zaterdag 2 januari 2010

Verstilde beelden...
















Wij hebben een bijzonder aangename oudejaarsavond gehad, om drie uur 's nachts kwamen er nog een aantal mensen op bezoek. Rond half zes gingen wij uiteindelijk slapen. De volgende ochtend om ongeveer tien uur ben ik opgestaan. Een kort nachtje, dat wel maar de wereld was weer prachtig wit geworden, weer een aantal centimeters sneeuw erbij. Ben met een kop koffie de tuin in gegaan, heerlijk suffig nog zag ik deze beelden. Zeg nou zelf, dat is toch om gelukkig van te worden? Bij mij heeft het in ieder geval die uitwerking wel. Vredig en rustig, heerlijk!!!
En hoe vinden jullie de laatste foto, weer zo'n sneeuw sculptuur, het lijkt net of mijn lieve hondje Bono daar ligt. Offffff... slaat mijn fantasie wederom op hol??? Nou ja...ik zie het in ieder geval wel.


Lieve groet Josephine ♥

19 opmerkingen:

  1. Die met het hondje vind ik toch wel bijzonder knap en grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy New Year Josephine.
    I loved seeing your beautiful snow photos and the last one of your little dog and snow dog is gorgeous.
    Wishing you a wonderful year, with much love, happiness, good health and many blessings.

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat een mooie beelden, die van Bono is geweldig! Wat vind hij zelf van zijn evenbeeld?
    Fijne zondag, groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh josephine,,wat heb jij met je hondje gedaan,,zielig hoor.maar ze zijn mooi,en ikke???? kan er nooit genoeg van krijgen,het blijft voor mij prachtig,en geniet dus volop.vanmorgen weer foto's genomen,maar dan met de zon erop,



    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat er nog zoveel sneeuw is bij jullie. Hier aan de kust ligt e helemaal niks. Morgen gaan we een midweek naar Assen ben zo benieuwd hoeveel sneeuw daar ligt. Je foto's zijn weer om stil van te worden. Fijne week. Lieve groet, Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterplaatjes (die laatste is wel heel geinig !)
    hier kan je idd alleen maar blij en gelukkig van worden,dat gevoel heb ik ook als ik uitkijk over zo'n mooie witte deken
    fijne dag gewenst!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto`s,echte stillevens,of hoe zeg je dat ook alweer,en ja hoor,nu zie ik het ook goed,lijkt precies op je hondje,hier is maar een klein beetje gevallen en is alweer weg ook,fijn dat je oude en nieuw zo gezellig was en dat je ervan kon nagenieten,wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijdens het lezen, viel me die laatste foto al op. En dacht wat heeft ze nu weer met die foto gedaan. Zo apart al die sneeuwsculpturen bij jou.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay meis,

    wat een geweldige foto's...
    Hier ligt helemaal geen sneeuw, apart hé?

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi lieve Josephine, Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik heb hetzelfde gevoel bij al die sneeuw als jij. Heerlijk vroeg erop uit door dat prachtige witte landschap, alles zo vredig en zo stil, dan loop ik ook echt te genieten. Wat fijn dat je een heerlijke jaarwisseling heb gehad, ik hoop dat de andere feestdagen ook zo gezellig zijn verlopen. Ik kan ook terugkijken op hele mooie dagen, met visite, familiefeestjes en ook heerlijke rustmomenten. Nog één weekje en dan begint ook hier het leven van alledag weer en dat is ook best wel weer fijn.
    Ik heb dit alles wel gemist en heb weer genoten van je mooie foto's, wat leuk die laatste waar ik ook echt je hondje in terugzie hihi.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee helemaal niet ik zie hem ook hoor....
    Heb jij hem nu gemaakt of ben ik nu mal?
    Wat een dotje zeg......
    Ik vind je beelden prachtig.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Josephine,
    Nog de allerbeste wensen voor 2010. Je foto's zijn wederom prachtig. En ja,ik zie ook wel een vergelijking met Bono. Grappig....
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij mij valt de sneeuw nooit in sneeuw sculpturen. Bijzonder hoor.
    Fijne week verder.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige winterse plaatjes
    idd om stil van te worden
    ik geniet ook zo van de witte natuur,en die vrolijk dwarrelende sneeuwvlokjes
    mooie sculptuur van bono ;)

    groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine,
    Jij kan in elk geval terug kijken op een gezellige jaarwisseling.
    En hierbij wens ik jou toe dat ook het nieuwe jaar veel gezelligheid voor je in petto heeft!!
    De maagdelijkheid van die versgevallen sneeuw in de nacht is wondermooi en dat heb je weer goed gezien door de zoeker van de camera!
    Het gaf je inspiratie van geest.
    Bij jou dwarrelen de sneeuwvlokjes........en hier ook als ik naar buiten kijk.
    En nou ga ik snel aan de slag met voorbereidingen treffen voor morgen, dit bloggertje heeft vanaf dan recht op AOW.....(sssssst.....)
    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi, hi, Josephine, zie het voor me jij in je ochtendjas in de tuin, alcohol nog niet helemaal uitgewerkt, slapertjes nog in de ooghoekjes...en dan van die vreemde hondensculptuurtjes....Prosit..een hartstikke goed, creatief en vooral gezond Nieuwjaar!
    Lieve groet vanuit Nova Zembla...verlang naar kleur, frisgroen, helder geel, beetje paars...
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi!!!!! je bent heerlijk naar buiten gegaan en prachtige plaatjes geschoten en leuk bewerkt, en Bono zijn foto is heel gaaf.
    Ja als ik naar de wolken kijk zie ik er ook altijd van die leuke dingen in.

    Lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hey lieve josephine

    ja dat kan kloppen ik ben dan ook van alles aan het uitpluizen en doen en zodoende leer ik elke keer weer iets bij
    de fotó's bewerken vind ik ook elke keer leuker worden
    ik zie dat jij freubel er ook bij hebt staan leuke site he lekker van die vrolijke kleurtjes ook :)
    ik wens je nog een heerlijke dag toe

    veel liefs ♥♥-lief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige winter fotos en mooi omlijst.
    de laatste vind ik zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥