zaterdag 23 januari 2010

"Lago di Garda"



















Heerlijk weer denken over wat we gaan doen met de vakantie. Vorig jaar was het de bedoeling om naar het Gardameer te gaan maar de door ons gekozen accomodatie was toen niet meer beschikbaar. Nu dus weer van de week een tafel vol gidsen, lekker wijntje erbij en plannetjes maken. We besloten uiteindelijk om toch die locatie nog eens te proberen. Gistermiddag inpulsief zo tegen sluitingstijd nog snel even naar het reisbureau, en er was precies nog 1 plekje vrij, HOERA!!! We gaan deze zomer dus heerlijk naar het Gardameer. We hebben er enorm veel zin in, en hier vast wat heerlijke zomerse afbeeldingen van de omgeving waar we  vakantie gaan vieren.



18 opmerkingen:

  1. oh,,,wat heerlijk, ik,of wij ,zijn er ook geweest,met de tent. Italie is zo mooi,zo heerlijk oud.ik zie alles nog voor me,nou geniet er maar van hoor.maar eerst moeten we nog door het koufront heen.Hoop dat we van de zomer mooie foto's tezien krijgen.dan geniet ik tenminste ook nog een beetje.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay Josepine,

    Dat is toch helemaal geweldig, nog één plaatsje vrij...wat zal dat genieten worden.
    Als ik zo de plaatjes zie dan moet deze vakantie helemaal toppie worden.
    Maar de voorpret is vaak ook al geweldig, lekker dromen over wat komen gaat..heerlijk!

    Meis droom maar fijn..

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je vakantie al vast staat Josephine en zo heerlijk om naar uit te kijken. Ik ben nooit naar het Gardameer geweest maar het ziet er fantastisch uit op de foto;s.Fijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat plaatsje was duidelijk voor jullie.
    Heerlijk he? Voorpret is ook het halve werk. En een heerlijk voor uitzicht. Droom er maar van ..... Is zo'n mooi stukje daar. Wij gaan in Febr 3 dagen naar Venetié en dan naar trentino nog een paar afdalingen maken. Of we nog geen sneeuw genoeg hebben gezien. Veel voorpret gewenst... Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn zonnige vooruitzichten!
    Wij dachten al vaak om er eens naar toe te gaan, maar het is er nog niet van gekomen.
    Een beetje alles in één hé: bergen, water, dorpen, steden, natuur, cultuur, zon...
    En dat éne plaatsje dat op jullie lag te wachten... dat wordt genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, wat heerlijk Josephine al die vakantieplannen en dan die prachtige zonovergoten plaatjes, wel wat anders dan hier, want als ik uit het raam kijk, zie ik sneeuw, heel veel sneeuw en ik die zo graag sneeuw wilde, wil het nu niet meer hihi.
    Fijne zondag en heerlijk dat we even mochten meegenieten van zon en zaligheid.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer al zo'n mooie verandering aan je blog! Zie ik bij het openen........en dat niet alleen......het wordt als ik naar die mooie foto's en niet naar buiten kijk..... toch een zonnige zondag.....
    Heerlijk vooruitzicht dat jullie vakantie geboekt is.
    Bella Italia ken ik alleen van Toscane,waar wij destijds op uitnodiging van dochter en schoonzoon verbleven in mooi autenthiek huisje met privé zwembad midden tussen de zonnebloemenvelden en uitzicht op de hoger gelegen kleine oude stadjes.
    Ik was in die tijd oppas oma voor halve dagen voor onze kleinzoon en zijn ouders wilden op die manier hun dankbaarheid daarvoor tonen.
    Als ik terug denk aan die tijd.......het was beiden heerlijk!!

    Geniet van deze zondag.......die hier in het Brabantse al weer beetje wit is.
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vooruitzicht zeg, wat zal het genieten zijn. Met al die beelden krijg ik ook zin in vakantie.......
    Helaas had jij net het laatste plaatsje te pakken, ik zoek dus nog even verder......
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je nu toch naar Gardameer gaat. Je hebt iets leuks om naar uit te kijken. Vorig jaar is me het vliegen wel goed bevallen, en wilde dit jaar ook weer gaan. Maar een beetje een duur jaar achter de rug, dus weet het dit jaar nog niet.

    fijne zondag, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh mag ik mee,het ziet er geweldig mooi uit,die kleurtjes daar,ik ga nog een jaartje dromen over een vakantie,want het gaat weer in het huis onze centjes,wauww en wat is je blog en banner prachtig mooi,wens je nog een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wij zijn ook alweer volop vakantieplannen aan het maken, de voorpret is al genieten!!
    wat een geluk dat jullie nog een plekje hadden!
    dat wordt dus echt genieten deze zomer, heerlijk dat vooruitzicht.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zélf hele leuke herinneringen aan het Gardameer. Geniet alvast van de "voorpret". Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi
    Vorig jaar zijn we een rondreisje gaan maken in Noord Italie, voor het eerst weer samen. Op de terugweg hebben we onze dochter bij het Gardameer opgehaald. Verona was een prachtige stad. Wij hadden geen tijd om een opera te bekijken maar gaan nog wel eens terug... Onze vakantie willen we nu eens niet lang van te voren plannen en eens kijken wat het weer gaat doen en wat er op ons pad komt. En eigenlijk moet er ook nog eea in huis gedaan worden.
    Binnenkort zal ik een collage maken van een aantal foto's van vorig jaar.
    groetjes en alvast veel plezier met de voorpret!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi lieve josephine
    heerlijk naar het gardameer wat een mooi vooruitzicht en wat een heerlijke zomerse beelden
    nét nog één plekje dat heeft speciaal op jou gewacht ;-)

    hartelijk dank voor je lieve felicitatie op mijn blog het was idd op 20 januari :-)
    super dat jij daar aan dacht ♥

    lieve groet ♥♥-lief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt het al lekker voor mekaar, wat een heerlijk vooruitzicht meis !!!
    Lekker genieten van de voorpret !heeft vast zo moeten zijn dat er nog precies een plekje voor jou vrij was hihi
    de foto's spreken al voor zich, prachtig !!!
    Lieve groet, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Josephine,

    I loved seeing your beautiful holiday photos.
    What a wonderful place.

    I hope that you are having a fabulous week
    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOoh zeg hou je op mijn lekker te maken met heerlijke beelden van zomers in Italie, zit hier te blauwbekken van de kou met een verstopte wat eigenlijk niet minus 12, brrrrrrr moet zo met de hond naar buiten: Ik wil nu naar Italie hahahahaha....

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Josephine, ha ik ben niet de enige die alvast in zomerse sferen is.. Fijn dat er nog een plaatsje voor jullie was, dat moet dan gewoon zo zijn. En nu alvast voorpret van wat je daar allemaal kunt gaan doen. He heerlijk, dat heeft een mens nodig na al die kou.
    Mooie header! x Jannet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥