maandag 13 december 2010

Fashion Shoes...






                          

Het is hoogste tijd geworden om een passend schoentje uit te zoeken voor de feestdagen, vinden jullie ook niet. Als huisschoentje bijvoorbeeld een exemplaar gemaakt van papier. Of guitige veertjes. En hoe vinden jullie de schoen van gedroogde bladeren, weer eens iets anders toch? Je wil niet weten wat je al surfende allemaal tegen komt op schoenen gebied, je kijkt je ogen uit. En de meeste zijn eigenlijk volstrekt ondraagbaar. Maar.....voor mij althans, wel heel leuk om allemaal te bekijken.





22 opmerkingen:

  1. Nou voor mij ook hoor!! daar passen mijn zolen nooit in !!!! hahahahah!! maar wel apart hoor en leuk om te zien !! liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Josephine ik laat ze morgen aan mijn dochter zien die is er gek op er loopt er zo op weg, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig om te zien maar wat zal het akelig zitten. Ik kijk soms met verbazing naar de hoogte van de hakken van sommige dames, het is bijna een kunst hoe zij daar op lopen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!
    Om naar te kijken...moet er niet aan denken om op die pijlers te moeten lopen.
    Een hakje van 5 cm lukt nog net,
    en voor de rest struikel ik soms al over de krant ((-;

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi.....maar dan wel alleen om te zien. Want ik draag toch liever iets comfortabeler.

    fijne dag, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ik moet er niet aan denken, volgens mij loop ik na 10 meter al op blote voeten verder. Maar ze zijn wel mooi om te zien!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig hoor,,maar geef mij maar iets stevigers,,ik zie ze zelfs hier in de sneeuw nog op hoge naaldhakken lopen,,en dan denk,ik lag al lang plat.iets voor assenpoester,om 12uur het schoentje terugbrengen,daar zijn ze mooi voor,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn voor mij ook geen draagbare schoenen hihi, maar wel prachtig om te zien, echt kunstwerken. Ik vind de 5e foto ook heel apart met op de achtergrond ...een schoenen van druipende verf, prachtig gedaan.
    Fijne dag en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat mooi vind ik ze weer. Wou dat we ze echt konden dragen, dan zou ik er een heleboel van papier of satijn maken. Vooral de 5e foto die vind ik heel barok en ze zijn mooi. Wou dat ik ze kon dragen en niet altijd op oude laarzen hoef te lopen! Maar ja we leven in een ander tijdperk. Leuke foto's!

    liefs Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. :-) Mooi zijn ze wel maar ik zou er geen 5 minuten op kunnen staan vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag lieve schat♥♥♥
    wat een prachtige ontwerpen,en om dat wij altijd zelf zo veel maken kunnen wij ook zien hoe enorm veel tijd aan iedere schoen is besteed.
    Stuk voor stuk vind ik het juweeltjes, en jij heb er ook nog eens iets moois van gemaakt,
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Euh....kan ik het 3e paar vast reserveren.....
    Net wat voor mij...een keer iets aparts...leuk hoor!
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou nou nou als ze nog vrij zijn .die bovenste bevallen mij wel erg goed.....hahahahaha super foto's weer hoor !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig.............zo te lezen ben ik niet de enigste die zegt: leuk om te zien,heel fraai zelfs...maar om op te lopen? Die paieren muiltjes zijn volgens mij ontworpen voor elfjes, wel heeeeeeeeeel mooi natuurlijk. Schoenen zijn voor vele vrouwen een verslaving,ik verbaas me er altijd over,dat er steeds weer iets nieuws word ontworpen,het is een onuitputtelijke bron schijnbaar.

    Maar goed, weet je al waar je de kerstdag op gaat paraderen? Ik in ieder geval op mijn verantwoorde laarsen met beenwarmers erin.


    fijne avond.
    liefs Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog even....ik heb je familiekiekjes bekeken en daarbij een reaktie gezet...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dat ze er allemaal elegant uitzien, Josephine, je moet er maar opkomen om zoiets prachtigs te ontwerpen !
    Vroeger had ik wel hogere hakken, nu hou ik het op iets lager.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Blogun harika beatiful.çok güzel fotoğraflar var.thank you.kısses

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve Josephine,,lief dat je dat zegt,,,maar omdat ik een eenling bent,leer je naar je omgeving te kijken, en de mooie en lieve dinge van andere te zien,het is voor mij geen straf om alleen te zijn,al had ik mijn man nog graag om mij heen gehad,ook wij konden samen genieten van het thuis zijn en muziek luisteren,en dat doe ik nu ook,ik vind het heerlijk dat ik zuinig geweest bent op alles wat ik kreeg en van vroeger was,vind het heerlijk om alles een plekje te geven,,en eenzaamheid,,wat is dat,,bezig zijn ,,dat wil ik 'het lijkt mij heel erg ,als mensen eenzaam zijn ,hoop dat mij dat nooit gebeurd,''

    lieve Josephine fijne avond en een goeie nachtrust Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spectacular these shoes, very sexy. For a very special occasion.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja deze schoenen zijn zo ontzettend mooi!
    Mooi van vorm en kleur..maar om daar op te lopen lijkt me niet erg makkelijk hihi..
    Maar de bovenste schoen is Kust...iemand zie zulke schoenen kan maken is een ware kunstenaar!

    Groetjes en liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha lieve Josephine,

    Elegante kunst....de schoentjes zien er lieflijk uit!

    Vroeger liep ik altijd op hoge hakken, heb nog verschillende paren uit die goeie ouwe tijd in de kast staan.
    Uit de tijd dat ik me nog wat lichtvoetiger bewoog;-)
    .....alhoewel niet altijd:had voor ons trouwen de schone taak om onze Burgervader optijd van zijn natje en droogje te voorzien en toen ik me 's morgens naar beneden wilden begeven naar mijn keuken domein op het Stadhuis schoof ik over de marmeren trap naar beneden(volgens mij zitten daar nu nog de deuken in;-))
    Toen ik fff later in de ambulance lag en de verpleegkundige mijn lengte vroeg, waarop ik antwoorden 1.70, keek hij naar mijn schoenen en zei;dan is het niet nodig om zulke hakken te dragen!

    Maar dat ''grapje'' kosten mij wel 8 lange weken bedrust, waar ik met gescheurd bekken lag.
    Daarna heb ik opnieuw moeten leren lopen....maar vanaf die tijd wel op verantwoord schoeisel!!!

    Toch kan ik me nog altijd vergapen aan een etalage met mooie gehakte schoenen....

    Hoor hier de heren wel eens roepen:hoe hoger de hakken hoe lager het IQ.......
    nou ja zeg......daar kan ik het dan weer mee doen;-)

    Denk dat we de komende dagen de laarzen wel nodig hebben met stevige profielzool.

    Fijne dag en lieve groet.
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gaaf zeg,er zitten wel hele leuke tussen,ehmm op lopen zou ik niet kunnen denk ik haha,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥