maandag 26 april 2010

Fruit even anders [2]...














Zou eigenlijk niet weten waarom maar ik heb regelmatig de behoefte om fruit en groente gezichtjes te geven, hi, hi. Voor de rest ben ik wel vrij normaal hoor! Misschien wel omdat ik er gek op ben, een volle fruitschaal lacht mij altijd toe. Dit weekend heb ik genoeglijk in de tuin onder het genot van een heerlijk glaasje wijn,  en een lekker hapje, en niet te vergeten de zonovergoten hemel deze bewerkingen zitten maken. Tja......dan ben ik op en top gelukkig.....
De laatste foto is misschien nog een leuk ideetje, je kan zoals jullie zien in dit geval met spaanse pepers een leuke tafelversiering maken.  ook zeer geschikt om ergens in de keuken te zetten, je plukt er gewoon af en toe tijdens het koken een pepertje af om het vervolgens in je gerecht te gebruiken...



26 opmerkingen:

  1. Ach Josephine, iedere gek heeft z´n gebrek nietwaar, hihi, ik geniet in ieder geval altijd heel erg van je bewerkingskunsten!
    Fijne week, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhahahahhahahhha!! ik moet er erg om lachen hoor.................hahahhahahhah!!


    Echt leuk gedaan..........fijne gezellige fruitige blogweek !! lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine!!!

    Ik begin echt wel een beetje te twijfelen hoor!!!
    Groente smoeltjes????
    Fruit smilies???
    Peper stukken voor het brandende liefde effect???
    Ja heel crea bea boontje!!
    Ik zou wel willen weten hoe jij Willy Wortel ziet!!
    Nou tot in de pruimetijd
    Wie ben ik
    ik hang in de boom en roep ik ben een peertje!!
    groetjes van het
    zotte appeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet er maar opkomen om deze bewerkingen te maken met fruit en groenten. Heel speciaal !
    Ik tekende vroeger wel eens fruit met gezichten, zo grappig met maar twee tanden en zo.
    Josephine, fijn dat je mijn rozen op je blog geplaatst hebt !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Josephine je hebt zo'n geweldige fantasie. Heerlijk gewoon.Die Spaanse pepertjes zien er beeldschoon uit. Goed idee.
    Ik heb een nieuwe nederlands blog. Wil je eens gaan kijken. Er staat iets op wat je misschien wel leuk vind.http://wandelmetmemee.blogspot.com/
    Lieve groeten , Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,schitterende bewerkingen.
    Erg leuk/mooi gedaan.
    Leuk idee met de spaanse peppertjes,erg decoratief.

    Fijne blog week,lieve gr van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig wat je met die foto's kunt doen.
    Mijn blog is nu ook wat meer versiert.
    Blijf nog even puzzelen voor mij....

    Blogverslaafd ben ik.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Joske,♥♥♥
    je bent me er eentje moest er vresenlijk om lachen.
    Snap jij nou dat er mensen zijn die geen fruit lusten ik niet.
    Ik krijg er nooit genoeg van het is allmaal even lekker en als het er soms vers niet te koop is dan neem ik blikken fruit.
    Zo als toon Hermans een perzik eet dat het sap haast langs je armen loopt.....verrukkelijk,
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit maakt mijn dag goed hoor(kom net uit het ziekenhuis,heb er weer een dagje ingelegen)dit fruit is om op te eten,eerlijk waar.en ik ben stapel op fruit.maar nog eens,,wat zijn dit een enige foto's hoe kom je erop,vind ze allen even grappig.voortaan als ik fruit eet, dan denk ik jou hoofd erbij.

    fijne avond,,en voor straks,,WELTERUSTEN

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps, kunnen we die grappige fruitjes nu nog wel opeten? Liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet er echt om lachen hoor.
    Zoveel creativiteit....geweldig.
    En de tip van de pepertjes verdiend navolging hoor.
    Groetjes, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve lieve Josephine,

    Meid ik heb in een deuk gelegen om je geweldige en grappige fruitfoto's...
    Ik wordt er jolig van...en is dat soms de bedoeling hihihiihhiih...
    Jij blijft me toch iedere keer weer verrassen met je foto's en leuke gedachtenissen.
    Je blog is als een frisse wind...heerlijk!!

    Liefs,
    Marijke**

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He joshephine,
    Na een korte onderbreking weer teug in blog land en val gelijk in de fruitmand. Had het zo druk met bouwen en regelen dat ik maar tijd had voor af en toe een snelle glimp.
    zo als altijd fantasievol, maar nu vooral sappig en kleurrijk. Vooral de tweede foto.
    spreekt mij erg aan. Ben nieuwsgierig wat een combinatie bloemen en fruit opleverd.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dag Josephine ♥♥
    Kom even langs om jouw vraag te beantwoorden over mijn dagkaarten en waar ik die in op zou gaan bergen .Nou , ik kan alle ideeën ervoor gebruiken want ik weet het nog niet , erg hè .
    het moet natuurlijk ook een beetje creatief opgeborgen worden ;0)
    En ik zou van jou graag willen weten wat jij voor een fotobewerkings programma hebt .
    Ook dit zijn weer prachtige stukjes foto art !

    Lieve groet van ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een apart foto's nou eigenlijk kunst
    nog bedankt voor je berichtje
    groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihihio leuk Josephine als ik zo'n fruitstuk met een mond zie zou ik wel eens weten wat hij te zeggen heeft volgens mij vinden ze het best oke dat je ze een gezicht hebt gegeven ze zien er erg blij uit, leuk gemaakt:-))

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt je best weer gedaan met het fruit en de groente. Waar haal je de creativiteit vandaan.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel amusant om te bekijken :-)
    jij en je glaasje wijn hebben hun werk goed gedaan...!
    De voorlaatste (stukken watermeloen) vind ik een kunstwerkje!
    Groetjes en geniet verder van de geneugten van het leven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag Josephine,
    Ja, doe eens gek! Hi, hi, je bent weer leuk bezig geweest. Ziet er vrlijk uit, zal zeker ook gekomen zijn omdat je zo lekker in de zon zat. Die pepers lijken verdraaid veel op een bos tulpen! Nou, Josephine kom bij jou nog wel eens een appeltje schillen!
    Live groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dit is echt super.
    ik heb mij echt een deuk gelachen toen ik je bijzondere creaties zag.
    hoe kom je er op.maar geweldig om te zien en ik heb er van genoten en ook hoe je deze foto,s weer prachtig heb bewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij is dit echt niet ernstig hoor, maar gewoon een heerlijke hobby. Misschien helpt het om de niet fruiteters toch aan het fruit te krijgen.
    Ik vind ze hardstikke leuk.
    groetjes en bedankt voor je reacties op mijn blog.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jeetje, Josephine, wat is dit nou toch weer voor leuks. De eerste is mijn favoriet, super! Ga het eens uitproberen, nou ja, zo ongeveer dan....

    Een hele leuke Koninginnedag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh haha fruitige gezichtjes,ik vind ze stuk voor stuk geweldig en dat van de pepertjes is echt een super idee,alleen ze zijn zo heet en ik kan niet zo goed tegen heet eten,ik wens je een fijne koninginnendag,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi lieve Josephine,

    Grappige,sappige,fruitige en gezonde post...

    Hmmmmm....kan wel 'n pepertje gebruiken...heb als ik paar dagen weg geweest ben altijd weer de grootste moeite om in het dagelijkse ritme te komen...
    Het is ook zó heerlijk om enkel de dingen te doen waar je zin in hebt, niks moet alles mag....

    Maar ik word wel blij van jou leuke foto's!!!

    Fijne zondag.
    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥