donderdag 7 oktober 2010

Worstelen met Lay-Out...



Sinds een tijdje, vanaf zo ongeveer het moment dat Blogger nieuwe Lay-Out mogelijkheden in het leven heeft geroepen doet mijn blog nogal vreemd.  Opeens moet ik foto's kleiner plaatsen omdat anders de nodige detail's verloren gaan, en nog andere vreemde ongemakken. Daar baal ik behoorlijk van. Maar daar ik geen standaard Lay-Out wil ben ik gaan puzzelen, heb al gezien dat vele anderen dat ook al gedaan hebben, maar ik was een beetje bang dat mijn hele blog een rommeltje zou worden en het nodige verloren zou gaan. Gelukkig is het me toch gelukt en alles is goed gegaan. HOERA!!! Ben blij dat ik nu ook af en toe eens een grote foto of collage kan plaatsen. Heb er meteen maar even een schoonheid van een foto op gezet, en vinden jullie hem niet prachtig overkomen zo?


20 opmerkingen:

  1. Geweldig gedaan......alles ziet er zo mooi uit !! mijn complimenten hoor........fijne dag liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het resultaat mag er wezen. Ik werk met een aangepaste blogger lay-out, misschien dat ik er daarom geen last van had.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super goed gelukt zeg!!erg mooi! en het is werkelijk een beauty
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je blog is schitterend, het is je goed gelukt hoor. Ik vraag me weleens af waar die vrouwen die aparte dingen allemaal vandaan halen, maar meteen bedenk ik me dat ik me daar maar niet in ga verdiepen. Maar die grote foto is echt een beauty.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw!!!!!!!
    Direct een kanjer van een foto.
    Goed gedaan. En wat gemakkelijk, he, wanneer je het eenmaal weet.
    Die ongemakken heb ik ook. Eerst kon ik op een pijltje onder het blog klikken om een blog te openen, nu moet ik dat heel omslachtig doen. Het foto's opladen gaat moeizaam. Irritant is dat, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha en nadat mij zoiets is overkomen heb ik een testblog erbij genomen,ik heb zitten zweten en zowat zitten janken nadat ik een keer gepuzzeld had met mijn blog,maar je blog is prachtig en je grote prent is een plaatje,gaaf voor een labeltje te maken,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, het ziet er geweldig uit. Zelf kan ik ook heel lang puzzelen met mijn blog maar als het dan toch niet blijkt te werken(wat vaak gebeurt) ga ik steeds maar weer terug naar hoe het was. Soms wil het wel lukken maar ik verander ook weer graag op tijd en stond.
    Wel ook steeds leuk om te doen hè,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het is een echte MISS schoonheid.

    Je heb toch zo'n mooi fotoprogramma.
    Zo'n 1 heb ik nog niet kunnen vinden.

    Geheim houden hoor... haha
    Anders gaan we je na-apen.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    De foto is werkelijk prachtig !
    De nieuwe veranderingen op de blog zijn niet altijd een verbetering...weet er van mee te praten.
    Vanuit België ziet jouw blog er prachtig uit,doe zo verder !
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is zekers een prachtige foto!!
    Ik kom hier zomaar eventjes aan, zag je foto in een zijbalk staan.
    Mooi blog heb je!
    Fijne avond
    groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. worstel jij maar lekker door.
    het resultaat is schitterend:))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je plaatje prachtig en je nieuwe lay-out ook hoor. Ik heb ook wel eens problemen hoor, vooral als ik foto`s in m`n sidebar wil plaatsen dan moet ik ze eerst verkleinen anders is het geen gezicht. Alles went wel weer....

    Lieve groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De foto is prachtig, Josephine !
    Ik maak de afmetingen van mijn foto's klaar in Paint Shop Pro, hangt ook af van de lay out, zo heb ik geen problemen.
    Nog bedankt voor je tip over de animaties ! Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. nice blog!


    http://youcanfacetodaybecausehelives.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo Josephine,
    ik bewonder altijd weer je blog
    ik vindt het prachtig hoor,
    fijn week end
    en bedankt voor je lieve berichtje
    groetjes Manja

    Brocante de Knotwilg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto lieve Josephine. Mooi zo in het groot hoor.En je lay out is geweldig. Ik moet me er ook eens in gaan verdiepen. Zo gauw de drukte weer voorbij is.Lieve groeten van Riet en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie foto en inderdaad heel groot. Dat vond ik ook wel vreemd toen ik begon met bloggen, dat je de foto's niet elke grootte kan geven en dat je vastzit aan de kolombreedte zeg maar en ondanks het feit dat mijn blog nog in zijn kinderschoenen staat, heb ik me ook al wel geërgerd aan dingen die niet willen lukken maar we doen gewoon voort hé, eenmaal de smaak te pakken is er blijkbaar geen houden meer aan, dan blijf je toch bloggen.
    Jouw blog is echt wel prachtig hoor, perfecte lay-out, helemaal geen rommeltje waar je voor vreesde!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het ook mooi hoe alles zo mooi in een wit kadertje staat!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥