woensdag 27 januari 2010

"Vintage Art" [6]


















Alvorens de zo noodzakelijke systeemklusjes te laten draaien, schijfcontrole, defragmenteren enz. [saaie materie] eerst maar even voor een goed begin van de dag mijn fantasie de vrije loop laten. Heb vanmorgen onder het genot van een heerlijk kopje koffie en een sigaretje of ? [dom, ik weet het] deze drie bewerkingen gemaakt. De bezigheid heeft me weer veel plezier gegeven. Het blijft mij veel ontspanning geven en ondertussen werken mijn gedachten op volle toeren, over heel andere zaken. Dat zelfde heb ik ook altijd als ik onder de douche sta.....en sta er meestal dan ook erg lang onder, hihi.



14 opmerkingen:

  1. ach, zo nu en dan een sigaretje drinken en een kopje filterkoffie roken kan heus niet veel kwaad...zolang je het maar mateloos doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Je maakte me al nieuwsgierig.......ik zag in mijn leeslijst je nieuwe post maar kon niets bekijken.
    Maar nou lukt het wel en ik zie dat je weer leuk bezig was en aan fatantie geen gebrek.
    Het resultaat mag er zijn....heel mooi geworden!!
    Enne......waarom zou jij niet mogen genieten van......
    ......we zijn allemaal wel eens 'n beetje dom, ook ik!!
    Smakelijk eten voor straks!
    En lieve groetjes!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. normaal heb ik niets met geel, maar ik vind de middelste prachtig!! goed bezig geweest meid! en wat maakt dat sigaretje dan uit...
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Josephine je hebt je fantasie goed gebruikt,het is erg apart geworden,ik rook ook een sigaretje hoor,smaakt goed bij een bakkie koffie,ga ik nu trouwens doen enne kom je even op mijn blog kijken,dit vind je vast leuk,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Josephine Wat een leuke fantasie foto's heb je weer gemaakt. Ik vind dat helemaal geweldig. De paarse is mijn favoriet. prachtig. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad heerlijk om met fotobewerking bezig te zijn. Zo fascinerend om de effecten te zien en van alles uit te proberen.

    Ik heb het ook onder het strijken dat mijn gedachtes komen en gaan. Maar voordat ik begin moet ik mezelf wel echt overwinnen.
    Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het knap hoe jij kan multitasken en tegelijkertijd nog ontspannen ook! Wat zijn die tweelingkoppies lief. X Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo Josephine.enig zijn ze weer,je koppies'.
    mijmeren doe ik ook ,maar dan gewoon heerlijk zitten en voor me uitkijken.verveeld nooit.Ik ben van nature een denker,daarom vind ik alleen zijn ,niet erg.Ik kan me helemaal afsluiten,en hoor dan niets meer.zo heeft iedereen zijn ding,jij vind het heerlijk met een kopje koffie en een sigaretje,nou,kan geen kwaad hoor.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine, allereerst van harte met je gewonnen give away van Joke, wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen.
    Heerlijk hè dat dagdromen, ik doe het ook vaak, tè vaak hihi. Je heb weer prachtige bewerkingen gemaakt en je banner en achtergrond daar geniet ik iedere keer weer van.
    En ohhh die sigaret, ik moet wel eerlijk bekennen dat het me nog steeds goed af gaat, nog steeds niet gerookt, maar op sommige momenten dan mis ik het wel.

    Geniet van de dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello dear Josephine, Thank you for your nice comments! Your photos are really fantastic!!!!
    Have a nice day
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms nemen mijn gedachten me zo in beslag dat ik wel eens de realiteit (lees: klusjes)vergeet... hihi.
    Je hebt je weer geamuseerd hé? de derde is mijn favoriet.

    Dank je voor de interesse in mijn alfabet, inderdaad een verschrikkelijk werk! Maar ik zet door, anders hebben mijn 'immense' ;-) inspanningen weinig zin gehad.
    Ik zag trouwens dat er twee letters ontbraken als je de categorie 'alfabet' aanklikt: de C en de K. Dit is ondertussen in orde gekomen.

    Maak er een aangenaam weekend van, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je weer heerlijk aan het spelen geweest en wat leuk dat wij er weer van kunnen genieten. Ze zijn alledrie leuk maar de laatste toch nét een beetje leuker. Ik wens je een heel fijn weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zien er weer helemaal toppie uit!
    vooral die groene vind ik erg mooi geworden!
    hoe krijg je het voor elkaar?
    gr.
    gefeliciteerd met het winnen van Joke's Give-away, je bent een bofferd!!! zulke leuke spulletjes!
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Josephine,
    Mooi werk! Vooral de bovenste spreekt mij aan. Deze is minder concreet, laat iets over voor de fantasie en zoals je weet, daar houd ik van.
    Dank je wel!
    Fijn weekend en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥