woensdag 16 september 2009

Rondje tuin, September 2009...






















Gelukkig is het nog steeds heerlijk nazomers weer dus besloot ik gisteren maar eens in de tuin te gaan rommelen. Altijd heerlijk om positieve energie te snuiven. Ongelooflijk eigenlijk hoeveel er nog [en weer] in bloei staat. Mijn rose klimroos [een doorbloeier]  laat na steeds goed terug gesnoeid te zijn op een vijfblad nu dit jaar al voor de zesde keer zijn bloemenpracht zien. Een prachtige weelde. De vlijtige liesjes [niet op de foto's] doen hun naam eer aan en laten nog steeds een en al bloem zien. Alles staat er eigenlijk nog geweldig bij. Het is een feest om dit alles dagelijks te bewonderen, en ik geniet er dan ook intens van. Vandaar dat ik er maar wat foto's van heb genomen om jullie een gedeelte van mijn heerlijke tuin te laten zien.


Heerlijke dag,
groetjes Josephine

15 opmerkingen:

  1. Kind wat een prachtige foto's en zo kunstig in twee delen. Nog nooit eerder gezien.Schitterend. En wat een mooie tuin heb je. Alles zo mooi geknipt. Ik neem vol bewondering mijn petje af. Groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai josephine

    je trakteerd ons echt weer op een prachtig tuin tafreeltje
    je foto's zijn super mooi gemaakt!!
    en je bloemen staan er nog erg mooi bij
    idd als je je rozen elke keer snoeit krijg je er een prachtige bos blozende blaadjes voor terug elke keer opnieuw
    schitterend en zo dankbaar
    een aantal van mijn rozen waren dit jaar doodgevroren waaronder een echt pracht exemplaar de abraham darby met zijn heerlijke zoet & citroenachtige geur
    gelukkig heb ik nog wel wat rozen over
    en volgend seizoen haal ik weer wat nieuwe rozen (ik moet ook nog het een en ander verplaatsen)

    liefs xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine, dat is zeker intens genieten, wat een paradijsje en wat prachtig hè dat sommige planten nog zo'n mooie toegift geven. Ik vind je in vorm gesnoeide buxussen ook prachtig. Ik geniet er ook zo van om in de tuin bezig te zijn, je wordt iedere keer weer verrast door Moeder Natuur. Bedankt voor die heerlijke wandeling, ik heb genoten.
    Lieve groet,
    Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb genoten van je rondje tuin hoor.
    Mooie collages heb je ervan gemaakt.
    Ik werd ook verrast door moeder natuur.
    Want bij mij bloeit de blauwe regen voor de 3e keer.
    Heel bijzonder, en bedankt voor je wandeling door de tuin.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lievertje,
    je heb er weer iets heel moois van gemaakt,heel apart zo steeds een helft wazig op de foto's.
    Jullie tuin is een juweel,maar je bent er ook altijd vele uren in bezig.
    Zelfs Bono weet het te waarderen, hij ligt graag op het gras te rollenbollen,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er nog mooi groen uit Josephine, prachtige tuin heb je. Ik vind die grote tuinvazen er altijd zo mooi sjiek uitzien.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Josephine, your photos of garden are wonderful! Great evening

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh heerlijk doe mij nog maar zo'n rondje hoor.
    Ik geniet zeg wat een prachtige tuin heb je toch.....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik verbaas mij er ook over hoeveel er nog in bloei staat, op sommige plekken is het nog een bloemenzee. Ik heb genoten van je rondje tuin.
    Groetjes Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Josephine,
    Wat hebben jullie een mooie tuin. Die grote vaas met planten vind ik prachtig. Enorm knus en sfeervol. Dat kan ik nog niet zeggen van onze tuin. Daar moet nog veel aan gebeuren. We hebben eerst overal gras in gezaaid en later moeten daar nog perkjes etc ingemaakt worden met buxushaagjes. Je hebt ook prachtige foto's gemaakt. Welk fotoprogramma gebruikt jij?
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het zijn prachtige foto's
    en zo mooi bewerkt...complimentjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Josephine ,
    Met weer een zonnige dag in het vooruitzicht zodat je weer lekker kunt gaan genieten van je bijzonder mooie tuin .
    Weet je wat , ik kom even een kopje koffie bij je drinken op het terras .
    Josephine ,wat heb jij goed gekeken naar mijn foto's van de blokjes puzzel , ik zag het pas toen ik er de collage van aan het maken was dat ik er maar vijf gemaakt had !
    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josephine,
    wauw, dat ziet er prachtig uit zeg,je hebt een heerlijke tuin.Ik ga nog een rondje okee. Je foto's zijn echt heel mooi bewerkt.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey josephine

    ja heerlijk zo'n avondje film ik heb er dan ook echt van genoten
    ~~~~~~~~~~~~~~
    en idd die spelletjes zijn echt kleine pareltjes leuk om te spelen en even de tijd te vergeten (daar onder staat ook een linkje naar de shop)echt leuk!

    lieve groet xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi josephine

    ja gelukkig ben ik weer opgeknapt :)
    en konden we vandaag weer lekker de tuin in
    waar ik weer heel wat geplukt heb voor het binnen leven mooie potten gevult etc
    zocht ik naar een pot in mijn schuurtje lag er een dood muisje in
    gelukkig ben ik niet bang voor muizen ,maar fijn is anders

    ik wens je een heerlijk weekend toe en voor straks lekker slapen
    liefs xzenna ♥

    ps heb jij ook een favoriet spelletje op die mooie spelletjessite?

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥