Marlaine heel goed, zij zit ook in de Dabida groep...en zij is een geweldig mens!

    Meis we gaan lekker genieten dit week-end...hier schijnt het zonnetje al...en misschien dat we zelfs al een lekker ritje met de scooter kunnen maken..

    Liefs en een dikke knuf..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie morgen lieve Josephine.
    Wat een beeldschone poppen heb je gevonden, prachtig.Iedere kunstenares heeft zo haar eigen stijl met haar poppen, dat vind ik zo leuk.
    Begint de tuin weer helemaal in bloei te komen of is er toch wel erg veel schade. Jammer hè .
    Ik wens je een prachtig weekend met lekker veel zon.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je waant je in een sprookjes wereld.....prachtig gemaakt!!!!
    Ik denk dat ik maar bij de beeldschone dame ga dagdromen......en het liefst met zonnestralen ....zou dat mogelijk zijn Josephine!!!!!
    Ik wens je een fijn weekend & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verzameling, echt sprookjesachtig om bij te dagdromen. Ik verbaas me nog steeds hoeveel creativiteit er in een mens zit en vind het heerlijk dat ik via jou van hun creaties kan genieten.

    De zon schijnt hier in Maastricht, ik stuur wat zonneschijn naar je toe:)
    Lieve groet, B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maken mensen toch prachtige dingen. Ik word hier echt stil van. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Fijn om er via jou over te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje♥♥♥
    wat goed van jou om verder te gaan snuffelen.
    Wat is dit weer een aparte stijl van werken dat zijn van die dingen daar raak je nooit op uit gekeken. Hoe langer je kijkt hoe meer je ziet,liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stupende!!buona serata e felice domenica...ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gossie pieten wat een prachtige kunstwerken, het kwijl loopt uit mijn mondje Josephine.
    Ik denk dat ik haar ooit op de beurs in Ahoy heb gezien, maar zeker weet ik dat niet.
    Wat lief dat je aandacht aan Marlaine haar creaties schenkt.
    Ze is het ook waard.
    knuffels vanuit een zonnig Breda Chrissie XXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. G-E-W-E-L-D-I-G!!
    Wat een prachgie creatie's zeg!!
    Leuk dat je ons zo mee laat genieten.

    fijn weekend meissie...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie zegt dat sprookjes niet bestaan, moeten hier maar eens naar kijken.

    Ze bestaan echt wel!

    Hele fijne zondag!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallooooooo
    sehr sehr tolle fotos.Leider kenne ich die sprache nicht,und ich weiss nicht was ihr schreibt-(
    mache schoen weiter so-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh het varkentje en de vis vind ik helemaal geweldig,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥