zaterdag 9 april 2011

Pink colored Easter eggs ***













Van de week heb ik weer twee paaseieren gemaakt, en het gekke is dat ik dat altijd staand aan het aanrecht sta te doen ??? Vraag me niet waarom, waarschijnlijk ontstaat er een idee in mijn hoofd terwijl ik met iets heel anders bezig ben en probeer dat dan even tussendoor uit. Dit keer heb ik roosjes sevetten gebruikt en ze aangebracht met Decoupagelak/lijm, dit had ik nog nooit gebruikt maar wat werkt dat heerlijk zeg. Heb de matte variant gekocht. Ze zijn wel heel erg zoet van kleur geworden maar dat heeft ook wel iets vind ik.
Vanmiddag heb ik ook nog een groot bos kersenbloesem met rose Ranonkels gekocht om de roze wolk compleet te maken, echt genieten ***

Een fijne ZONNIGE zondag allemaal ***


26 opmerkingen:

  1. Ze zijn toch wel heel erg mooi geworden. Ik hou wel van dat zoete!
    groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige eieren heb je gemaakt! en ik sta ook graag te knutselen of te schilderen, op de één of andere manier werkt dat makkelijker, misschien meer overzicht ik weet het niet..
    en wat een mooie bos bloemen heb je gekocht, een geweldige combinatie lijkt me dat, vooral als de kersenbloesem helemaal uit is, echt een sprankelende lentebos, geniet ervan:))

    zonnige ZONdag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en mooi...en wat is dat voor servies??? Emma Bridgewater???....ook al zo mooi ......liefs fijne zondag van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je zoete eieren helemaal geweldig,goed idee met servetten,daar heb ik nog veel van liggen,moet alleen een nieuwe modge podge lijm aan schaffen haha,want die is opgedroogd,je bloemen vind ik ook heel mooi,voor morgen een fijne zondag,liefs Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JE EIEREN ZIJN HEEL MOOI EN LEKKER VROLIJK!!
    DAAR HOU IK WEL VAN.

    JE ANTWOORD OP JE VRAAG VAN JE HORTENSIA DAT WEET IK EIGELIJK NIET.
    MAAR ALS JE HET UITPROBEERT DAN KOM JE ER GAUW ACHTER.

    IK HOOR WEL OF JE HET GAAT UITPROBEREN!

    FIJNE ZONDAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverdje♥♥♥
    wat een werk weer, en oohhh wat zijn ze mooi geworden.
    Ik denk dat als je staant werkt je er meer zicht op heb anders kijk je er tegen aan,en ook die
    omlijsting doet het goed,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Easter is coming, and I am not prepared. No decorations at my little house, yet, this year. Thank you for reminding me to get my act together, and dig out something pretty, and hopeful.
    Peace, Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Josephine.
    De zoete kleur komt erg mooi uit.
    Prachtig zijn de eitjes geworden.
    En de volgende keer er gewoon bij gaan zitten...doe ik ook niet altijd.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig...het kan me niet zoet genoeg zijn hoor.
    Ben dol op rose en zeker ook nog op roosjes.....en ranonkeltjes....dus je snapt een verwenpost voor me....
    Een prachtige parade kwam hier aan me voorbij.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn echt prachtig!! wat een heerlijk sfeertje zeg!!
    ooh en ja ik heb de zelfde gewoonte knutselen op het aanrecht. Super hoogte nooit last van de rug.
    (moet eerlijk zeggen dat ik wel een heel hoog aanrechtblad heb aangepast aan mijn reuma.
    Genieten hoor hier bij jou!!
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook fan van je zoete eieren, lief met die pareltjes erop x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zo'n roze wolk lieve Josephine en wat heb je weer 2 prachtige paaseieren gemaakt, heel romantisch.
    Ik geniet even van die prachtige collages en van het zonnetje wat nu zo heerlijk schijnt.
    Ik wens je een heerlijke zondag toe.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zijn hartstikke mooi,sorry dat ik het zo zeg.kleuren zijn mijn kleuren,ik heb weer 3 kaarten gemaakt,en ik zie dat ze ook weer roze zijn.hele mooie foto's heb je ervan gemaakt,

    fijne zonnige dag GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi ja het is leuk om mee te werken ze zijn ook heel mooi geworden lief met die bloemtjes er op liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Josephine,
    oooh ik vind ze zoooo mooi,en hoezo te zoet...helemaal niet hoor,ze zijn echt prachtig.
    Dit ideetje ga ik van je lenen hoor,woensdagmiddag ga ik aan de eierknutsel.
    Fijne avond,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie paaseieren met die roosjes erop, echt genieten hoor.

    fijne week
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze heeeeel erg mooi geworden!Leuk hoor.
    En ja hier is het ook heerlijk weer, erg zomers voor de tijd van het jaar, 2 avonden konden we buiten zitten!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LIeve Josephine. Je hebt er weer ware kunstwerkjes van gemaakt. Heerlijk die roze bloemetjes en die kantjes. En je foto's zijn helemaal geweldig met die losse hoekjes, alsof je ze er zo af kan halen. UNIEK!

    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De paaseieren zijn weer prachtig geworden, Josephine !
    Héél mooi met het roosjesmotief en de kant !
    De ranonkels zijn ook al zo mooi, ik geniet van je foto's !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een Prachtige eieren heb jij zomaar even tussendoor gemaakt! Ik las ook al hier en daar over zo'n decoupagelijm; weet niet wat het is maar wil het ook wel eens proberen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je zoete paaseiren met rose mroosjes zijn werkelijk juweeltjes hoor en dat doe je dan zomaar even tussen de bedrijven door. Echt knap.

    Groetjes,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Josephine,prachtige jou paaseieren ze zien er uit als juweeltjes zo mooi.
    Een feest om bij jou aan tafel te mogen zitten.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben helemaal weg van je roze wolk :)
    Ze zijn supermooi, heerlijk al die frisse kleuren.
    Zelf ben ik weer boven water :)))
    Wat waren dat drukke dagen zeg, maar voor geen geld te missen, zo leuk en gezellig. Ik kan er weer even tegen;)
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieve Josephine,

    Wat zijn deze mooi gelukt! Heerlijk die lieve roosjes...in die kleurtjes. Echt vrolijk om te zien, net als je foto`s.

    lieve groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou kijk ...gelukkig was ie kleiner als de doos....pffff....schrok ervan toen de doos bezorgd werd......maar hij was lekkerrrr.....liefs Ria....xxx...oja het servies ?? welk merk ???

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥