vrijdag 15 januari 2010

Collage's Bono...



















1 Juni 2006 is onze Bono een "West Highland White Terriër" geboren en na negen weken was het dan zover om hem op te halen. Zijn eerste levensjaar heb ik weeklijks vastgelegd door steeds van de foto's een collage te maken. Af en toe stuurde ik ook een paar collage's naar de fokker die daar erg blij mee was, want het is natuurlijk leuk om de ontwikkeling van een van zijn pups te kunnen volgen. Ook heb ik dat jaar dagelijks alles op geschreven, [de vooruitgang en kwajongens streken]  in een speciaal Bono boekje. Het is enig omdat af en toe weer een terug te lezen allemaal. De laatste collage is van het eerste halfjaar van elke week één foto, klik maar even groter, zo schattig. Het leek me wel leuk om jullie een aantal collage's te laten zien.





23 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, wat verras je mij op dit late uur. Nee je bent nu niet de enigste die zo laat nog op is hihi. Prachtig zijn je collages. Wat leuk om dit zo bij te houden hè, dat hebben wij ook gedaan met onze hond, veel foto's en filmmateriaal, alleen heb ik er niet van die mooie collages van gemaakt. Wat een lieverd is Bono en zo vertederend als klein puppy. Ik heb genoten.
    Welterusten voor straks.
    Lieve groet en een dikke knuffel voor Bono, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morge, Josephine...
    Dat laat op, is dat werkelijk zo?
    Ik maak vaak gebruik van vooruit werken en dan zet ik m'n stukjes in de "automaat".
    En wat Bono betreft, tis te zien dat hem niets aan zorg ontbreekt!
    Vriendelijke groet en fijne dag....Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat leuk die collages van Bono, jullie zijn echt dol op hem. Wat zal de fokker blij zijn dat hij bij jullie terecht is gekomen en dat hij zoveel liefde mag ontvangen.
    liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan, en zo te zien een echt knuffelbeest! Geniet ervan!
    Fijn weekend alvast & Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi eerbetoon voor Bono.
    Lief zeg, om maar heel lang saampjes te genieten van elkaar.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vreselijk leuk idee, om zo de groei en het kattekwaad van je hondje bij te houden. Het is werkelijk een snoepje, Josephine, en de collages zijn prachtig!
    Fijn weekend alvast, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Josephine,

    Wat is hij lief en wat kun je houden van zo'n beestje he, erg leuk idee om het zo bij te houden.
    ik heb je foto's aangeklikt en vergroot en hij is zo lief!!!.

    Een dikke knuffel van mij voor Bono en een heel fijn weekend lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een eigenwijs koppie.....wat een lieffie!
    En jou Bono is misschien wel het meest gefotografeerde hondje van het jaar....
    De Collage over het eerste halfjaar is héél leuk bedacht!

    Héél fijn weekeind en lieve groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi hondje is dat en zo fotogeniek hé

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Josephine,
    Wat een heerlijk hondje! Echt zo'n knuffelbeer.
    Geniet er maar van!
    Fijn weekend en Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I like the idea.The puppy is so cute and you've done a great job with the collages !:D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay Josephine,

    Wat een snoezeltje is Bono.
    Een lekkere snoet heeft hij zeg!
    En wat een liefde krijgt een mens toch van een diertje..dat is zo bijzonder en mooi.
    Ik zou echt niet meer zonder hond willen en kunnen, hun liefde is onvoorwaardelijk.

    Fijn weerk-end meis,
    Marijke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schattig hondje!
    en een leuke naam...U2 fan misschien???
    het wekelijks vastleggen van z'n 1ste levensjaar is eigenlijk hetzelfde idee als ik met Remy doe...alleen valt er minder te vertellen over een eend..haalt geen kattekwaad uit enzo...
    haahhaa maar wel heel leuk!!!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik kan zien dat Bono in liefde opgroeit.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello dear Josephine, photos of your dog's Bono are perfect!!! Very, very beautiful:))))
    Have a nice evening and sunday
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er naar uit dat hij als een prinsje behandeld wordt en mag genieten van veel mensenliefde. Altijd mooi als iets je hart kan laten overvloeien van liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Josephine,
    van mabel heb ik ook een boek vol,leuk is dat he,voor Mabel hebben mijm man en ik een tackel
    gehad,ze is 15 j,geworden,en daar had ik 3 boeken vol foto's van. Je hebt een heerlijk hondje,zo'n lief koppie,je zou ze zo opeten,maar dan heb je niets meer.
    het is een leuke serie geworden.

    groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Josephine wat is dit geweldig van Bono,wat gaaf dat je het hebt bijgehouden en zo af en toe eens kunt terug lezen,zo leer je,je beestje door en door te kennen en vergeet je nooit meer wat er allemaal gebeurde,het is werkelijk waar een prachtig hondje en ik vind de naam zo super en dat heerlijke eigenwijze snoetje,schitterend gewoon,ik wens je een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ik vergeet te zeggen hoe prachtig ik je collages vind op kleur en met de bloemetjes en servies erzo tussendoor,heel knap dat je dit kunt,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo, jij hebt je helemaal uitgeleefd, wat leuk!
    Een superschattig hondje heb je!

    Wat ik je nog wilde vragen, heb je mijn mail gekregen over de uitleg van het achtergrondjes maken? Zo niet, dan stuur ik 'm nogmaals...ik hoor 't wel, fijne zondag nog!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dear Josephine,
    Ohh...Wonderful collages sweet Bono!!! I like it very much.

    Have a lovely sunday!!!

    ^_^Piitis

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo
    Wat leuk gedaan. Ik heb ook een westie maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Alleen onze Mickey wordt in juli al 11!!!
    Geniet ervan want ze zijn super leuk (en super eigenwijs....)
    groetjes Jolanda
    PS ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een schattig hondje is bono.
    de naam is ook leuk zeg en wat een prachtige serie collages.
    ik heb ook zo,n hondje gehad, alleen maar een jaar, hij was erg ziek.
    we hadden hem rowan genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥