dinsdag 15 maart 2011

Paas freubels ***







Van de week heb ik deze twee paaseieren  gemaakt . Eentje heb ik eerst beplakt met zilverpapier en daarna heb ik er een mooi kantje om heen gemaakt, en verder afgewerkt met een blauw bandje een beetje in patroon gelegd. Een heel oud blauw knoopje aan de bovenkant. Ook een klein hartje en beetje in dezelfde stijl erbij gemaakt. Het andere eitje beplakt met wit kreukpapier en afgezet met zwart/wit stippelband. Nog wat kleine frutseltjes zo hier en daar en mijn kleine verzameling eieren is weer een beetje groter geworden ***

Fijne week allemaal ***


20 opmerkingen:

  1. leuk als je zo van freubelen houdt, ga vandaag achter de naaimachine, een rokje maken voor onze kleine meid....

    fijne dag vandaag,
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo te freubelen, je paaseieren zijn erg mooi geworden en dat hartje erbij, geweldig!
    Je heater op je blog is ook weer zo geweldig mooi zie ik!
    Geniet van het mooie weertje vandaag,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ben ook van alle markten thuis hoor!! leuk !! goed gedaan !! ze zijn mooi.......fijne dag liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Josephine,

    Dus je bent een heerlijk weekendje weg geweest? Wat heerlijk zeg!Wat heb je een kunstwerkjes gemaakt van deze eitjes. Ik vind ze erg bijzonder,en je blog is ook erg mooi met de header en die roosjes bakround.

    jij ook een fijne dag,

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit toch een leuke tijd, het weer wat zo lekker is en het groen wat weer terugkomt. Pasen is ook één van mijn favoriete feestdagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een heerlijke paasfreubels,wat een mooie eieren heb je gemaakt,heerlijk straks pasen,hebben eerlijk gezegd meer mee als met de kerst,voorjaar,jong leven,heerlijk,echt genieten,fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige eiren en wat is je header en blog weer mooi in stijl!!
    Fijne dag, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn mooi geworden, die zou ik ook willen hebben :))
    Groetjes,
    liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer heerlijk actief en creatief.....
    Mooie bezigheid en nog mooier dat er van die vrolijke versierde paaseieren onder je handen vandaan komen........ik durf te wedden dat de paashaas jou dit niet nadoet;-)

    Je verzameling wordt wel elk jaar groter,kan me herinneren dat je vorig jaar ook al van die handige handen had.

    Fijne zonnige week,tuinweer?

    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn schitterend Josephine,dat heb je mooi geknutseld,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Josephine, hoe creatief !
    Weer mooie aanwinsten voor je verzameling, ze zijn prachtig !
    Je foto's geven me al een 'paasgevoel' !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige feestelijke eitjes! Uit d ekunst,

    Liefs van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag lieverdje♥♥♥
    wat heb je weer een mooi paas entree gemaakt,
    en ook eiëren appart bewerkt, wat een werk ook weer want het blijft priegel werk voor dat het naar de zin is.
    Ook heb je volgens mij aan de rechter kant iets veranderd???
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heee meissie je hebt goed uitgepakt,,,, mooi die eieren en je blog helemaal in een nieuw jasje.. druk bezig geweest !!!!!
    heerlijk toch zo creatief bezig zijn en mooi weer wat wil een mens eigenlijk nog meer !!!! fijne week xx viana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige eieren heb je gemaakt josephine.
    ze zullen heel mooi staan in je huis.
    verder heb ik je foto,s weer bekeken en super zo als jij ze neemt en bewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh.....wat heb je dit prachtig gemaakt lieve Josephine. Ik krijg gelijk zin om de Paasdoos met eieren weer tevoorschijn te halen. Ik twijfel steeds...zal ik dit jaar er ook weer een paar bij maken, maar nu ik dit bij jou zo zie begint het hier weer te kriebelen hihi.
    Je header is ook al helemaal in Paassfeer, prachtig gemaakt.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jij hebt ook 2 rechterhanden Josephine:))
    prachtig!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  18. was für eine schöne Dekoration! Die Eier sind ganz zauberhaft!!
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heej Josephine dit vind ik mooi zeg ik heb het plaatje opgeslagen heerlijk als inspiratie, Liefs irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Josephine. Wat een beeldschone kunstwerkjes heb je ervan gemaakt.En ze staan weer schitterend op de foto. Je nieuwe banner vind ik geweldig.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥