donderdag 9 december 2010

Lovely Hearts...







Bij het zien van de titel dachten jullie waarschijnlijk aan iets anders. Velen van jullie zijn gek op hartje, en zelf heb ik er ook een aantal, van hout, glas, zink, riet, en niet te vergeten van stof, maar ook deze die ik hier laat zien.  Het zijn mijn autosleutels, daar ik een beetje verliefd ben op mijn kleine pittige Aygo noem ik hem één van mijn grote liefdes En tja...daar horen hartjes  bij. Er liggen er nog een aantal te wachten om aan het sleutelbos te hangen. Het is wel een zwaar bosje aan het worden maar dat mag de pret niet drukken...


22 opmerkingen:

  1. wat een leukerd die bos en heeel toepasselijk om die aan de sleutel van je grootte liefde te hangen het zijn zulke leuke pittige wagentjes ik vind ze heeeeeeel leuk, een heel fijn weekend alvast het is alweer bijna vrijdag:-))IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartjes, altijd leuk en zeker niet gek om ze dan aan je autosleutel te hangen. Ik ben namelijk ook gek op mijn kleine cuore. Klein maar fijn en hij brengt me waar ik wezen wil, dus ik begrijp het helemaal.
    Prachtige foto's van je wintertuin in je vorige post echt genieten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die lieve hartjes, dat past wel bij jou x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch té leuk om aan je auto sleutel te hangen!!!
    Maar...het schijnt niet goed te zijn als je het té zwaar maakt voor je contact,heb ik me laten vertellen door een auto meneer...die zich rot schrok wat ik toen aan mijn sleutelbos had hangen.
    Maar...het staat wel te gek.

    fijne dag meis...liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sleutelhanger met zoveel hartjes! Nog nooit eentje verloren??? Zorg maar dat ze goed vast hangen want het zou jammer zijn als je plots merkt dat je sleutelbos ineens veel lichter is en er een stuk ontbreekt of helemaal... ja, ik spreek uit ervaring...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooit heb ik eens gelezen dat je alle dingen in het leven die iets voor jou betekenen,dankbaar moet zijn,dat ze voor je werken. B.v. je sluit je computer af, en bedankt hem voor de geweldige mogelijkheden die hij je kan bieden. Spullen zijn geen zielen, maar we hebben ze nodig voor onze ontwikkeling,en je bedankt als het ware het universum voor deze mogelijkheden. Je liefde voor je autootje symboliseerd je prachtig door deze lieve hartjes aan je sleutelbos te hangen.Ik vind dat prachtig.

    Als je deze filosofie een beetje gek vindt,
    verwijder je hem maar hoor! hihi

    Je idee over die kousen aandoen bij de benen in mijn tuin...heeft me wel aan het denken gezet, want ook op hun moet ik zuinig zijn, ze staan dag en nacht op wacht...

    nou genoeg gekheid,

    fijne dag

    en lieve groetjes,

    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet alleen heel leuk maar maakt het terug vinden ervan ook gemakkelijker.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als knetterharde macho heb ik natuurlijk totaal niets met hartjes (kuch, kuch)Maar deze vind ik acceptabel en stijlvol hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuur je vanaf hier nog een extra hartje toe...;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf je hartjes Josephine,ik heb er her en der ook wel wat hangen,maar je sleutelbos hartjes vind ik wel super!fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's weer Josephine, je kunt overal wat moois van maken,

    groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Josephine.
    Wat een hartige sleutelbos. Je hebt het weer mooi op de foto gezet.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartjes aan je autosleutels, je moet er maar opkomen, origineel, Josephine !
    Er zijn héle mooie bij !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hartjes zijn altijd lief,heb nog nooit van mijn hele leven,een stout hartje gezien,en jij,ze rijden nu met een grote boog om je autotje heen.leuk gedaan het bewerken bedoel ik.sorry hoor ,ben een beetje in de war.er zat een vervelende kerel in de taxi,en die wilde persee met me trouwen,,en de chaufeur zat zich rot te lachen,o ja hij was knal dronken,maar wel aan de vrolijke kant,ik was zijn kerstster.zijn licht
    in de duisternis,gelukkig zat hij voorin,foei,,, wat een stank,
    vandaar dat ik een beetje in de war was,zo.n stuk,maar niet heus.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk al die hartjes Josephine. Ik ben er ook gek op. En allemaal aan je sleutelring, dat zal inderdaad wel zwaar zijn maar wel erg leuk.
    Slap lekker straks.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love these compositions, I like all three but my favorite is the first.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hartjes zijn hartjes lieve Josephine en ja....ik ben er dol op hihi. Prachtig al die hartjes aan je sleutelbos. Ik heb er ook van alles aanhangen, ook een guardian angel.
    Mooi bewerkte foto's en een leuke post.
    Wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb ook iets met hartjes, mijn huis hangt er vol van. Ook aan mijn sleutelbos hangt er één. De jouwe is wel mega hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥