vrijdag 30 oktober 2020

Crea 5220 Week - 44 Wit ***

 

WIT wordt gezien als de kleur van onschuld, puurheid en vrede. De kleur heeft met name positieve associaties zoals maagdelijkheid, eenvoud, stilte, kalmte netheid en helderheid. Wit stimuleert tot opruimen, symboliseert een nieuw begin en reinheid. Mooi om te weten toch, vandaar dat ik een maagdelijke collage heb gemaakt ♥♥♥


Wat een schoonheid hé, met zijn/haar sprekende ogen.


Deze afbeelding die ik ook in de collage heb verwerkt kwam ik op internet tegen, echt een knap stukje naaldkunst en fraai om het wat groter hier te kunnen bekijken.


Van de week heb ik een aantal stencils gekocht en omdat ik nog iets wilde toevoegen aan deze post heb ik met een witte gellipen op een zwarte ondergrond één van de deze stencil gebruikt, gewoon ordinair overtrekken hoor, ik vind het een prachtig patroon ***


13 opmerkingen:

  1. Je hebt het weer mooi in beeld gebracht.
    Mooi ook heel de uitleg wat wit symboliseert.
    Het brengt weer een wauw effect teweeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je collage geeft alle betekenissen voor wit heel mooi weer!
    'gewoon ordinair overtrekken' kan heel ontspannend werken en het resultaat mag er zijn. Lekker om te doen hé.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie collage weer, je hebt er een prachtig geheel van gemaakt. Oeh, dat kantwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, die witte collage met een beetje blauw. Dat kantwerk is heel apart, leuk om dat wat groter te kunnen bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi al die items die je hebt samengebracht voor deze collage, Josephine, het is prachtig geworden !
    De kat is inderdaad een schoonheid !
    Het naaldwerkje ziet er wondermooi uit en ook het stencil patroon vind ik mooi op die zwarte achtergrond ... zou prachtig zijn als kleine verzameling aan de muur !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je collage is prachtig en de blauwe ogen van de poes springen er echt uit. Het vierkante gaas met de dame is zo mooi en teer.
    Wat een leuk patroon van de stencil hopelijk kun je die nog vaak gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collage, en de poes is om op te vreten met die blauwe oogjes...
    En wat een geduld laat je zien bij het gebruik van dat stencil. Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mooi uit Josephine. Erg leuk gedaan.
    Die kat is erg gaaf.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful interpretations of white ... I love the blue eyes of the cat! Looks like my Lenny ...
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi weer allemaal...heel fijn weekend lieverd...geniet Liefs Ria 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel goed gedaan ! Die poes is echt geweldig !
    Fijn weekend en groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie verwerking van maar één kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wit heeft ook wel iets chiques vind ik. Je collega is weer goed gelukt. Een chique collage vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥