vrijdag 25 maart 2011

Twee nieuwe knutsel eieren ***

 










Van de week heb ik mijn eieren verzameling weer een stukje uitgebreid en  twee nieuwe eieren gemaakt. Deze twee zijn een stukje groter, eentje met het formaat van een ganzenei en eentje nog iets groter, zeg maar een struisvogelei of zoiets. Voor het ei met de Blauwtinten heb ik een servet in stukjes gescheurd en er een beetje een abstract eitje van gemaakt. Het Zwart/Witte exemplaar heb ik beplakt met wit kreukpapier. In een boekje met allerlei mooie papiertje kwam ik de zwart/witte bloem tegen,die heb ik uitgeknipt en opgeplakt.  Een lief veertje en wat glittertjes en pareltjes voor de afwerking.  Eigenlijk allemaal heel simpel, je krijgt er een * Creatief met kurk * gevoel van, hihi. Maar ze zijn toch wel leuk geworden. Ik denk dat ik nu eens ga proberen een aantal echte eieren te Beschilderen ***

Fijn Lente weekend allemaal ***

18 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig mooi, zou bij mij thuis mooi zijn;))
    groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar jij bent ook weer flink bezig geweest Josephine! heel erg mooi!! heerlijk he om iets te doen waarin je je helemaal uit kunt leven:)

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine.
    Dit zij echt kunstwerkjes geworden. Erg leuk en apart.
    Fijn weekend.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou Josephine ze zijn zeker leuk,ofwel mooi,je bent ook creatief,bezig geweest,was er ook weer voor.de tranen lopen over mijn wangen,ben alweer snip verkouden en het is net drie dagen beetje over geweest,het miezelt hier ,,,dus geen lekker weer,maar hobby weer.

    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat kun je dat toch goed, ik zou zo'n ei tijdens het freubelen telkens stuk knijpen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik dacht even dit met echte eieren...? maar gelukkig ik las...schilderen....
    Dit zijn geen knustsel eieren geworden maar echte KUNST eieren...echt super hoor.
    Wat een pronkstukjes.
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    Goedemorgen~~~~~~~Wat zien ik weer een kunst bij jou! Ik vind ze heel bijzonder geworden Josephine. Ik krijg nu toch ook wel zin om eieren in de hazelaar te gaan hangen...misschien dit weekend.

    in ieder geval: Een heel fijn weekend en hopelijk MET zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoals gewoonlijk ziet het er weer geweldig uit.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn ware kunstobjecten.
    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whaw......jij helpt de paashaas een handje.....en met wat voor handjes....creative handige handjes!!

    Wat heb je dit mooi gedaan,vooral met dat striklint vind ik erg chique.

    Fijn weekend met veel zonnestralen!!

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. DAT HEB JE MOOI GEMAAKT DIE EIEREN.
    FIJNE ZATERDAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieverd ♥♥♥
    wat zijn deze eiëren ook weer mooi geworden, en eiëren beschilderen gaat je ook zeker lukken.
    Wat heerlijk hè dat we zo veel hobbys hebben, het een is nog leuker als het anderen om mee bezig te zijn, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dat heb je echt heel mooi gemaakt zeg. Kunstig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oooo wat een mooie eieren, en dan noemt ze mij creatief hahahahaha kijk eens wat er bij jou uit de vingers komt meid.. fijn weekend viana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn de eieren prachtig geworden lieve Josephine, je kan er weer 2 pracht-exemplaren aan je verzameling toevoegen.
    Vorig jaar was ik ook al vroeg bezig met eieren beplakken en het werkte zeer verslavend want het éne ei was nog niet af of ik kreeg alweer een idee voor een volgende. Maar dit jaar ben ik er nog niet aan toegekomen. Ik bruis van de ideëen en ben met zoveel dingen bezig. Dus ik geniet hier even van jou prachtige Paascreaties.
    Geniet je ook zo van het prachtige Lenteweer?
    Ik wens je een fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Chique paaseitjes! Leuk om je fantasie te laten gaan niet?

    Fijne zondag,

    Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoe mooi zijn ze weer geworden, Josephine, echte pareltjes !
    Die met de blauwe tinten vind ik héél mooi !
    Fijn om je fantasie te laten gaan, net als in Paint Shop Pro. Ik ben met mijn paaskaart bezig, kreeg een idee en dat wil ik dan zo vlug mogelijk uitproberen, ben zeker dat je dat gevoel ook kent :-)
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij vind ze eenvoudig....maar iemand die helemaal niet knutselen kan vind het ware kunstwerkjes hoor!!
    We zijn gewoon te streng voor onszelf...ik vind ook niet snel iets mooi wat ik zelf maak.
    Maar ze zijn mooi geworden hoor!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥