zondag 3 april 2011

Zwart-Wit-en een vleugje KLEUR ***






Wat was het vandaag een heerlijke eertse ZOMERDAG, we hebben er dan ook volop van genoten, zoals jullie allemaal natuurlijk dat kan niet missen. De terrassen zaten werkelijk propvol, en iedereen was in een goede stemming ***

Net ben ik even bezig geweest met wat foto's, kreeg er opeens zin in om mijn fantasie weer even de vrije loop te laten,  zou het door het mooie weer komen?
Heb een aantal mooie zwart/wit foto's uitgezocht, [tenminste zelf vind ik ze erg mooi] en daar een vleugje kleur in verwerkt, het was weer heerlijk om daar mee bezig te zijn ***

FIJNE ZONDAG ALLEMAAL ***


 

12 opmerkingen:

  1. ja dat was zeker genieten gisteren Josephine en wat krijg je daar veel energie van, heerlijk!!
    zo heerlijk ook hoe jij je kunt uitleven met fotos, heel leuk gedaan:)
    mag ik vragen in welk programma je dit doet?
    nu ik een nieuwe computer heb kan ik ook een fotoprogramma installeren, mijn oude laptop trok dat niet:(
    vandaag bewolkt, dus nog maar even nagenieten van het mooie weer van gisteren:))

    fijne zondag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor,het zijn mooie foto's,doet mij aan vroeger denken,je banner is ook mooi veranderd.
    ik heb gisteren genoten,gewoon het binnen en buiten zijn,je weet wel ,deuren open en gaan en staan waar je wil,langs de bloemen lopen,heerlijk.ook Mabel,ze was de hele dag buiten,achter vlinders en vogeltjes aan,ruiken aan bloemen dat doet ze zo graag,echt een meisje.
    vandaag niet zo mooi,jammer.

    fijne Zondag Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor!!...hele fijne zondag lieverd.....helaas stukken minder als gisteren......maarja...het komt goed......liefs van mij.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wat mooie foto``s heb je weer hoe krijg je het voorelkaar supper mooi gedaan groetjes ook een fijne dag leuk dat je even bij me langs kwam liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's zijn werkelijk prachtig Josephine en je heb er weer zo mooi een geheel eigen draai aan gegeven met die frisse kleur, staat heel erg mooi.
    Ja...gisteren leek het wel zomer, even heerlijk in de tuin gezeten en later naar mijn zoon toegefietst, waar manlief hem hielp met de bestrating van zijn voortuin.
    Nu komt de zon gelukkig ook nog even door.
    Ik wens je nog een fijne zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat doet iedereen goed, zo'n heerlijk zonnig weekend. Je bovenste foto vind ik heel erg mooi! dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine.
    Fantasierijke foto's. Schitterend.
    Fijne avond.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooe technische foefjes! Knap hoor!

    liefs van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan,..Josephine,gisteren was het hier een beetje bedompt/bewolkt,s`middags even met dre richting rotterdam opgereden en daar was het prachtig,heerlijk weer,fijne week,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat het de lentekriebels zijn, Josephine !
    Gisteren hebben we bijna de ganse dag regen gehad, maar zaterdag leek het wel zomer, zo'n 25° hier, heerlijk !
    Je fotobewerkingen zijn weer prachtig geworden, bijzonder met dat vleugje kleur !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LIeve Josephine. Je bent een kunstenares. Zo mooi als je deze foto's weer bewerkt hebt.Heerlijk. Ja wat wat het mooi weer 'hè. Ik heb er ook van genoten.Een mens knapt er van op.
    Live groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥