vrijdag 13 augustus 2010

Werk van "Jose de la Barra"...




















































































































































Dit kwam ik onlangs ergens tegen, het zijn werken van "Jose de la Barra", hij werd geboren op 6 augustus 1956 in Peru. In zijn schilderkunst laat hij zijn fantasieën de vrije loop en creëert een droomachtige wereld. De la Barra ziet zichzelf als een surrealist, hij speelt met.....en overdrijft de werkelijkheid. Hij studeerde aan de Autonome Beeldende Kunst School in Lima, [Peru] Schilderkunst, illustratie en muurschilderingen. Zijn werk is zeer geliefd door heel Europa en Noord-Amerika, waar hij wordt erkend als één van de meest vernieuwende kunstenaars van zijn generatie. Zelf vind ik het lieflijke werkstukken, en vooral sprankelend van kleur...

Fijn weekend alllemaal.....


11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi..hoe gaat het met jouw???...kleurijk werk hoor ditte.......heel fijn weekend .....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lievertje♥♥♥
    wat een prachtige kleurrijke schilderijen zijn dit,en je heb er ook weer van die mooië kleurijke lijsten bij gemaakt.
    En ook vind altijd dat je er goed uitleg bij geeft over de personen die dat werk maken,
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine,

    Meis ik ben het helemaal met mamske eens...
    Prachtig gekleurde schilderijen, en de onderwerpen spreken mij zeer aan die deze schilder gebruikt, en de lijst heb je ook weer zo mooi passend gemaakt.
    Het verhaal wat je erbij vertelt is heel erg duidelijk, heerlijk om te lezen en het ook te begrijpen.

    Liefs en een heel goed week-end,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine, je hebt me weer verrast met prachtig werk van een kunstenaar die ik niet kende. Je header is ook heel erg mooi.
    Fijn weekend! liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goeiemorgen josephine,dit is verrassend,mooie kleuren,en een lust om naar te kijken. ik ken hem niet.maar mooi is het,
    schilder of teken jij ook?Ik weet wel zeker dat je een levendige fantasie hebt,heb ik gelijk.
    mag ik je een zonnige en gezellige dag toewensen.
    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ken ik helemaal niets van, maar het is wel heel kleurrijk en speels.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Speciale werken uitgekozen, Josephine !
    De kleuren zijn inderdaad sprekend en ik vind dat het iets harlekijnachtigs heeft.
    Je kan er naar blijven kijken.
    Mooi weergegeven in een kleurrijke kader, Josephine !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij jouw weblog denk ik tegenwoordig het eerst aan die lieve mams van je!
    Ik groet haar dus even!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeer speciaal Josephine,
    Ik kende het ook niet, maar vindt het heel apart en door de uitleg die je erbij geeft weet ik weer wat meer!
    Die lijsten erom heen hoe doe je dat toch, met een speciaal programma zeker? erg mooi in dergeval.
    Nog een fijne dag hé.
    Lieve groetjes,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kleurig en heel apart Josephine !
    Ik heb je berichtjes nog niet allemaal gelezen en ga dat nu even doen
    Alles goed gegaan in de vakantie ?
    Lieve groet van ♥RINI♥ .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En hij hield van vogels,die zie ik eigenlijk overal wel terug komen,vind het wel wat hebben,maar zoveel kleur en ik ben een kleurloos typetje,alhoewel de voortuin wel kleur heeft haha,maar stiekum in mijn hoofd word dat alweer wit,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥