zaterdag 30 januari 2010

Verrast met "Give-Away"...















Wat een verrassing, ik  heb de "Give-Away" van Joke,
http://wonenentuinierenmetmusje.blogspot.com/
gewonnen. Vandaag kwam TNT post langs met een prachtig pakket, op zich al een feestje om zoiets in ontvangst te mogen nemen. Geweldig Joke wat heb je dat bijzonder fraai verpakt, gewoon jammer om uit te pakken. Maar toen ik dat toch ging doen viel mijn mond open van verbazing. Een doos vol met cadeautjes, stuk voor stuk verpakt in prachtig zelfgemaakte doosjes die beplakt zijn met mooie kantjes, stukjes muziekpapier, lieve teksten, en allerlei leuke kleine versierseltjes, werkelijk te veel om op te noemen. Een prachtige kaart, een drieluik, heel mooi gemaakt met allemaal leuke kleine details, en een lief kleine kaartje waar wat op geschreven staat. Echt niet te geloven hoeveel werk dat je er van gemaakt hebt, de liefde waarmee je het hebt samengesteld spat er werkelijk af. En je begrijpt wel dat ik me ZEER verwend voel. De foto's spreken voor zich, een GROOT compliment voor alle aandacht die je er aan hebt besteed. Mijn weekend kan niet meer stuk, en jullie kunnen even mee genieten van de fraai verpakte prachtige cadeautjes. Nogmaals hartelijk bedankt Joke, je bent een schat!!! En natuurlijk krijgt alles een mooi plekje.


23 opmerkingen:

  1. Wauw Josephine en mijn mond valt open van verbazing hoe prachtig mooi je de foto`s hebt gemaakt en bewerkt,het is van je harte gegund en veel plezier ermee,ik ga nog een keer naar de foto`s kijken,voor morge een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful gifts you have received Josephine ~ how wonderful.
    I also love your pretty pink roses in your new header.
    Happy weekend

    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je giveaway, termen die nieuw zijn voor me want ik zit pas een paar dagen op blogspot. Maar vind het nu al helemaal leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten.
    Ga je volgen.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kado Josephine en de foto's laten alles zo mooi zien. Dat inpakken en versieren vind ik zo'n mooie kunst die ik helaas niet machtig ben. Ik kan er vol bewondering naar kijken en vraag me dan af waar ze het vandaan halen. Helemaal geweldig en fantastisch. En had ik je verteld dat ik je banner weer zo mooi vind.Een kunstwerkje
    Fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk he zo'n mooi kado, ik was laatst ook zo enorm verrast door het kado van Inka en André. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het ziet er fantastisch uit josephine, echt iets voor musje! gefeliciteerd met je mooie kadoos! fijne zondag,
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Josephine!!
    wat een super leuke verrassing
    en wat een prachtig paketje
    waar jij ook weer hele mooie foto's van hebt gemaakt
    super!
    geniet van je zondag meis

    liefs ♥♥-lief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze give a way van Joke is echt een felicitatie waard.
    Wat 'n prachtige verrassingen zaten er in het pakketje dat je mocht ontvangen. Gezellig dat je ons de mooie foto's laat zien van hetgeen je mocht ontvangen. Geniet er maar van en...'n groot compliment voor Joke is wel op z'n plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Josephine, wat een prachtige kadootjes en wat heeft Joke er een werk van gemaakt, dat is echt een feest om te mogen ontvangen. Jij heb het weer prachtig weergegeven, zo mooi altijd weer die foto's van je. Veel plezier met je gewonnen give away.
    Fijne zondag en een lieve groet van Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Om eerlijk te zijn: deze give away kon op geen betere plek terechtkomen! Deze heerlijk nostalgische dingetjes passen zo schitterend op je blog. En wat voor een knappe bewerkingen heb je er mee gemaakt! Pure romantiek, een lust voor het oog:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's heb je gemaakt van de kado's van Joke.

    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lieve Josephie, wat heerlijk he,om zo een prachtig ingepakt en versierd kadootje te krijgen,heel lief van joke,en zoals je laat zien ,alles is met liefde gemaakt en ingepakt,
    hele mooie foto's heb je ervan gemaakt.
    wat zijn we toch creatief in blogland he.
    nou geniet er maar van hoor.

    en op je vraag?van de gedichten,ja ik heb met het overlijden van Theo bijna een boekje vol geschreven,maar ze zijn te persoonlijk om hier op blogland te schrijven,
    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het gaat steeds fout wanneer ik iets probeer te posten. Nog een keer geprobeerd.
    Ik vind het zo'n mooi idee, een give away.
    En wat is het een prachtig cadeau geworden!!!
    Het ene pakje is nog mooier dan het andere.
    De foto's die je ervan maakte doen het alle eer aan en zijn op zich ware kunststukjes,
    een plezier om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo zeg jij bent heerlijk verwend....
    Geniet er maar heerlijk van, het is je gegund.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, en wat een mooie fotos heb je er van gemaakt. Nou heerlijk genieten van je mooie gewonnen giveAway.

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Josephine,
    wat geweldig dat je de give-away hebt gewonnen,je bent echt super verwent.Geniet er maar lekker van en ik geniet met je mee.
    Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Josephine,gefeliciteerd met je give away.
    wat een mooie collage heb je ervan gemaakt,schitterend.
    wat een lief gebaar van joke ze heeft er enorm veel werk van gemaakt en met liefde de cadeautjes bij elkaar gezocht en werkelijk prachtig ingepakt.

    hele fijne dag nog en heel lieve groetjes van ons.

    inka en andre xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie give-away. Joke is écht een heerlijke blogster. Haar lieve berichtjes en attenties steken telkens weer een hart onder de riem. Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Meis, wat een gewelig kado...
    En de spulletjes zijn zo schattig!
    Dan voel je, je toch een beetje kind wat van Sinterklaas een kado krijgt.
    Heerlijk voor je..geniet er maar van!

    Liefs,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi josephine,hartstikke goed en ontzettend leuk dat het gelukt is.

    lieve groetjes inka en andrexx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Josephine,

    Ha,het is Rex.
    Indy wilde dit keer niet.

    Lieve groetjes inka xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hello dear Josephine, on my blog is the award for your wonderful blog!!! Have a nice day Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥