donderdag 8 april 2010

Dromen bij de ZEE...







20 opmerkingen:

  1. Hi Josephine, wat een prachtige bewerkingen! De eerste foto is mijn favoriet. Word er helemaal rustig van... zucht... dagdromen van de zomer of beter nog, ik ga dromen van de zomer. Welterusten voor straks! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Joske,***
    wat heb je weer prachtige foto's gemaakt en dan het mooie gedicht van Toon er bij super.
    En dan ook nog die guitige foto's van Toon, het is weer zo als altijd een mooi geheel geworden heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedichtje en heerlijke foto's...echt genieten voor mij als zee-mens! Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie gedichten en fotos.
    en wat leuk ook de foto,s van toon.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's ...die eerste !! goed gedaan hoor.............heerlijk kwam even tot rust bij je !! zo belangrijk..............en nu heerlijk slapen............lieve groetjes Ria welterusten............

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's weer, Josephine,
    zo rustgevend !
    Het gedicht van Toon is ook zo mooi. Ik hoorde hem zo graag bezig, ik vond hem een fantastisch iemand, heb verschillende boekjes van hem.
    Fijn dat we allebei met hetzelfde programma werken, ik denk dat ik er wat aan verslaafd ben, mijn hoofd zit altijd boordevol ideeën.
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heej Josephine,

    Prachtig jouw post is een stukje kunst je foto's en het gedicht wat je erbij zoekt.
    Wat een ontspanning he het maken van de foto's, druk je al je foto's ook af want dat zou wel heel leuk zijn een mooi boek ervan.
    Een heerlijk weekend en geniet van de lente, veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Josephine,

    Wat een mooie stuk van Toon...ja dat kon hij wel, die Toon.
    En de foto's erbij....geweldig!
    Twee kunsternaars bij elkaar, en je krijgt zoiets als dit!

    Ik ben een echt fan van je blog..het is echt een feestje om iedere keer weer mooie dingen te zien en te lezen.

    Fijn week-end,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral die eerste foto is ronduit prachtig. je waant je echt aan de zee. Heel mooi gedicht ook, het zegt zwijgzaam alles.
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi josephine,de eerste foto is werkelijk prachtig,mooi gedicht van toon hermans.
    wat is er nu mooier dan strand en zee.
    wij zijn er verliefd op (en hebben goede herineringen aan het strand)en als het mogelijk is zijn we daar ook te vinden.
    heerlijke/prachtige bewerkingen.

    alvast een heel fijn weekend,liefs inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi lieve Josephine, de foto's zijn prachtig, maar het gedicht van Toon Hermans raakt me, wat een groot kunstenaar was die man en wat heel hij veel nagelaten. Een mooi eerbetoon aan de man die op 22 april nu alweer 10 jaar geleden het aardse verruilde voor het eeuwige.

    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig eerbetoon aan Toon vooral met de geweldig mooie foto's die je erbij geplaatst hebt.
    En...ik snap helemaal niets van de foto. Alles nagekeken. Bij reacties die ik elders plaats staat hij gewoon. Heel vreemd maar ik heb hem gewoon weer bij de 'volgers'geplaatst. Ik hoor wel van je of dit goed gaat.
    Wens je een fijn weekend. Lieve groetjes van trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Josephine, bedankt voor je lieve berichtje ! Nu even aan het neuzen bij jou en ga jou ook volgen hoor ! Leuk ! Mooi, het gedicht van Toon ! Ben ook een erg zee-mens. Bos ben ik ook gek op hoor, eigenlijk alle natuur, maar de zee..
    Fijn weekend hoor, het belooft mooi te worden .
    Lieve groetjes, Frouk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Joshepine,

    Wat heb je er weer wat moois van gemaakt!!
    Zoals al eerder vermeld, zijn je foto's echt kunstwerken!
    Heerlijk, de zee geeft je een speciaal gevoel. Het doet mij herinneren aan een mooie zwoele avond langs de boulevard, in een mediterraans oord. Kan bijna niet afwachten hihi. Het is een mooi geheel met het gedicht en foto's van Toon Hermans.

    Bedankt voor je lieve berichtjes.

    Ik wens je een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Josephine,

    I was sent that photo the other day ~ it is really great.

    I hope that you are having a great weekend
    Hugs
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ben jij dat nu op die laatste......?
    Prachtig ik geniet ik ben stil ik hoor het ruisen van de zee....ik lees je gedicht......sprakeloos......
    Mijn weekend kan beginnen.......THANKS.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was een beetje achter met lezen. Dus allereerst complimenten voor je mooie post over de shagdoosje. Ik heb wel niets met roken, maar de doosje zijn prachtig, om over je mooie foto's nog maar te zwijgen. De volgende post deed er niet voor onder. Mooi passend geheel de foto met het prachtige gedicht van Toon. Leuk dat je zijn portretjes er nog bij plaatste. Mooie herinnering aan deze bijzondere man.
    Wens je een mooi zonnig weekend (hier in Klaaswaal in ieder geval wel) en lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik droom mee,wat een super foto`s en het gedicht is heel mooi,ik ben dol op zee en strand,maar niet echt op het zand,fijne avond en voor morge een fijne zondag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Josephine, een magische strandfoto en een mooi gedicht van Toon Hermans, allebei prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥