zondag 17 oktober 2010

Foto bewerkingen...








Deze drie bewerkingen heb ik gisterenavond zitten maken, en het heeft me weer veel plezier gegeven om er mee bezig te zijn...

Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het schitterende weer, werkelijk ongelooflijk. Wij zijn naar Makkum geweest en hebben heerlijk langs het strand geslenterd. Ook uitgebreid op een terras gezeten, wat gedronken en gegeten. Het leek wel zomer, er stond nauwelijks wind de zon heeft nog erg veel kracht, dus echt GENIETEN vandaag...

Wens jullie een fijne week toe...


16 opmerkingen:

  1. Het was heerlijk Josephine.......we zijn lekker met de meiden weggeweest.......heerlijk............wel een beetje eng hoor je foto's....hahahhah!!...gaaf gedaan weer!! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bewerkingen meis!!

    Ik heb vandaag gewerkt, dus weinig mee gekregen van het mooie weer....zag wel de zon lekker schijnen!!

    lekker dat jij er zo van genoten hebt!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,

    Nog maar even een antwoord op je vraag...ik heb inderdaad zelf even een tube gemaakt....grappig geworden hè!!
    je kunt toch zoveel leuks doen met PSP!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn weer mooie bewerkingen Josephine, ik zit mijn hersens te kraken wie die persoon nou is maar kom er niet op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzondere creaties!
    Ook mij komt het gezicht bekend voor en toch weet ik niet op wie het dan wel zo sprekend lijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Josephine,

    Dan was het weer gisteren bij jullie veel aangenamer dan bij ons, hier veel wind amper zon gezien.
    Na 'n rondje pompoenenmarkt zaten wij ook op terras(te bibberen)we hadden natuurlijk weer net de verkeerde uitbater gekozen....wel verwarmingslampen op de waranda maar niet aan,geen hapje te eten rond vier uur.
    Wat is dat tegenwoordig toch met die zaken....willen ze niks meer verdienen??
    Vorige week streken we neer bij Tante Jet(heerlijk eten en drinken stond er met uitnodigende woorden) aan de Maas,vroegen om de kaart om 'n hapje te eten, kregen te horen 's middags om half vier;het personeel in de keuken heeft pauze en de grote kaart komt na vijf uur.
    Daar zit je dan op een unieke locatie aan de Maas met prachtig uitzicht,vlak bij het pontje waar fietsers tijdens hun route af en aan komen en een terrasje willen pikken....
    Dat schaaltje met wat borrelhapjes schijnt toch moeilijk te maken te zijn.....of weinig aan verdiend te zitten??
    Had ik maar van die felle aquablauwe ogen net als op jou mooie foto's..........daar zou ik dan eens een hele boze blik mee werpen....;-)


    Nou weet ik zéker dat het bij ons net over de grens in België beter vertoeven is op zondagmiddag.....

    ....maar ik hou op met mopperen......ik zie hier nu ook de zon volop!!!

    ....enne....die knappe meneer....is dat nou je vader of je broer?:-)

    Fijne dag en lieve groet!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bewerkingen, en 's morgens was het lekker maar 's middags vond ik het toch wel koud hoor.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje ♥♥♥
    wat heb je deze meneer weer kunstig bewerkt, knap hoor maar je moet hem niet tegen komen dat zou wel even schrikken zijn hi,hi,hi.
    Gisteren nog heerlijk zonder jas in de zon gezeten, en vandaag bbbbrrrr wat een koude wind.
    Zie ik nu toch 2 rode ogen achter die boom ???
    ga snelnaar binnen veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, Josephine, gister was het een prachtige dag, en als je nu naar buiten kijkt.... wat een verschil, hoewel dit (voor mij in ieder geval) ook wel weer z'n charme heeft!
    Fijne avond, lieve groeten, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel aparte bewerkingen, Josephine, fijn toch om er zo mee bezig te zijn !
    Het was een stralende dag gisteren, we zijn naar een kasteelbeurs geweest met allerlei planten en decoratie. Achteraf ook nog iets gaan eten, het was genieten !
    Fijne week met veel inspiratie,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja , wat kan je met foto's opzoeken en er dan wat mee doen toch wel ongelooflijk veel plezier beleven vind je niet Josephine??
    Ik heb dat zo met de foto's van mijn Flickr vrienden en de collages die ik erna maak .
    En nog leuker is het dan dat ook andere mensen er plezier aan beleven .
    Dubbelop , voor jou en mij.
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De bovenste bewerking vind ik heel geslaagd, josephine! Kan dienen als affiche voor een thriller.
    Hier scheen de zon, maar 't was winderig en erg fris.
    Groetjes :-)
    P.S.: Die windhanen zijn ook mijn favorieten niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Josephine, maar het is dan ook geen straf om zo'n mooie man te 'bewerken' hihi.
    Hier zijn we nog steeds druk aan het klussen, echt een megaklus zo'n nieuwe woning. Maar het wordt met de week mooier en daar doen we het voor, dus ik heb niet echt kunnen genieten van het prachtige herfstweekend. Nouja....eventjes dan....tussen de klussen door met een bak koffie even van de zon genoten.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Josephine.
    Dat vind ik toch zo knap van je, dat spelen met die foto's, petje af. Het is inderdaad een mooie man, hihi.
    Weet je , die fietsen massa die ik op mijn blog had voor pink Zaterdag, dat was op de Dam in Amasterdam. We hadden een heel groot feest in Kras vorige week en het weer was zo prachtig dat we daar ook even van genoten hebben.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen lieve Josephine,

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje bij je heb achter gelaten op je blog.
    Wel heb ik zo af en toe eens op je blog gekeken,maar moest weer snel verder met werken.

    Nu kan ik weer een klein beetje meer adem halen, daar ik voor de beurs weer een mooie schepseltjes heb kunnen maken...

    Gelukkig even tijd om jou eens gedag te zeggen en te laten weten dat ik je fotobewerking van deze man erg mooi vindt.
    De familiestamboom is helemaal een plaatje..wat geweldig dat je deze zo kunt maken...de boom is in de vorm van een vrouwenlichaam, zo artistiek.

    Volgende week is de beurs, en dan daarna kan ik gelukkig iedereen weer eens een bezoekje brengen...daar ik zo geniet van al het moois bij de mensen op hun blog...

    Lieve groeten...en een mooie dag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het knap dat je dit allemaal kunt,maar vind ze wel wat griezelig haha,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥