dinsdag 29 september 2009

Fruit even anders...















Je kan fruit natuurlijk in een mooie schaal leggen, hetgeen ik ook altijd volop heb staan. Maar je kan er op de PC ook mee gaan spelen. Zoals jullie zien heb ik dat laatste gedaan. De kastanjes heb ik nog even snel uit de tuin geraapt, foto's gemaakt, en alles bewerkt. We hebben een 30 jaar oude kastanjeboom, werkelijk een reus. Onder de boom hebben we een terras gemaakt waar je heerlijk in de luwte kan zitten. En als het eens flink regent dan blijft het door het enorme bladerdek nog uren droog op het terras.  Een super plekje!


Lieve groet Josephine

18 opmerkingen:

  1. Schitterende en aparte foto's weer Josephine. Erg mooi bewerkt.
    Fijne dag .
    Groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele aparte ontwerpstijl, leuk die fruitkunst.
    groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het gevoel dat ik bekeken wordt......
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine, wat geweldig zoals je de foto's heb bewerkt, ik vind het superknap.
    Wat heerlijk zo'n grote kastanjeboom in de tuin, wij hadden er vroeger thuis ook één staan, maar helaas is mijn tuin er tè klein voor. Jammer, want ik vind bomen echt prachtig, het mooie bladerdek waar je met warme èn ook met regenachtige dagen onder kunt vertoeven en ook het gefilterde licht wat door zo'n bladerdek heenkomt is altijd mooi.
    Ik wens je een fijne dag, hier is het nu een echte herfstdag en gisteravond hadden we voor het eerst de kachel weer aan. Straks ga ik een grote pan erwtensoep maken, daar is het nu echt weer voor.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine, be dankt voor het bezoeken van mijn blog. Uw foto's zijn kunstwerken!!! Geweldig en perfect! Groeten uit Praag! Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie aparte foto's heb je weer gemaakt.
    Leuk als je een kastanjeboom hebt. Toch een bepaald sfeertje.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi josephine

    wat een enig idee echt heel leuk bedacht!
    en je foto's zijn weer erg mooi!
    liefs xzenna ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Crea,
    straks haal je de krant nog,met een nieuwe ontdeking.
    {NIEUWS GIERIG FRUIT}
    Wat heb je dat weer leuk gedaan, die ogen controleren of de mensen niet te veel in het fruit kneipen HA,HA,HA.liefs Spinneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal geweldig Josephina.
    Wat een creativiteit. Jij bewerkt het fruit op je PC en ik.....ik pluk het fruit.
    Zoals je waarschijnlijk weet woon ik in 'n heel klein dorpje in de Betuwe en hier is iedere fruitboer bezig zijn fruit 'binnen te halen'. Zo ook onze buurman en die buurman die help ik 's zomers 6 weken lang (lang he!!!) 's middags met het plukken van appels en peren.
    Dus...zitten we allebei in het fruit en bewonder ik jouw 'fruit'creaties met genoegen.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahahaha ik vind het echt heel leuk, het heeft ook een hoog kunst gehalte ik vind het heel bijzonder.
    Het zijn van die foto's die je op een tentoonstelling tegen komt.
    Gewoon knap gemaakt, ja dat is het KNAP GEMAAKT en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Muy lindos graficos, Gracias por visitar mi Blog.
    Saludos
    Ariel Nieto

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Josephine,
    weer heel knap gemaakt zeg( maar ook een beetje eng met al die ogen),ik heb nu een programmaatje waar ik collages mee kan maken,erg leuk om te doen.Wij hebben een walnotenboom in de tuin maar daar kunnen we nu niet onder zitten want zo'n noot kan toch erg hard aankomen als je hem op je hoofd krijgt.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bewerkingen weer Josephine alhoewel ik de ogen een beetje griezelig vind .
    Heb jij wel eens via mijn blog Freubels blog bekeken ?
    Zij bewerkt alles met de pc .

    http://freubel-art.blogspot.com/

    Lieve groet van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,
    Leuke foto's zeg. Zo kijk je eens met andere ogen naar fruit. Het leeft bijna.
    Leuk idee.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ware kunst hoor,jeetje wat mooi.Zo heeft ieder een zijn eigen creativiteit.wat je allemaal niet met fruit kan doen ,hoe kom je aan die ogen.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Uw patio lijkt een prachtige plek. Je bent zeer creatief. Groeten James.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Josephine , ik heb een grote fout gemaakt !
    Zag het al toen ik even naar Rian overstapte nadat ik bij jou op bezoek geweest was .
    Had ik toen al chocomel op ??? haha
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Josephine, ik kom je even een heerlijk weekend wensen en bedanken voor je altijd weer gezellige bezoekjes aan mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥