donderdag 24 september 2009

Grappige [kluns] kunst...




















Af en toe moet ik om mijzelf lachen. In eerste instantie ben ik met iets heel anders bezig en dan opeens denk ik, misschien is het wel leuk om eens te proberen een paar tekeningen te maken op de laptop. Zo gedacht, zo gaan doen. Mijn fantasie slaat dan enigszins op hol [mij niet vereemd] en aldoende ontstaat er iets. Het gekke is dat als ik er over na zou denken eigenlijk niet de kleuren zou gebruiken die ik nu gebruikt heb. Maar bij zo'n ingeving laat ik het komen zoals het komt. Nog iets hier.....misschien nog iets daar.....Kortom, het heeft mij een paar heerlijke uurtjes bezig gehouden en dit is het resultaat geworden. Eigenlijk is het beter om ze even groter te klikken, dan zie je de detail's beter.


Lieve groet Josephine

18 opmerkingen:

  1. heb je dit zelf op de computer gemaakt, jeetje wat knap van je,ik vind het mooi.vooral de laatste is mooi.ga je zo verder,dat wil zeggen,heb je veel ideeen.
    groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Creatief hoor, jij bruist van de ideëen volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine, wat ben je toch een creatieve dame, het ziet er allemaal heel kunstzinnig uit en op je gevoel creatief bezig zijn geeft vaak de mooiste resultaten, ik vind het ècht superknap van je.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Een lieve groet, Mea
    En.....de koffie staat altijd klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het prachtige wat je gemaakt hebt.
    ik neem aan dat het digitaal is.
    de kleuren zijn geweldig en het ontwerp ook.
    knap gedaan.
    vind je blog ook super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Josephine , ik vind het erg mooi !
    Zoeits met de pc daar durf ik niet aan te beginnen , lijkt mij te moeilijk .
    Verder wil ik je bedanken voor de uitleg aan mij over het lettertype .
    Op de vorige laptop had ik dat standaard voor mijn emailen was daar altijd heel tevreden over .
    Gisteren kon ik niets met de post het leek wel of hij op hol geslagen was , maar vanmorgen ging het gelukkig weer goed .
    Ga dus er nu in de loop van de dag aan werken .
    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wie is nu steeds die prachtige vrouw dan....
    Echt mooi hoor....knap.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat goed van je!
    Mijn fantasie slaat ook regelmatig op hol, maar wel de andere kant op dan die van jou!
    want dit zou ik niet kunnen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    dit is erg mooi zeg,en ook zo knap van je dat je dit op de computer kunt maken.Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten beginnen.Je bent echt heel creatief hoor.Je vroeg me hoe ik de hortensia's droog,nou eigenlijk hang ik ze op z'n kop (zonder groen blad) te drogen op zolder.Daar is het erg droog door het gebruik van de wasdroger en het is daar ook iets donkerder.Maar ik moet je ook eerlijk bekennen dat niet alle hortensia's zo mooi indrogen.Degene die verschrompelen gooi ik weg.Maar waarom de ene mooi indroogd en de ander verschrompelt is mij ook een raadsel.
    Succes met proberen en anders zou je het ook eens in de bloemenwinkel kunnen vragen, daar zouden ze je er misschien meer over kunnen vertellen.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lievertje,
    je bent weer geweldig aan het fantaseren geweest, en die kleuren ik vind ze wel geslaagd.
    Leuk dat film rolletje dat je er door heen gewerkt heb.
    En als je ze uit vergroot dan ga zelf haast mee fantaseren,heel veel liefs Spinneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat ben je toch creatief in je fotocreaties! ik denk dat je van te voren ook nooit kan zeggen hoe het er uit moet zien, tenminste zo lijkt het mij. ik vind het heel knap hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt. ik vind het echt toverwerk, je bent een tita tovenaar":)

    groetjes,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjeetje ik zit echt met mijn mond open te kijken,nou dat zal mij nou nooit lukken,ik vind het heel knap en kunstig en ook heel erg mooi,wel leuk om in te lijsten,of doe je dat niet,ik wens je een heel fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gunst...dat noem jij (kluns/kunst....ik noem het geniaal, Josephine. Echt dit is geweldig. Zo creatief, zo apart, zo ontzettend mooi. Ik zou niet weten hoe je dit op de PC kunt toveren want toveren dat is het volgens mij hoor. (lol).
    Nu las ik in een eerder berichtje iets over drogen van hortensia's. Ik heb ze dit jaar voor het eerst zonder steel afgeknipt (op een paar centimeter na) en ze gewoon te drogen gelegd in de kelder.
    Ze zijn al mooi aan het opdrogen en ben benieuwd naar het eindresultaat. Misschien een idee om dit ook eens met 'n paar uit te proberen.
    Natuurlijk heb ik me ook bij 'je volgers' aangemeld want je hebt 'n ontzettend mooie blog met veel informatie en prachtige werksukken. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh , ik heb het zitten proberen maar ik denk dat daar mijn kennis van Engels te kort voor schiet .
    Nogmaals bedankt voor de uitleg .
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OH lieve Josephine, ik heb echt gereageerd op die schitterende post van je.Daar begrijp ik nou niks van. Ik heb in alle toonaarden je mooie foto's bewonderd en er nog bij gezegd, wat moet ik nog veel leren. Waar kan die nou gebleven zijn? Ik volg je trouw op de voet net als jij mij, en dat vind ik juist zo fijn. Ik heb hem toch niet onder een andere post gezet hè. Ik ga toch even kijken.
    Lieve groeten , Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk toch om je zo lekker te kunnen uitleven en heerlijk te genieten! En dan ook nog met zo'n mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het staat er prachtig gekleurt op josephine!!
    is het niet altijd een beetje zo bij ons mensen dat we ons eigen kust een beetje 'klunzig' denken te vinden??ik ken het virus ook ;) en meestal vinden andere mensen het juist erg leuk!
    zo ook dit ik vind het ook erg kunstig gedaan
    sjapo *al schrijf je het anders* hihi

    liefs en big hug to U

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er aanleg voor hoor !!
    En dat noem je kluns ???
    Ben er maar TROTS op want ik vind ze harstikke goed gelukt hoor.
    Leuke style !!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥