donderdag 31 maart 2011

Frutsels ***






Bij  ACTION" kwam ik van de week deze frutsels tegen. Op het eertse oog een nogal kitscherig bosje bloemen maar op een of andere manier sprak het me aan. Toen ik het in mijn handen had zag ik pas goed hoeveel bloemen, blaadjes, pareltjes en allerlei leuke kleine steentjes erin verwerkt waren. Alles aan ijzerdraadjes geregen en bij elkaar gebonden. Ik kocht een grote tak en een klein kransje, €0.98 en €0.58, nou daar kan je geen buil aan vallen toch, hihi. Thuis gekomen ben ik het een beetje uit elkaar gaan halen, ik ga er wat leuke toefjes voor op een cadeautje van maken. Hier laat ik een paar elementen zien, het is geen glas maar het lijkt precies van glas, het is ook heel helder. Vinden jullie het niet enig? Ben er erg mee in mijn sas, alhoewel ik nog niet precies weet wat ik er allemaal mee ga doen ***


17 opmerkingen:

  1. hoi supper leuk die glazen bloemen ik heb ze al 2 jaar om mijn kroonluchter hangen in het roze ook bij de zelfde winkel weg ze zijn leuk ook in he wit groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze hebben een hoog Josephine gehalte :-)
    Ik kom niet zo vaak bij Action (zit niet in de buurt) maar ik vind het leuk om er te struinen en ze hebben altijd wel leuke spulletjes of cadeautjes.
    Dit logje krijgt vast nog een vervolg.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat ik deze nou ook hebben,al een tijdje geleden,en net wat jij dacht,vond ik het ook een beetje kitserig,maar je kan er leuke dingen meedoen.bij mij liggen ze nog in de kast,.

    Je hebt er mooie foto's van gemaakt.fijne dag nog.hier regent het..
    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het is zeker leuk !! en mooi op de foto gezet....dat is het mooiste denk ik....hahahha!!...fijne dag...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze winkel gewoon geweldig. Ik kom er regelmatig en mijn kar is altijd vol als ik er buiten kom ;))
    Mijn huis heeft een inrichting van landelijke stijl met een vleugje shabby chic, dus ik scoor altijd in deze winkel en voor zo weinig geld.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ze voor in mijn kroonluchter voor op de veranda gebruikt...delen ervan dan.
    Ze hebben vaak zulk leuk spul bij de Action!!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eenvoudig en heel mooi! Mooie heldere duidelijke foto's heb je!

    Fijn weekend!

    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooo jaaaa rennen naar de action ... geweldig zijn ze , en zoals je al zegt heel erg leuk om ze gewoon voor vannalles en nog wat te gebruiken..... goed plan ik stop zometeen even voordat ik ga werken hahahahaha.... fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverdje♥♥♥
    inderdaad veel moois voor weinig geld en ook leuk
    om pakjes mee te versieren.
    Waar zit jou sas, bij mij bij de hurken HA,HA,HA
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag eerst de bloemen/creaties en las toen pas dat ze bij action vandaan kwamen.
    Meis....wat een prachtige foto's heb je daar van gemaakt en wat leuk om daar allerlei dingetjes meet te versieren. Creatief hoor!!!
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi echt haarscherp je plaatjes en Action ohhhh ik ben er ook zo'n fan van en zeg nou zelf zo iets moois laat je niet liggen, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou liegen als ik zei dat ik gek was op frutsels hihi.. Maar zo'n frutsel op een kado maakt het toch wel feestelijker, en dat vind ik wel leuk.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. INderdaad schattig lieve Josephine en wat jij altijd met die frutsels doet vind ik zo geweldig. En zeker heel creatief. Het staat allemaal weer gweldig op de foto.'
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Josephine, ik heb deze vorig jaar bij de Action gekocht en er een kransje voor om een kaars van gemaakt.
    Je heb er weer prachtige foto's van gemaakt.
    Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Josephine.
    Dat je van zo iets kleins, zulke leuke foto's hebt gemaakt. Prachtig.
    Wat je er verder mee gaat doen maakt al niet meer uit. De foto's zijn al erg leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het lijkt glas, Josephine, mooi hoe het licht erin weerkaatst wordt !
    Prachtige foto's van gemaakt en de ideeën zullen wel volgen, weet ik zeker ... misschien is het wel mooi verwerkt in een paaskrans.
    Wens je een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whoaahahahahah dat is goed , ga jij lekker met vreemde kinderen op je tas rond lopen hahahahaha..... dan geef ik je nog wat organza bloemen erbij voor ze te verstoppen hahahaha.... groetjes en fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥