donderdag 17 maart 2011

Pink Roses ***






Zijn jullie al een beetje verblind??? De ZUURSTOK kleur van deze rozen doet bijna zeer aan je ogen. Gisteren heb ik mezelf verwend met twee grote bossen en dat voelt altijd als een feestje. Lekker rommelen om er wat moois van te maken. Heb twee grote vazen gevuld, en een klein stukje gemaakt voor op een zilverkleurig dienblad die vol ligt met heerlijke chocolade eitjes. Hebben jullie dat nou ook, dan ga ik er foto's van maken en voordat ik het weet staan er al weer zo'n dertig rozenfoto's op mijn camera, Pffff. Tsja *****wat moet je in godsnaam met al die foto's, maar ik vind ze allemaal  zo mooi dus zet ze dan toch maar allemaal in een mapje op de PC. SUPER zijn ze hé, genieten jullie maar even mee van deze schoonheden. En over een weekje of zo, als ze dat uithouden??? dan ga ik ze weer drogen. Volgens mij krijgen deze rozen dan een prachtige kleur***


11 opmerkingen:

  1. Ohhh....roze rozen en engeltjes, jij weet precies wat ik mooi vind liev Josephine. Je foto's zijn weer van grote klasse.
    Ik maak ook altijd veel foto's, maar selecteer ze wel en de minder mooie (lees: mislukte) gooi ik in de prullebak.
    Straks ook foto's laten zien als ze gedroogd zijn hoor, volgens mij krijgen ze dan een prachtige poederachtige kleur.
    Alvast een fijn weekend.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet zeker met je mee,wat een mooie roze kleur.en mooie rozen,ruiken ze ook lekker,zal best.en dat engeltje erin,zo schattig,was het bij jullie ook zo lekker weer met het zonnetje,hier wel,heb vanmiddag mijn buxussen in de grond gezet.alles loopt zo lekker uit,overal koppies boven de grond. genieten is dat..
    de vogeltjes zijn ook al ddruk met het eitjes leggen en nestjes maken.zag alweer lege eitjes liggen, door de ekster eruit gehaald,vervelend hoor.

    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heej Josephine wauw die vind ik heeeeel mooi wat een prachtige kleur, en ik ben benieuwd hoe ze zijn als ze zijn gedroogt, heel herkenbaar wil je 1 item op de foto zetten heb je ere 30 maar bij mij kunnen ze alle 30 mooi zijn maar soms moet ik er wel 50 schieten voordat er een mooie en scherpe bij zit, ik heb genoten van je rozen, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha herkenbaar...de helft van de camerakaart staat vol met series, bloemen en planten. Het zijn ook zulke schoonheden!
    Wat kan je daar van genieten hé?!
    Ooo jij was dat, die de garage vol heeft hangen;-) Deze zullen vast heel mooi indrogen..je hebt er ervaring mee. Hopelijk laat je de kleur nog een keertje zien.

    Geniet maar fijn, van je mooie zoete zuurstok- roze rozen!
    Ze zijn prachtig!

    Fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, breek mij de Amsterdamse bek niet open over dat soort foto's!
    Bergen heb ik ervan...en dan gebruik je er soms hooguit 3.
    Ach, wat kan 't schelen, gewoon zalig om te doen!!!
    Groet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het zijn weer mooie plaatjes.
    Ik heb ook rozen gehaald gisteren(kleintjes dan)
    Ga ze ook eens drogen....kijken of het wat wordt dan.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hou van dit roze.
    morgen haal ik ook weer rozen, vers van de veiling.
    vorige week kreeg ik een grote gemengde bos van mijn zoon.
    daar heb ik ook tientallen foto's van geknipd.
    zo mooi:))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige rozen, Josephine, hoop dat ze mooi indrogen, ben benieuwd naar de kleur dan !
    Mooie close-ups en zo lief met het engeltje erbij, dat op een rozenblaadje zit !
    Dat met die camera ken ik, dit en dat nog eens proberen, daarna vanalles met de foto's uitproberen, daar komen mijn taken van de cursus nog bij ... maar het is fijn en ontspannend om te doen :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn prachtig Josephine, ik heb eens mijn hele toilet volgehangen met gedroogde bossen rozen, ik bleef stofzuigen. Maar het had wel wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hier hou ik ook zo van!! ik maak ook altijd veel te veel fotos, ben er dol op:)zo leuk om te doen, ik vergeet dan alles om me heen hihi.. en van de roze kleur word ik helemaal blij!! roze heeft iets liefs, iets vrolijks en voorjaarsachtig, heerlijk!
    ben heel benieuwd hoe ze na het drogen zijn, vast supermooi:)

    fijn weekend!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥