maandag 30 augustus 2010

Abstract Kleurenspel...










Ohhhhh dat is even schrikken na het lieflijke oude popje van mijn vorige post. Vandaag had ik gewoon zin na het sombere weer vandaag ook hier bij ons, om eens lekker kleurrijk te gaan knallen.  Voor mij een heerlijke ontspanning en altijd als ik begin aan zoiets is het afwachten wat het uiteindelijk gaat worden. Nou zie hier het resultaat van een genoeglijke aantal uurtjes Freubelen...

Een heerlijke week allemaal, vol inspiratie, en we krijgen weer mooi weer....JIPPIE!!!


                                            

12 opmerkingen:

  1. mooi hoor Josephine ik zie er een tors in kan dat???ik vind het knap gemaakt en ja het word beter met het weer nou het word tijd dit gaat nergens over die storm brrr
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk altijd met grote bewondering naar al die prachtige creaties van jou lieve Josephine en deze, alhoewel niet helemaal mijn smaak, geven toch kleur aan deze grauwe en grijze dag.
    Ik vind het knap hoe je dit allemaal voor elkaar krijgt.
    En ja.....heerlijke vooruitzichten...ik verlang zo naar wat zon.
    Ik wens je een hele fijne week.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. morge JOSEPHINE

    NOU MIJN VERBEELDING LAAT ME VANMORGEN IN DE STEEK,DE KLEUREN ZIJN GEWELDIG ,MAAR IK ZIE ER ZWIEPENDE ARMEN IN VAN DANSERS.
    JA GELUKKIG WEER WAT MOOI WEER,MOET HEEL VEEL SNOEIEN,WANT ER IS VEEL PLAT GEREGENT.JAMMER HOOR.
    LIEVE GROETJES greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zier er echt heel apart uit.
    Prachtige kleuren

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe meer je kijkt, hoe meer je er kan in terugvinden! Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk die vrolijke kleuren !! en ben net met de hond buiten geweest het was droog !!! en de zon schijnt hier volop!!! wat een weer vannacht he???? tjeee...heb slecht geslapen.....en nu is het al laat...moet nodig wat gaan doen.......fijne week liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk de kleurtjes daar hebben veel mensen momenteel met het sombere weer enorm behoefte aan.

    Mooi gedaan,ik houd er wel van.

    Fijne week,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hay meis,

    Ja dit is zeker effies slikken...hahhaha..
    Dit is dus erg kleurrijk...en niet helemaal mijn ding..
    Maar ik hou van dingen die onvoorspelbaar zijn dus in dat opzicht vindt ik het helemaal tof!

    Fijne week..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart ja Josephine,de onderste vind ik kwa kleuren erg mooi,ja als je lang genoeg kijkt,zie je wel wat,maar oke ik heb dan ook een grote fantasie haha,knap dat je dit voor mekaar krijgt,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, een heel verschil met je vorige post, Josephine !
    Je kan zien dat je je kleurrijk hebt laten gaan, altijd fijn om aan iets te beginnen en je fantasie de vrije loop te laten, heel verrassend !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Krachtig en prachtig en popjes vind ik (kuch,kuch) schattig ;-) maar dit heeft echt mijn voorkeur

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥